Smash Finland Foorumi

Full Version: Tampora 4 // 2.-4.8. Tampere - PERUTTU
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

mayhem_

Elikkäs Tamporat saa jatkoa nyt sitten tuolla kesän loppupuolella ja tällä kertaa jopa ihan oikeesti tampereella.

Paikka:
Lamminkankaantie 16, 33420 TAMPERE
http://seurantalot.fi/talot/osuuskunta_lamminpaa

Turnauspaikalta on 50m pizzerialle ja grillille ja lähimpään kauppaan (siwa) on joku 300m. Bussi numero 13 kulkee Tampereen rautatieasemalta suoraan tuonne turnauspaikan lähelle.

Turnauspaikan alueesta karttakuva: http://s16.postimg.org/4roqjwl5h/turnauspaikka.png

Maksut:
Sisäänpääsy: 10e (riippuen osallistujamäärästä voi muuttua)
Singles: 5e
Teams: 5e
Brawl teams: 5e

Säännöt:
TBA

Voitonjako:
Singles:
1. 60%
2. 30%
3. 10%
4. 5e

Teams:
1. 60%
2. 30%
3. 10%
4. 10e

Osallistujat:
1. mayhem (TO)
2. RT (TO)
3. peki
4. udikku
5. Novi
6. Nami
7. Paju
8. eebrozgi
9. PelleQ
10. Salevits
11. Loota
12. Pingu
13. Grimmair
14. Zumma
15. TK
16. Zlasher
17. Jebu
18. Shriek (?)
19. Jekku (?)
20. Kalzu
21. LzR

TVt:
1. mayhem
2. mayhem
3. RT

Setit:
1. mayhem
2. RT
3. RT

En laita mitää maksimia tässä vaiheessa, katotaan sit jos näyttää et tulee ihan hirveesti possee.

saska

en pääse.

peki

[Image: messi-made-his-official-debut-with-fc-ba...ust-17.jpg]

udikku

Näillä näkymin mesikämmen

Novi

joojoo

leo mesqulinininen

NamiNami

Muut tilat
  n.10 m² viileä kellari

Se on nyt päätetty. Kurasarja pelataan kellarissa.

Katoin että tuolla on näyttämö + valkokangas. Taas kerran käyttöä videotykille. Jos autolla tulen niin tuon telkkareita, varmistan myöhemmin tämän. Joka tapauksessa mukana.

RTpmwe

bËst

Oon suhteellisen varma, että en tuu tuonne vaikka vkl sattuiski natsaan. Mökkireissua, kreikan matkaa ja Summer Assemblyä jo elokuun korvalla luvassa.

mayhem_

(04-29-2013, 07:01 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Muut tilat
  n.10 m² viileä kellari

Se on nyt päätetty. Kurasarja pelataan kellarissa.

Katoin että tuolla on näyttämö + valkokangas. Taas kerran käyttöä videotykille. Jos autolla tulen niin tuon telkkareita, varmistan myöhemmin tämän. Joka tapauksessa mukana.

>___>

sulle pitiki sanoo, että tuo sit se videotykki tosiaan. tuolla on siis lava ja siellä lavalla ilmeisesti se valkokangas niin aika täydellinen silleen.

eebrozgi

Minulla ei ole mitään käsitystä kesätöistä tjspjne mutta hyvin varmasti tulossa.

saska

siis minun tuleminen on pelkkä raha kysymys. jos tulisin sinne ni en sais suoritettua kurssia jolla pitäisi tienata elokuun opintotuet. eli jos pullatan jostain 500e minkä tarviin 1kk elämiseen, ni tulen varmasti.

himo on syvä siis.

e: ja jos voimakas makarylli linja ni 400e.

Paju

(04-29-2013, 07:53 PM)saska link Wrote: [ -> ]siis minun tuleminen on pelkkä raha kysymys. jos tulisin sinne ni en sais suoritettua kurssia jolla pitäisi tienata elokuun opintotuet. eli jos pullatan jostain 500e minkä tarviin 1kk elämiseen, ni tulen varmasti.

himo on syvä siis.

[Image: sikari.png]?

PeliQ

Tulen n. 75% todennäköisyydellä  8)

Salevits

Tulen ellei toisin todisteta

Laatikko

Alustavasti aina joo, kunnes hommat todennäköisesti tyrii kasaan.

NamiNami

Kai täällä on sitten se kauan puhuttu Falco round robin?

http://smashfinland.munpalsta.com/index....5#msg21535

Edit.

Falco round robin side-event, 2€?
Nami, RT, Paju, mayhem. Muita

Ja voittajalle kaikki

RTpmwe

1 tv ja 2 settiä, ehkä 1 tv lisää jos saa halpalla jostain

pingviinituutti

Alustava sisällä

Laatikko

Mitä silmäni näkevätkään...!

(04-29-2013, 06:39 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Brawl teams: 5e
:-*

Voin olla vapaaehtoinen vetämään tämän mikäli joku ei ole jo siihen hommaan ilmoittautunut.

bËst

Minä ja Uber aika varmasti messi Falco-Robinissa, jos nyt tuun.

Tällä hetkellä oon 100% varma, että vietän tuon vkl täällä kotona, mutta tuohon on vielä niin pitkä aika että pitää zoomailla tarkemmin. Jos esimerkiksi Assemblyt perun niin sit vois elokuus olla enemmän motia lähteä, mutta jos meinaa mennä mökin kaa päällekkäin niin en tule.
Pages: 1 2 3