Smash Finland Foorumi

Full Version: Apex 2013 - 11.-13.1.2013 - New Brunswick, NJ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8

Paju

Pooleja menee kai koko ajan, en tiedä yhtään noista striimiaikatauluista

Jekkukissa

Mites Ice? :3

pingviinituutti

Siis voi munkkirinkilä noiden streamien kanssa >_>. Meleetä näkynyt sekuntiakaan tunteihin, ja mennyt sen takia jo kolme tuntia potentiaalista uniaikaa reisille.

yöpuu

E: fix'd

RTpmwe

Viideltä pitäs alkaa melee usa v the world 8wayrunissa

NamiNami

Ice on kone. Minä en ja hävisin. RockCrock 2 good

RTpmwe

No reiska falco 90-10

Paju

(01-13-2013, 12:08 AM)Jekku link Wrote: [ -> ]Mites Ice? :3

Voitti kaikki muut 2-0 paitsi Topen 2-1.

bËst

Nuo resulttien upadate ei oo ainakaa poolien ja dubbelsien kohdalla ollu kovinkaan hääviä. Toivottavasti singeleseistä tulis ees suth reaaliaikaista päivitystä

Laatikko

Sain hboxin paiskaamaan ohjaimensa maahan rawlissa :* En oo jatkossa missään, Brawl Singleseissä oli liian stacked pool (mulla oli vissiin bottom seed hö    hö) niin jäin just ulos 1-2 hävityn setin jälkeen viidentenä. Melee Doubleseissa taas vastaavasti tiimikaveri oli tasoa lv1 botti, mutta onnistuin jotenkin silti voittamaan yhden setin käytännössä yksin kun kaveri oli käynyt rotkon pohjalla tyyliin 4 kertaa ekan minuutin sisällä >_> 3-6 comebackin taisin tehdä hih. Muut lajit menikin sitten kaivosta alas ilman settivoittoja.

bËst

Ei oo Loota siis turhaa PeliQ:n kanssa tiimannu ku vahva kokemus rotkon pohjalta nousemisesta hallussa.

Niin Melee Singlesikkö meni kuumille kiville Loota?

Ja also; miten pajun räketti menee / meni? Kellää sisäpiiritietoa ku tuota bracketiä ei tavallisille pulliaisille oikei mistää löydy

pingviinituutti

Tosiaan ois paljon parantamisen varaa Apexissa juuri tuon infoamisen kanssa. Päivittäisivät pooleja/brackettejä sitä mukaa kun ne etenee, tai heti läpisaaton jälkeen. Voisivat hieman etukäteen miettiä niitä streamattavia matsejakin. Ois tuhannesti parempi, kun streamissa scrollais aina jonkin sortin "next up" -lista. Osais ennakkoon kattoa, millon on hyvä palata tiirailemaan.

Paju

Oon ulkona. Wb1 hävisin Vanzille, Lb1 voitin IrishMafian ja Lb2 hävisin Strawhat Daheanille. 4/7 mun turnausseteistä oli Peach dittoja niinku mitä moloo >_>

bËst

Bracket on kuiten ihan respectin arvoonen suoritus. Ens Apexissa sitte ei kelpaakaa kuin top 8 sija *_*

Mutta niin; tuo bracketin totaalinen puuttuminen kyllä on ikävää kattomisen kannalta. Seki helpottais jos ees tuohon streamiin laitettais että mitä kierrosta pelataan mutta jostai kumman syystä sitäkää ei oo. Pitää arvailla että ollaanko winnerssissa vai loserssissa >_>

peki

mikä streami missä

saska

(01-13-2013, 08:15 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Pitää arvailla että ollaanko winnerssissa vai loserssissa >_>

selostajatkaa ei pahemmin niistä tunnu meteliä pitävän...

olikos muuten niin että 128 hengen bracket? jos paju vaan yhen voitti ni olihan taas palautus maan pinnalle. >_>

E: ja bifuteki streami alhaalla syddenly ainaki minulla

RTpmwe

bifuteki o stream ja joo 128

Paju

Bifuteki. Kaikki streamsetit on ollu wb

saska

colbol = peliq vahvistettu

bËst

Pystyy tuo bifuteki kaatuun just leffen - Hbox ratkasevan matsin aikana >_>

Paju

Hbox voitti
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8