Smash Finland Foorumi

Full Version: KOSTEUSMITTARI kyyditykset
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

TaisteluJaska

Eli tähän ketjuun laittaa kaikki jotka on autolla tulossa (tai joku joka tietää jonku auton tyypit tarkkaan) että mistä on lähdössä ja kuinka monta tyyppiä autossa.
Tällä autetaan sitä, että saadaan enempi järkeä näihin kyydityksiin että jakaantuis kulutkin tasaisesti.

Aloitan omasta autosta.

Vilu: Tampere-Jyväskylä-Muhos. Lähtee tampereelta n. klo 19-20
Autossa. Vilu + Mayhem+ Smapo + Saska (oujee).  Atomic???

Best. Seinäjoki-Muhos
Best, Mats, Uber

pepi: Järvenpää?-JKL-Muhos
Autossa: pepi, Pingu, Jekku, Lanttu

Zläzher/Rohtorin auto:
Rohtori, Hippieetu, Novi, Mr.Jones ja ehkä kaveri jäkestä.

Pajun auto: (lempäälä)
Paju, aleksi, antti, spede (x2)

Zumman kyyti. Lähtee paikasta x
Zumma, Cimo, eebro, rush, +joku???


Editoin tuohon sitä mukaa kun saan lisätietoa ja käyn täällä

peki

no mun autossa on minä jekku pingviinituutti ja lanttu. mennään jyväskylän kautta.

eebrozgi

Jos sinne sopii vielä 1 eebrozgi niin saatte putkitelkkarinkin.

Zlazher

Meitsin kyydissä Hippieetu, Novi, Mr.Jones ja ehkä kaveri jäkestä.
Jos kiinnostaa

TaisteluJaska

Tampereen toisen auton tietoja odotellessa... vai onko niitä peräti kolme lähdössä yhteensä?

mayhem_

käsittääkseni TK:n autossa minä, saska ja hopo

MasterTK

Smapo yritti tunkea myös minun autoon, mutta ei ole yhtä turvavyöpaikkaa. Eli jos jonkun toisen Tampereelta lähtevän kyytiin mahtuu, niin mieluummin siihen.

Paju

Lempäälän autossa minä, Aleksi, Antti ja Pirkkalan sepet.

udikku

(03-18-2014, 10:57 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Smapo yritti tunkea myös minun autoon, mutta ei ole yhtä turvavyöpaikkaa. Eli jos jonkun toisen Tampereelta lähtevän kyytiin mahtuu, niin mieluummin siihen.

Takakonttiin?

Paju

Eikös Zumma oo myös lähössä autolla? Mahtuisko sen kyytiin?

mayhem_

Niin ja eikö tohon vilun kyytiin mahdu ny ainaki?

Guest

Sjk menee sillä kaavalla, että Mats + Uber tulee Sjoelle ja lähdetään täältä ajamaan. Ajatuksena ottaa 1 töllö matkan tilan täyttäjäksi.

eebrozgi

Jyväskylästä olisi lisäkseni tulossa toinenkin, uusi pelaaja. Sopisiko Vilun autoon siis kaksi Jyväskylästä? Jos kyllä, niin tulisin toiseksi sinne tämän uuden kaverin tueksi ja turvaksi ja vapauttaisin pekin autosta paikan.

E: Ja putkitelkkarikin tulee jos mahtuu, littatelkkarikin jos haluaa.

TaisteluJaska

Päivittelin vähän.

Eli kyllä mun puolesta voin varata eebrozgin ja tulokkaan paikan mun autosta.
Hinta arviot dieselille mun autolla ois eebro + tulokas 25 € per naama, ja RT.lle 35 €. Jos smapo tulee kyytiin niin tippuu vähäsen.

Zumma

Joo tosiaan meikä tulee autolla ja kyydissä minä + Kimo + Sputte eli ois 1 tai 2 paikkaa jäljellä (jos 3 jätkää takapenkillä nii polvet gonna have a bad time)

(03-18-2014, 12:37 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Eikös Zumma oo myös lähössä autolla? Mahtuisko sen kyytiin?

mahtuu mahtuu

kalzu

Oisko mulle tilaa pekin tai släsherin autossa? ei tosta listasta oikee ota selvää <__<

Stemu

Erittäin myöhässä tästä huutelen mutta pakko sitä on kokeilla. Että jos jostain PK-seudun suunnilta onnistuu kyytii niin pääsisin itse osallistumaan. (tosta listasta ehkä jotain voisin päätellä mutta aattelin jos sattus ihme onnistua !)

mayhem_

Nii onko ny tosiaa niin että mikään kyyti ei voi joko venata meikäläistä tai ottaa edes paluumatkalle kyytii?

Cimo

Zumman autossa pääset paluumatkan.

mayhem_

dodi
Pages: 1 2 3