Smash Finland Foorumi

Full Version: Melee Back Room tyylinen jutska -keskustelua
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

RTpmwe

En oo vieläkään tajunnu noista Vilun säännöistä mitään.

Anyway MBR on mun mielestä nyt aika hyvä.

mayhem_

Siis en ymmärrä miten joku ei ymmärrä noita vilun ehdotuksia >_> jos ne viestit lukee ajatuksella läpi niin pitäs ymmärtää kyllä >_>

Laatikko

@Vilu: En ole oikein täysin hahmottanut sääntökuviotasi, mutta yleisesti vaan idea, että saa bannia kaikki counterpickit kerralla, on vaan epäreilu. Kenttien cp-status ei mielestäni oikeuta tuohon ja käsittääkseni se taisi olla ainoa peruste tässä.

TaisteluJaska

Ei ole epäreilu tämänhetkiseen sääntöön suhteutettuna, koska todennäköisempää on että ehdottamallani säännöillä tulee enemmän pelattua CP kentissä sen takia, että pelaaja kärsii oman counterpickin tekemisen aikana, jos turvautuu kimppubanniin.

Ainiin, tämä kimppubannijuttu toimii varmaan selkeästi paremmin best of 5 seteissä, bo 3ssa niistä voi tulla ongelma. Mutta Bo. 3 setteihin suosittelen itse 5-6 kentän menoa ilman banneja, varmaan ois parempi se 5 ilman popea.

RT, kannattaa lukea se mun esimerkkitapaus, sen pitäis selventää aika hyvin se.

Paju

Vilun juttu kuulostaa ihan hyvältä. Mut jos tosiaan PS on sallittu, niin pitäis ainakin myös RR ja KJ64:kin olla sallittuja. Mut jos noista kumpikaan ei ole sallittuja, niin en nää mitään järkeä siinä et PS:kään olis. Vähintäänkin yhtä huono kenttä kyseessä.

Ja doubleseissa RR ehdottomasti JJ:n tilalle.

Edit: Omasta mielestäni varmaan kaikista helpoin ja reiluin stagelist olis tällanen: Singleseissä neutraaleina BF, DL64, YS, FoD, FD ja ei ollenkaan counterpickkejä. Bo3 seteissä yksi bänni ja DSRM, bo5 seteissä ei ollenkaan bännejä mutta DSRM kuitenkin päällä. Doubleseissa neutraaleina DL64, BF, FD, PS, YS ja cpickkeinä RR ja KJ64. Yks bänni ja DSRM voimassa.

Itse tosin tykkäisin pelata useammissakin kentissä, mutta nuo on imo reiluimmat kentät.

NamiNami

Mikä erottelee sen, että bo3 setissä voi bänniä yhen kentän, mutta bo5 setissä ei?

Joka tapauksessa approvaan Pajun postauksen.

Paju

(08-10-2012, 10:55 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Mikä erottelee sen, että bo3 setissä voi bänniä yhen kentän, mutta bo5 setissä ei?

Joka tapauksessa approvaan Pajun postauksen.

Bo5 seteis loppuis kentät kesken, jos vois bänniä kentän. Jos setti menee 2-1 tilanteeseen, niin toinen pelaaja joutuu aika pakostakin valitseen kahesta sellasesta stagesta missä on jo hävinnyt, kun 2 stagee on bännissä ja ei saa valita sitä ainoota kenttää missä on voittanu.

NamiNami

Niinjoo. En ajatellu tota.
Pages: 1 2 3