Smash Finland Foorumi

Full Version: PK-seutu topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

Novi

Sama kuin Tampereen vastaava topic, lähinnä voi ilmoitella jos on poraa tarjolla mutta muustakin voi jauhaa

Meillä poraa tänä keskiviikkona 16:15 eteenpäin. Nipi tulossa ja kalzu

-LzR-

Hyvä että tällänen threadi tehtiin. Tuo ajankohta ei oikein vaan sovi...

peki

onko tää nyt mille alueelle tarkotettu? helsinki vantaa espoo?

Novi

(04-22-2013, 03:13 PM)pepi link Wrote: [ -> ]onko tää nyt mille alueelle tarkotettu? helsinki vantaa espoo?

+ namu

kalzu

juu mä tuun keskiviikkona

eiks tällä pk-seudulla oo näissä piireissä perinteisesti tarkotettu kaikkea tampereesta etelään <__<

pingviinituutti

(04-22-2013, 08:00 PM)kalzu link Wrote: [ -> ]eiks tällä pk-seudulla oo näissä piireissä perinteisesti tarkotettu kaikkea tampereesta etelään <__<
Tämä. Ei kai Smash-Suomeen kuulu muita alueita kuin "pks", Tampere, Joensuu ja "Oulu".

RTpmwe

Yhtäkkiä joensuu, tarkoitat kai jyväskylä

Nipi

kaikki vaa paikalle ja moneymatsia otetaan vastaan ;)

bËst

(04-23-2013, 08:35 AM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ][quote author=kalzu link=topic=358.msg30139#msg30139 date=1366660841]
eiks tällä pk-seudulla oo näissä piireissä perinteisesti tarkotettu kaikkea tampereesta etelään <__<
Tämä. Ei kai Smash-Suomeen kuulu muita alueita kuin "pks", Tampere, Joensuu ja "Oulu".
[/quote]

Ja seinäjoki jätetty täysin omaan arvoonsa arvatenkin?

NamiNami

Voiko sinne tulla jo tänään?

Zlazher

Kiinnostas, en vaan pääse millään.

Novi

(04-23-2013, 01:40 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Voiko sinne tulla jo tänään?

Pääsin just töistä, tuu vaa jos haluut. Poratki voi alottaa huomenna aikasemmin jos oot mun kämpillä

Salevits

Monelt siel on meininkii huomen

Jebu

Joku päivä vois vaikka porata Project Meleetä jos ketään enään kiinnostaa se peli. Itselleni jäi ainakin himo päälle viime kerrasta. Smash 64 käy myös  8)

Novi

(04-23-2013, 06:08 PM)Salevits link Wrote: [ -> ]Monelt siel on meininkii huomen

(04-22-2013, 01:25 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Meillä poraa tänä keskiviikkona 16:15 eteenpäin. Nipi tulossa ja kalzu

Salevits

Jaa en vissii pääsekään tänään. >_>

Novi

(04-23-2013, 10:21 PM)Jebu link Wrote: [ -> ]Joku päivä vois vaikka porata Project Meleetä jos ketään enään kiinnostaa se peli. Itselleni jäi ainakin himo päälle viime kerrasta. Smash 64 käy myös  8)

Ja niin, Project M maistuu kyllä

Nipi

joo tänää ehtisin pelailla oli eilen kärhämää virkavallan kanssa.. onhan novilla yliimäräne ohjain ja missäpäi asustelet oon ite vallillassa tällä hetkellä.

Novi

(04-25-2013, 07:42 AM)Nipi link Wrote: [ -> ]joo tänää ehtisin pelailla oli eilen kärhämää virkavallan kanssa.. onhan novilla yliimäräne ohjain ja missäpäi asustelet oon ite vallillassa tällä hetkellä.

tänää ei onnistu, on mulla ohjain ja espoon keskuksessa asun

-LzR-

Viikonloppu kävis kun ensimmäistä kertaa varmaan kuukausiin ei ole viikonloppuna muuta poraa.
Pages: 1 2 3 4