tämähän on se todellinen melee kenttä koska eihän kukaan pelannut missään muussa ennen kuin alkoi käymään turnauksissa. turnaukset on siis pilanneet meleen todellisen luonteen. kuka muka haluaa pelata jossain maailman geneerisimmässä kentässä niinkun battlefield? sen takia että peli olisi hauska niin vaadin että nämä tylsät kentät poistetaan välittömästi. myös muut kentät on turhia koska niissä ei ole tilaa temmeltää. eihän mikään hahmo ole hyrulessa ylivoimainen. paitsi ehkä fox, mutta tämän counterpick systeemin hienous juuri piilee siinä että osaat itsekkin valita foxin.
Nii ja semmone että et saa pelaa sil hahmol enää uudestaa mil oot voittanu jo kerra.
Eli alotat fonxil ja voitat.
Vastustaja bannaa falco ja sheik
Eli et saa pelaa foxil, falcol tai sheikil
Valitset sitte miehenä reiskan ja voitat uusiks.
ei oikein jaksa perustella peach pelaajalle miksi hahmon paras kenttä on liian yliviomanen koska vastakommenttina tulee kuitenki jotain tyyliin "voithan aina bannata sen" tai jotain muuta paskaa
Ite kylläkin tiedostan Mute Cityn heikkouden, tai sanotaanko etulyönti aseman Peachille. Reunaton pieni stage korkealla katolla nollaa peachin heikkoudet aika suuresti. Mutta kuiten, kuten keskustelussa on todettu niin useampien stagejen myötä banni mahdollisuus kasvaa, jolloin peach pelaaja ei järkevällä pelaamisella pääse kentässä riehumaan. Joten siinä mielessä Peki aavisti myös tulevan vastakommentin hyvin.
Kuiten, Mute Cityn liikkuvat / rancom factorit ovat sen verta häiritseviä, että en kenttää ensisijaisena c-pick kenttänä ehdottaisi, mutta kahdella bannilla ja isolla listalla pelattaessa voisi hyvinkin sopia kokonaisuuteen. Kuiten muille hahmoille suth koth tasainen.
saska vissiin kuvittelit olevasi fiksu ja löytäneensä jonkun ilmeisen aukon argumenteistäni Smashboardsilla, mutta nyt ollaan valitettavasti jo eksyksissä syvällä itärajan takaisissa metiköissä. Kukaan ei ole sitä paitsi edes suoraan vielä vastannut niihin.
Miksi Peachilla ja Puffilla ei saisi olla hyvää kenttää? Kaikissa kentissä on enemmän tai vähemmän etua joillekin ja se on aivan luonnollista, nyt puhutaan vielä counterpickistä, joka itsessään jo kertoo paljon. Kenttä on muuten aivan tasapainossa niin en tiedä miksi tuollaisen syyn takia mesta pitäisi pistää boikottiin. Bannikin on aina käytettävissä ja Peachia vastaan Mute City on se ilmeisin valinta. Mute Cityssä ei sitä paitsi ole yhtään satunnaisia tekijöitä, autot tulee aina samoissa kohdissa ja muuta siellä ei sitten olekaan.
Fundeerasin vähä ja aattelin että jaan teille tulokset. Tällä hetkellä ihmisten erimielisyydet ei koske varsinaisesti tiettyjä kenttiä vaan enempi puhutaan siitä mitä tässä pelissä ylipäätään pidetään arvossa. Arvokysymyksissä ei ole oikeaa ja väärää vaikka kuinka olisi parempi tai huonompi argumentointi. Hyvä argumentti ei tee arvosta sen parempaa. En lähde Laatikon tyyliin kirjoittaan romaania toisten argumentoinnista tai muusta toissijaisesta vaan kerron mitä haen Meleeltä.
Minun "Melee utopia" on nopeatempoinen, hyökkäykseen painottuva ehdottoman tasapainoinen peli silläkin uhalla että tämän eteen pitäisi karsia pois sisältöä. Vähemmän on enemmän.
Jos nyt jotain konkreettista tuosta pitäisi hakea niin falco ditto jonssin porissa nyt vaan sattuu olemaan minulle sitä parasta meleetä. Se tuntuu eniten hyvältä.
Jos minulta kysytään niin kentät sellaisiksi että ne vastaa tuota boldattua kohtaa.
"Minun "Melee utopia" on nopeatempoinen, hyökkäykseen painottuva ehdottoman tasapainoinen peli silläkin uhalla että tämän eteen pitäisi karsia pois sisältöä. Vähemmän on enemmän."
Siis... uskomattoman hyvin sanottu. Tämä jos mikä todistaa että saskakin osaa perustella.
Mutjoo, hahmobannit menssiin. Ekassa matsissa ei banaaneja, mutta loppumatseihin tulis. Tää on oikeasti niin viilee idea että ei muuta ku kokeiluun!
Mutta onko se 1 vai 2 hahmoa bannii? Periaatteessa jungle japes helpottuis jos ois kaks bannia. Fast fallerit on koneita siellä. Ei tartte ku hitleröidä sivulaatoilla.