Smash Finland Foorumi

Full Version: Pyllynhajuiset pikkujoulut, lauantai 6.12.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

TaisteluJaska

joo, sellainenkin on. sisätasku ja pieni munanmentävä reikä. Tuodaan pyllynhajuisena pikkujouluihin.

Laatikko

(12-02-2014, 03:49 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Tuon sen lootan viltin+jotain tavarat
Muikeaa <3 Tyyny siis jäi tuon viltin lisäksi niin ota sekin samaan matkaan mukaan ellet pode tyynykammoa.

bËst

(12-02-2014, 08:03 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ][quote author=TaisteluJaska link=topic=403.msg36210#msg36210 date=1417535366]
Tuon sen lootan viltin+jotain tavarat
Muikeaa <3 Tyyny siis jäi tuon viltin lisäksi niin ota sekin samaan matkaan mukaan ellet pode tyynykammoa.
[/quote]

Onko kaukaa haettua, jos loota voisi välittää ne mun kauan matkalla olleet mustat isot kuulokkeeni vilulle, joka välittäisi ne mulle BEAST:n reissun yhteydessä? :D

TaisteluJaska

Sopivan kaukaa haettu, sellaisen 40 km kaukaa mun tapauksessa. Eli käy  8)

Nostalgia2000

Monelta alkaa lauantaina meiningit?

Nostalgia2000

Kyselisin sitten, että onko TK:lla muita nukkumapaikkoja, koska en todennäköisesti pysty tuoda omaa patjaani?:/

TaisteluJaska

Jos sä asut ihan TKn naapurissa nii eikö oo fiksumpaa mennä kämpälle nukkuun?
Tai eihän asia mulle kuulu, mut tuli vaa mieleen...

peki

hovo, vuoden päästä se katotaan

[Image: M7yHuSk.jpg]

Jekkukissa

Kiitti kemuista, oli hyvät tarjoilut ja hyvät kisailut. Se FPS ei ihan mennyt nappiin, tosin ei kyllä mennyt moni muukaan. Harmi että piti lähteä heti aamulla, mutta ei voi mitään kun työt kutsuu. Yök tämä väsymys.

mayhem_

Hyvä meno oli ja kiitokset TKlle tarjoiluista. Meni pari peliä kuumille, mut ei se mitää. Mässi himo jäi päälle taas kyllä jotenki vaikka sitäkin tuli pelattua vaikka kuinka paljon >_>

hövö

kiitos teko

TaisteluJaska

Oli kyl hauska meininki taas kerran. Sorry fraeon ku kusin sen mariokart homman >_> ja toisaalta jouduttiin ottaan musavisan palkinto lootalle ku tuli laskuvirhe.
Kiitokset ruoista ja menosta TK.lle!

Laatikko

Meinasin ihan unohtaa kiittää koko tapahtumasta, suuria kiitoksia vielä siis TK:lle loistavasta ruokatarjoilusta ja muusta järjestelyistä. Yllättävän hyvin noissa tiloissa pystyy 16 henkilöäkin pyllyilemään ympäriinsä ilman sen suurempia konflikteja. Pelikisa oli myös hauska, vaikka pieniä porsaanreikiä ilmeni siellä täällä (Lipposen uhrauksia ei voi kylliksi arvostaa), tärkein eli musavisa tuli sentään voitettua B) Luulin elämäni olleen jo täydellistä kun sain PeliQ:n Alaskan kokoisen paketin kätösiini, mutta elämässäni olikin vielä nukanpoistajan kokoinen aukko täytettävänä.

Worms menee reeniin seuraavaksi.

Salevits

Joo kyl enpä oo itekkään näköjään kiitelly joten kiitos teekoolle lihasta.

Ja Laatikolle piposta, on ollu jo kovassa käytössä.
Pages: 1 2 3