Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Millä vaan pärjää....
Itse oon omaksunu Kirbyn, Pikachun, Pokemon trainerin & C. Falconin >_>
Henk.koht. fav. yllättäen Pika B )
MK:sta taas en ole ikinä tajunnut yhtikäs mitään >_> En pienen pienintäkään järjenhäivää.
Pikachu on todella hyvä hahmo, muttei helpoimmasta päästä.
Olihan tekniikka keksitty ja tiedetty jo aikapäiviä sitten, mutta enpä itse ollut koskaan ajatellut Ganonin siitä hyötyvän mitään *_*
Miten se pystyy tekee noin monta mid airia o_O
Tuo tekniikkahan ei ole edes niin hirveän käytännöllinen. Ainoa joka siitä ehkä oikeasti hyötyy on bowser.
(11-16-2010, 02:12 PM)Laatikko link Wrote:Kuullostaa oikeasti todella järkevältä.
http://www.smashboards.com/showthread.php?t=291419
Periaatteessa ihan jees.
Mut tekisin pienen korjauksen:
1st player heti "counterpickaa" ja häviää. Siinä tapauksessa hän saisi counterpickata uudestaan. Jos hän voittaa tämän niin sit player 2 saa counterpickata ratkaisevalle matsille. Tämä ei välttämättä kuulosta reilulta lähtöasemasta ennen kuin on yhtään matsia pelattu, mutta siinä vaiheessa ei tiedetäkkään ekan matsin tulosta. Ekan matsin jälkeen tämä onkin reilua, ja palkitsee ekan matsin voittanutta pelaajaa sillä, että vaikka molemmilla on yks cp, niin hänen tarvii voittaa niistä vain toinen. Toisella pelaajalla pitää siinä tilanteessa voittaa molemmat.
Jos se menis niinku tuossa ehdotettiin, 1st pelaaja joutuisi voittamaan sekä neutraalikentän että vastustajan counterpickin saadakseen voiton, mikä kuulostaa aika pahalta. Mut ei tuokaan huono olis.
(11-19-2010, 12:24 PM)TaisteluJaska link Wrote:Mut tekisin pienen korjauksen:
1st player heti "counterpickaa" ja häviää. Siinä tapauksessa hän saisi counterpickata uudestaan. Jos hän voittaa tämän niin sit player 2 saa counterpickata ratkaisevalle matsille.
Tässä tapauksessa 1. pelaajalla on valtava etu kun saa tasoitusta jos häviää oman CP:nsä. Tätä vastoin 2. pelaaja ei voi saada mitään hyvitystä jos taas häviää oman CP:nsä.
(11-19-2010, 12:24 PM)TaisteluJaska link Wrote:Jos se menis niinku tuossa ehdotettiin, 1st pelaaja joutuisi voittamaan sekä neutraalikentän että vastustajan counterpickin saadakseen voiton, mikä kuulostaa aika pahalta. Mut ei tuokaan huono olis.
Niinhän se menisi normaalistikin vai mitä hait takaa? Kyllä ykköspelaaja vie setin myös jos hän pitää oman CP:n ja voittaa vastustajan valitseman sen jälkeen.
Nuo Brawliehdotukset sinne Brawlifoorumeille niin saattaa joku lukeakin ne.
Niin, kait.
Voishan tuota kokeilla joskus meleenkin puolella.
Mitä väliä noilla loppujenlopuksi on oikeasti? Lopputulos on kuitenkin sama: Parempi pelaaja voittaa.
Ja lootaa vastaan pelatessa tuolla ei todellakaan ole muuta väliä kuin pelitaidot.
(11-19-2010, 04:15 PM)Frozen link Wrote:Ja lootaa vastaan pelatessa tuolla ei todellakaan ole muuta väliä kuin pelitaidot.
wot
Parempi pelaaja tosiaan voittaa näin yleensäottaen, mutta säännöistä pyritään silti tekemään mahdollisimman neutraalit kaikkia kohtaan. Kentät muuttavat välillä matchuppeja niin radikaalisti, että on tärkeää CP-systeemin olevan tasapainossa.
Captain Picard ja muut CP vitsit olisivat nyt aika laimeita.
- En oikein ole huomannut itse ainakaan mitään suurempia kenttä-etuja eri hahmoilla, mutta johtunee siitä, kun en ole niistä pahemmin välittänyt.
Esim. en meleessäkään välitä siitä, jos joudun marttaa vastaan tipperisaarelle.
Tosin portti-edusta välitän kun on kyse brawlista. Jos tulee se klassinen itsemurhavoitto, niin voiton pitäsi mennä sille, joka iskun tekee, mutta sitten alkaa valitukset, että "Mutku peli sanoo toista" ja "pisteet enemmän" jne. mitä on aiemminkin ollut.
Salea vastaan pelatessa on pakko olla joko portissa 1 tai 3, oli kyse brawlista tai meleestä.
Omissa turnauksissani suiciden tekijä voittaa aina.
Itsemurhan tekeminen on itsekästä.
NamiNami on siis itsekäs (+50 itsemurhaa salen peli-illassa).
Nyt on tapahtunut jotai erikoista. meitti ja Uber ollaan nimittäin alettu poraamaan lawlia asteta intensiivisemmin kuin ennen.
Mielipiteeni pelistä on ennallaan, mutta kyllä tuossakin pelatessaan puolensa on. Motivoivin tekijä miettiä propelaamista on pelifilosofia siitä että, kaikessa pyrkii aina parhaimpaansa. Ja aloittelijoiksi peli on aika hyvin hanskassa ja suurin haaste onkin oppia sietämään ja elämään tämän pelin epämiellyttävien aspektien kanssa. Mutta kaipa tuo ajan kanssa. Tällä hetkellä Lawlin pelaaminen on aktivoitunu mutta saas nähä kuin pitkälle into riittää. Jos nyt yhteen turneeseen pääsis sillä fiiliksellä että innostais antaa parastaan *_*
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13