Smash Finland Foorumi

Full Version: Suomen Stage Legality (Norfair)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

-LzR-

Aivan, teidät stagesta jopa jotain. Monet valittavat lähinnä autoista. Stagen suurin ongelma on ledgettömät reunat. Mutta sehän on COUNTERPICK. Jos otetaan käyttöön se uusi systeemi, voi Olimar bannata muutakin kuin tämän jos olisi sallittu.

-LzR-

Ja ehdottaisin tämmöistä starter listiä:
Starter
Battle Field
Final Destination
Yoshi's Island (Brawl)
Smashville
Lylat Cruise
Halberd
Pokemon Stadium 1

Tuo stage lista on reilumpi kun ottaa huomioon miten top 5 charat ovat voittamattomia 4 starterin systeemissä, mikä suosii ground gamea.

Susi

Meikä haluis vähän tarkempaa tietoo tästä uudesta tsydeemistä. >__>

Ja mulle käy melkein minkä tahansa lainen lista, kunhan ei ihan älyttömiin kenttiin mennä.

-LzR-

Elikkä semmonen systeemi, että kun häviät.
Voit bannata max 4 stagea. Eli MK tapauksessa Brinstar JA RC.
Mutta jos bannaat 2, voi MK bannata sinua vastaa myös 2 stagea.

Susi

(07-22-2010, 09:56 AM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Elikkä semmonen systeemi, että kun häviät.
Voit bannata max 4 stagea. Eli MK tapauksessa Brinstar JA RC.
Mutta jos bannaat 2, voi MK bannata sinua vastaa myös 2 stagea.

Kätevää. Jos ei oo syytä banniin niin vastustajakaan ei saa bannata 8)

Vurkyzo

(07-22-2010, 10:15 AM)Susi link Wrote: [ -> ]Kätevää. Jos ei oo syytä banniin niin vastustajakaan ei saa bannata 8)

Öö ei? Sillon mk olis umpi borken...

-LzR-

Taisi mennä niin se sääntö, että jos vastustaja bannaa nolla, saat silti yhden bannin.

Susi

(07-22-2010, 05:47 PM)Vurky link Wrote: [ -> ][quote author=Susi link=topic=138.msg8647#msg8647 date=1279793736]
Kätevää. Jos ei oo syytä banniin niin vastustajakaan ei saa bannata 8)

Öö ei? Sillon mk olis umpi borken...
[/quote]

Tajusin ton just ku olin koiran kaa lenkillä... >__>

Hirveetä säätöö näitten kenttien kaa. 8)

-LzR-

Ei näiden kenttien kanssa aina pidä katsoa mitä herra MK siitä tykkää vaan katsoa kenttiä itse.
Pages: 1 2 3 4 5 6