Smash Finland Foorumi

Full Version: Suomen Stage Legality (Norfair)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

Vurkyzo

Mulle on ihan sama. Paljon hazardeja, mutta niitä oppii väistämään. Kenttä on ihan hauska myös ja onhan se muuallakin legal.

-LzR-

Koska discussionii osallistuneista jättimäisestä kolmesta kaikki ovat olleet positiivisia on tämä kenttä saavuttanut 100% positiivisen vastaanoton uudelle legal stagellemme.  8)
Seuraava discussion: Jungle Japes

Vurkyzo

JJ legaliksi. Stagessa ei ole mitään bannattavaa paitsi klaptrap. Sen voi väistää ja se tulee vain tiettynä aikana. Tietenkin siihen voi combottaa, mutta mitäs väärää low percent killeissä  ???? Ja joku lolmlg otti sen pois legal stageista ja otti pokemon stadium 2 tilalle >__>

-LzR-

Olen Pro-ban tämän stagen suhteen. Aivan liian iso, camppiminen on äärettömän tehokasta platformeilla ja tehter charat kusevat pahasti. Lisäksi Falco on ylivoimainen täällä vaikka sen voikin bannata. Klap Trap on suurin syy. Vaikka olisi kyseessä itse M2K ja Ally välinen matsi, voiton tässä kentässä yleensä vie Kala.

Jage

Bannin puolella minäkin. Mikä tahansa cämppivä hahmo vie voiton tässä stagessa ja jos veteen päätyy joku jonka recovery ei ole keskivertoa parempi niin ei pääse takaisin stagelle. Sitten vielä se kala... <_< Siitä ei tarvikkaan sanoa mitään.

Vurkyzo

Banni nappulaa voi käyttää. Ja ihan jokanen hahmo pääse pois vedestä jos osaa hyppää.

Simo

ike



Jungle japesin voi omasta mielestäni  laittaa banniin. Liian suuri katto, pieni mahdollisuus paeta toisia pelaajia ja klaptrap.

-LzR-

Vesi ei ole ongelma ollenkaan. Kentän camppiminen ja Kala ja liian suuri katto tuhoavat hahmot jotka tappavat ylöspäin/ ei ole projectileä. Täällä on myös aivan liikaa ledgejä.

Jage

Vurky vinkuu  8)

Miksi tuhlata banni tähän kun voi bannata jonkun muun stagen kun tämä ei ole sallittu, eikä tule olemaankaan.

Goodbye

Bänniin mokoma paska. Miekka-/kissakalan tuomien gimppausmahdollisuuksien lisäksi vesi vie huonosti recoveryttävien hahmojen voittomahdollisuuksia kovaa vauhtia Turkuun.

-LzR-

Jos et vedestä pääse ei ole asiaa tulla valittamaan stagesta. Kala on se suurin ongelma. Brawlin official hazard määritelmän mukaan legal stagella saa olla vai minor hazardeja (tappavat yli 100% puolella) kun taas Kala on todella Major hazard, tappaa jotai 30% aikaan ja huonossa kohdassa jopa 0%.

Vurkyzo

Edelleen sieltä vedestä pääsee pois millä hahmolla tahansa, jos osaa hypätä.

Kaikki kyllä tietävät jo että siellä on klaptrap.

Goodbye

(06-28-2010, 07:35 PM)Vurky link Wrote: [ -> ]Edelleen sieltä vedestä pääsee pois millä hahmolla tahansa, jos osaa hypätä.
No totta helvetissä, jos peli ei siirry kentän vasempaan reunaan

(06-28-2010, 07:33 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Jos et vedestä pääse ei ole asiaa tulla valittamaan stagesta.
Minä? Pelaan G&W:llä, joten itselläni ei ole pahemmin ongelmia päästä sieltä pois.
Ja muutenkin, ellen väärin ymmärtänyt, olet itsekin kentän bännäämisen puolella? >__>

-LzR-

Olen kentän bannaamisen puolella, mutta en sen takia käy puolueelliseksi. Vesi vain ei ole hyvä väite stagen bannaamiseksi. Sieltä pääse kuka tahansa ylös, joillakin tether hahmoilla voi olla hankalampaa, mutta ne eivät recoveraa muutenkaan.

Goodbye

No hyvä on, muistin että vesi virtasi hieman nopeampaa. Se vesi ei kuitenkaan kohenna mielipidettäni siitä kentästä kakan vertaa.
Ja muistuttaisin olevani kentän bännimisen puolella myös krokotiilin vuoksi

Ajatelkaa myös niitä orpoja olimareja, jotka joutuvat jonkun falcon gimppaamaksi. Senkin sydämettömät kuutiot >__>

-LzR-

Tämä on itselleni hieman hankala, sillä itse pidät tästä stagesta paljon ja se on jopa hyvä Robille. Se vain ei sovellu enää compe pelaamiseen mielestäni.

Laatikko

Japesi mahdollistaa kyllä sen luokan camppimista, että peli muuttuu projectilesodaksi heti kun toinen pääsee sinne sivulle. Asemasota ei yksinään ole hyvä syy bannaamiselle, mutta kun höysteenä on camppimista edesauttavat järjettömän isot blastzonet, murhaavan suloinen klaptrap ja viisisataa ledgeä niin homma ei kiinnostakaan enää niin paljoa. Pelistä tulee niin hidastempoista (ja enemmän tai vähemmän sattumanvaraista), että hyvin zonettavat hahmot tai projectilepeelot ovat käytännössä vaatimus tätä kenttää pelatessa tai muuten tulee itku. Falcoa vastaan pelatessa tämä kenttä olisi järjetöntä jättää bannimatta, joten siihen kuluu arvokas strike.

-LzR-

Vaikka kentästä paljon pidän, laitan sen nyt bannilistaan. Seuraavaksi Castle Siege :P
Laitoin JJ cp/banned stageksi, sillä ei ole paljon merkitystä, mutta TO saa puolsetani päättää siitä.

Schwa

CSsiege saa mielestæni pysyæ cp:næ. Kenttæ ei ole epæreilu muutamaa kohtaa lukuunottamatta: patsaat tekevæt iskut monen framen pituisiksi, ja blast zone pienenee, kun kenttæ vaihtuu +D3 raiskaa keskimmæisessæ kenttæmuunnoshommelissa cg:llææn. Kannattaa siis bannata kenttæ jos pelaa Dededeæ vastaan. Snake on myøskin hyvæ C4 ym. setupeillaan 1. kentæssæ.



Melkein unohdin, Diddyn double naner lock tappaa samassa kentæssæ missæ Dededekin, jos patsaat ovat menneet rikki.

-LzR-

Ei tässä stagessa ole kyllä mitään bannattavaa, eikä tätä turnauksissa lähes ollenkaan pelata kun on aina parempikin CP olemassa.
Pages: 1 2 3 4 5 6