Smash Finland Foorumi

Full Version: Pyllynhajuiset pikkujoulut, lauantai 6.12.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

Pikkususi

Hi!

If there is still place, I am interested!

Marc.

MasterTK

(11-01-2014, 07:28 PM)Pikkususi link Wrote: [ -> ]Hi!

If there is still place, I am interested!

Marc.

Yes, my honey.

Moppe

Niin oliko siellä vielä tilaa wauhtipojalle ja miulle?  :-*

Jekkukissa

Monelta alkaa meiningit?

MasterTK

Vaikka kaikki ovat tervetulleita, niin valitettavasti kaikki eivät millään mahdu mukaan koska tilaa on hyvin rajallinen määrä. Tästä syystä olen seedannut ihmiset mielivaltaisesti prioriteetteihin erilaisin valintaperustein. a) jos on vakiklassikko / kulttihenkilö / tyyppi, jonka kanssa tulee vietettyä muutenkin paljon aikaa vapaa-ajalla, niin se on auto-inva sellaiselle. Ei kannata vetää hernettä nenään. Ehkä vuoden päästä on jo tuplasti suurempi asunto, niin voi järkätä kunnon puitteet kaikille.

Lisäksi jos kiinnostaa tulla vain Meleetä hakkaamaan takahuoneeseen, eikä osallistua muiden pelien pelaamiseen, niin kannattaa jättää tulematta, sillä sitä ei pelata sekuntiakaan. Sen pelaamiseen on tarpeeksi miittejä muutenkin.

16 on ehdoton maksimimäärä! Osa tulijoista oli epävarmoja muutenkin pääsemisestään, joten kannattaa ilmoitella jos et ole pääsemässä, niin tilaa vapautuu muille.


Prio1, eli tyypit jotka mahtuvat mukaan 100% varmuudella, jos vaan haluavat/pääsevät tulemaan:

TK (no shit)
saska
hopo
mayhem
udikku
rt
peki
paju
sale
jekku
naminami?
loota?
wmk?
fraeon

Prio2, eli tyypit jotka ottaisin erittäin mielelläni messiin, jos tilaa vaan riittää:

vilu?
cimo
nostalgia
pikkususi


Prio3, tyypit jotka ovat tervetulleita, mutta todennäköisesti eivät mahdu mukaan valitettavasti.

lanttu
wauhti
moppe
zlasher

Prio4
perseenasukki

peki

millonka pelataa alasti rawlii on meinaa pikkkkase kivet kuumana

saska

[Image: saRhukl.gif]

Lanttu

Nyt minä kyllä mieleni pahoitin... :(

Eli en oikeasti. Pahahan se on millään prioriteettilistalla kovin korkealle nousta, kun aikoihin ole missään kunnolla käynyt. Onhan se toki silti hieman harmi, kun tällaiset moni(n)pelitapahtumat ovat niitä kaikista parhaita. Melee only meininkiin kuitenkin itse kyllästyy jossain vaiheessa, koska olen niin huono, että pistää ärsyttämään.

hövö

[Image: 9c0f094e0626d91fcf04dc856b95205a.png]

peki

[Image: oI67pXd.gif]

Laatikko

Joo, tämä on hyvin muistissa ja suunnitelmana tosiaan tulla. Opiskelijakortinkin sain viimein tilanttua niin ei tarvi luovuttaa elimiään konduktöörille.

Pikkususi

Oookoo, kiitos!

Looks like my comment the other day on how good are the Metroid series helped me in the priority list :D. I guess we can see later, when the day comes closer, who can fit in. You should count me as "Pikkususi?" (or "Kinkkusubi?", if you prefer :D), because I'm not totally sure I'll be able to come.

Seeing so many people willing to join smash events, we really should consider organizing some turnau soon! I've heard that somebody is working on that. I don't have any experience on TO, but if any help is needed I'm ready to help!

pingviinituutti

(11-05-2014, 09:27 PM)Pikkususi link Wrote: [ -> ]Seeing so many people willing to join smash events, we really should consider organizing some turnau soon! I've heard that somebody is working on that. I don't have any experience on TO, but if any help is needed I'm ready to help!
Laatikko seems to be working to get monthlies to start so things are looking pretty good.

TaisteluJaska

On mulla toi 6.12 vielä vapaana, en ala tietenkää sinne änkeämään jos on prioriteetit muilla.

NamiNami

En pääse tulemaan.

Nostalgia2000

Niin, oliko mulle tilaa? :)

MasterTK

Tässä osallistujalista:

TK
saska
hopo
mayhem

udikku
rt
peki
paju

sale
jekku
loota
fraeon

kinkkusubi tai nostalgia
PeliQ
vilu
Lipponen

Jos joku ei pääse, niin ilmoitelkoot asap.

TaisteluJaska

Tuon sen lootan viltin+jotain tavarat, pekin vaihtovaatteet +jos joku tunnustautuu usb-laturin omistajaksi (bileporaan jäi sekin) niin saa tuntomerkkejä vastaan itelle.

Upbebebebee

TaisteluJaska

+Tuplana vielä kyssäri: Mihis aikaan alkaa menot?

mayhem_

Vilu teidän naulakossa pitäs olla mun takki myös. Semmonen musta takki jossa on jompikumpi tasku rikki >_>
Pages: 1 2 3