Smash Finland Foorumi

Full Version: Villen bileporat, ajankohta lokakuu?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

saska

Eipä unoheta että olin viluturnauksen 4.

Laatikko

Kiitoksia vielä kovasti tämän järkkäämisestä, oli hupia alusta loppuun saakka. Taisin kanssa unohtaa tyynyni ja vilttini sinne jonnekin päällekäin aseteltuna. Jos satutaan kummatkin tuonne TK:n pikkujouluporaan niin olisi kiva jos jaksaisit ottaa ne sinne mukaan.

...josta tulikin mieleen, että bËstin kuulokkeet vieläkin meikällä brööt.

mayhem_

Mulla jäi muuten takki siihen naulakkoon >_>. Tuo joskus ku nähdään.

Oli hauskaa ja peli kulki itellä tosi hyvin. Bo1 poolit vähä krankki mut ei se mitää ja vilu turnauksen käänteinen timeout ei ollu ihan 5/5 mutta ei sekään suuremmin häirinny ku banni vaa isot kentät :)

Shoutit:

Vilu: Kyllä huomaa kuinka suuri merkitys kentillä on tossa fox-luigi matchupissa. YS ja PS molemmat 3-stockasin, sit laatan ja DL64 hävisin 1-stock ja BF voitin 1-stock. Hyvin pelasit kyl sen GF setin.

Sale: Pelasit helkkarin hyvin kyl pekii vastaan ja se usmash combo oli aika "8)". Luigi matchuppia käytiinki jo vähä läpi mut jos kiinnostaa nii viestiä vaa, mielelläni matchupeista höpöttelen kun oppii itekki samalla tavallaa. Oli resistancessa aika viimesen päälle taku >_>

Peki: Ei ollu vissiin ihan 5/5 konemainen tila, mutta Sale pelas kyl helkkarin hyvin että eipä siinä. Yliajelu ironmanissa 8)

Uber: Yhtäkkiä kehittyny todella paljon varsinki punishit. Selvästi auttanu että ilmeisesti nykyää sheik selvästi main.

TK: Hyvin pelasit mua vastaa, tiukkoja matseja molemmat. Sait sellasia nopeita tappoja joihin harvoin uppoon. Tiimit ei menny ihan putkeen meillä.

Hups: Suosittelen keskittyyn yhteen max kahteen hahmoon. Tuntuu olevan ihan peruspeli aika sekasin kun joka matsiin vaihtuu hahmo.

saska: Nyt pitää vissii pistää lab pystyy sheikkiä vastaa. Oli kyl hyviä juttuja sulla paljon mitä en ois ite tajunnu käyttää mut sit sellasia varmoja punisheja tyrit vähä liikaa.

Best: Aikalailla sama stoori ku Hupsille. Sanosin että ic selvästi vahvin hahmo ja sen kehittäminen kantaa pisimmälle.

Wauhti: Tampereelle poraan useemmin vaa!

Jaxi: Roussi vs pallo oli suhteellisen työmaa >_>.

Loota: Mun homeisen jöpön pickkaus mindgamet kanto hedelmää.

Pingu: Techskill reeni on ihan hyödyllistä mut kannattaa miettiä kuitenki mitä priorisoi. Ihan vaan techskillin paahtaminen ei kuitenkaa suurta kehitystä aikaan saa.

Moppe: Tampereelle poraa useemmin vaa.

Stemu: Muikku-fox on aika haastava MU. Koita viä enemmän pyrkiä hallitseen kentän keskustaa ettei joudu reunalle.

Pikkususi: You and saska had a strong team, I got dsmash to tipper combo'd all the time :D

Novi: Äijää ei pahemmin näkyny.

TaisteluJaska

Shoutoutit on homojen hommaa,, eli nyt tulee homolta homoille suatana:

Best, Uberi ja HUps: Olipa hieno homma saada seinäjoen porukka paikalle. Meininki taattu. B-) Uberi tuli vastaan turnauksissa vähän enempi, ja vuoronperään otin voittoa ja häviötä. Mut niin se menee. Hyvät saunat, Bestin kans astetta tiukempi rosteri ja hupsin kanssa sopivan sekainen tiimimeno. + Menolipussa saapi haastaa uudelleenkin. Tulukeepa uurestaanki käväseen vaikka ihan tuolla porukalla B-) Iso kiitos Motörheadista, menee vuosipäivänä viimeistään maistoon!

Wauhti, Moppe: Hirveesti en teidän kanssa hengaillu tai poraillu, mutta tervetuloa skeneen munki puolesta B-) ja kiitokset shampanjasta!

Stemu: Ihan vakuuttava smuge sulla tais olla, ja tervetuloa sullekkin meininkeihin mun puolesta!

Mayhem: Ainakin tarjosin grandessa vähä vastusta, mutten kovin yllättynyt ole meidän settien tuloksista. Onea voitosta. MUT SE SIITÄ.
(Fix: itse asiassa voitin GF.ssä battlefieldin, laatassa ei siinä edes pelattu. Jonku matsin saatoin 2-stockata, mut voipi olla että se oli 1-stock)

TK: säki kiinnostat mua.

saska: Rouseri

Sale: Aika hyvin mun mielestä handlasit myös luigi matchupin. Ehkä mulla auttoi tällä kertaa se, että yritin adaptoitua enempi matsin aikana, enkä jäänyt niihin hyppyfaireihin niin pahasti kiinni. Mut voitit pekin, onea siitä.

peki: Peachi pelottaa. Kiva ku pääsit käväseen, ja koitetaan saada se rovaniemen reissu natsaamaan. Oujee. Manimats mun samus vs. sun martta, oli sen verran tiukka matsi kuiten.

Jaxi: Mies pulttaili keittiössä aika tehokkaaseen tahtiin, teit ainakin Sannaan lähtemättömän vaikutuksen >_> . Mut kiva että olit käymässä, ja nyt vähä restiä reenaamaan.

Loota: OOUU! Cpu lvl 9 tiimit oli herkkää ja parhautta samalla. Näitä lisää, koin pienen valaistuksen niiden matsien aikana. Koitanpa muistaa vilttikombosi ottaa mukaan TK.lle, jos suinkin sinne pääsen.

Novi: Kiitokset hengailusta Meijerissä, ja yleismeiningeistä. Olit muuten kehittyny meleessäkin, ei ainakaan smauksella ollu mitää asiaa.

Pikkususi: Nice to have you at the parties, and hope to you see you more at meetings and tournaments. Marth is a hard character, but is very good when "perfected", so don´t give up ;)

Tosiaan, koitin muutamia sääntökikkoja, en ois uskonu että joku oikeasti lähte koittaan käänteistä timeouttia. Vaan jaxi sen teki >_> No se sääntö menee romukoppaan. bo1. poolit ois ollu muuten hyvä, mutta mayhemin exploittais siinä heitteröi vähän bracketteja. Itse en siitä kärsiny, vaan ehkä enempi peki. No mut se siitäkin. Tulipa kokeiltua ja eipä tuo kai hirveästi vaikuttanut tuloksiin.


Ja sit tuhanteen.

EDIT: Pingu unohtu. Yön pimeät. Ei hirveesti pelailtu.

bËst

Faceenkin jo avauduin niin miksipäs en tännekin

Oli mahtava viikonloppu. Tuli ihan alkuaikojen turnauksen TK:n Kajaanin bordellissa mieleen. Taso oli kova, hyviä pelejä mutta silti aikaa pelailla ja rupatella oikeastaan kaikkien kanssa. Ja rentoa meininkiä + saunaa ja tarjoilua ei voi olla korostamatta liiaksi.

Mayhem: Tulit skeneen aika monta vuotta meikäläisen jälkeen, mutta rehellisesti myönnän että jos kehittyä haluan niin antamasi tipit menevät tarkasti korvan taakse. Yhtäkkiä rupes smashDI kehittymään ku vähä yksinkertaistit sen toimintamallia >_>. Oot taitava ja kanssa pelatessa on hyvät optiot oppia virheistä. Koitan (taas kerran) yrittää ajatella tuota tippiäsi pitäytyä IC:ssä, mutta harmittaa ku omaa peli-iloa tappaa jos hahmolla ei tunnu hauskalta pelata. Onnea tulevalle ukkomiehelle!

Pepi: En edes tiedä, ootko parempi Doublespelaaja vai singlespelaaja. Tunnut molemmat handlaavan aika vahvasti. Porailkaamme taas ensi kerralla.

Sale: Oot kyllä uskomattomassa kehityskaaressa ollut viimoset vuodet. Ei nyt hirveesti pelattu, mutta se vähäkin oli oikein mellevää.

Loota: Missä loota, siellä hupi. Avalonissa uskomaton paskanpuheripuli. Sait minut epäilemään itseäsi aina sen jälkeen kun olit antanut minulle luottamuksesi. Uskomaton sankaripyty ekassa pelissä. Ens kerralla pitää muistaa ne kuulottimet!

Stemu: En ees tiedä mistä oot yhtäkkiä skeneen pamahtanut mutta aikaansaava ja rento kaveri!

Pingu: Puhemies. Techskill oli ainakin eri levelillä kuin viimeksi comebackissa scouttiessani. Samoista lähtökohdista pepi ja mayhemikin on tuonne kärkikastiin nousseet, että tie on selvä.

Jaxi: Kyllä paikalla pitää aina yks pallo olla. Oli kiva törmäillä

Moppe & Wauhti: Oli ihan eri meininki pelata PM:ää kun oli taitavia ja peliä enemmän pelaavia paikalla. Pystyy itekin kehittymään siinä samalla. Rosterissa Uber meni menojaan mutta oli kiva pelata singlesejäki teidän kanssa! Ehdottomasti uudelleen näihin miitteihin!

Novi: Eipä sua hirveesti näkynyt, mutta toisaalta olis outoa jos et silti olis paikalla :D

TK: Jaamme saman ongelman tuon kehityksen kanssa: Pitäisi saada se kehittymisen mentaliteetti sen sijaan että vain pelaa ja toivoo notta kehittyy. I feel you man. Silti tasaista suoritumista sun pelaamisessa

Saska: No en prkl voittanut tälläkään kertaa vaikka counter pick oli harkittu ja tarkoin analysoitu.

Vilu: Viimeisimpänä ja vähäisimpänä... eiku. Kiitos hyvästä järjestelystä ja ennen kaikkea kutsusta. Oli todella hauska viikonloppu ja rentoutti sielua ja mieltä ja sormia ja polvia. Rosteri meni siinä illan pimeinä ja pari pykälää tasasemmin kui edellinen. Ensi kerralla voitais vielä vähä viralisoida ja nostaa panosta ja pelata pienemmillä prosenteilla 8). Tähän tilanteeseen sopi tällainen rentoilu paremmin. Singlesejä ei muuten kyllä pelattu mutta löylyä heiteltiin senkin edestä. toimii 8). Tilat teikän kämpillä oli kyllä ihanteelliset ja annan peukkua ehdottomasti sen puolesta että tällaisia eventtejä tulee useamminkin! Lisäksi sekä puertosta että menolipusta on tällä hetkellä aikamoisia kalavelkoja

peki

haloo?

mayhem_

Vilu niinpäs olikin muuten, että voititkin BF ja pelattiinki 2x DL64 joista voitin toisen sekotin vähän siihen WF settiin. No mut pointti kuitenki se, että kenttä vaikuttaa ainakin omasta mielestä tosi paljon tossa matchupissa. Laatta ja DL64 ylivoimasesti vaikeimmat kentät foxille. Ja unohtu muuten jostain syystä kiitokset järkkäyksestä!

Best kiitokset onnitteluista ja omasta kokemuksesta voin sanoo, että auttaa paljon se, että pyrkii turnaukset pelaan vaan sillä yhdellä hahmolla. Vaikka friendlyjä ym pelais monella hahmolla niin silti se, että päämääränä on kuitenkin kehittyä sillä yhdellä hahmolla pärjään turnauksissa niin auttaa todella paljon. Itellä ongelmana oli pitkään se, että en vaan osannu valita sitä hahmoa millä pelaan, mutta nyt varmaan viimeset 4 turnausta oon pelannu käytännössä fox only. Oisin muuten marth main varmaan, mutta se hahmo on vaan itelle liian hankala hallita konsistentisti.
Pages: 1 2 3 4