Smash Finland Foorumi

Full Version: Suomalainen Pro Smash kautta aikain - Players
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

-LzR-

Best, loukkasit nyt mua henkilökohtaisesti kun kirjotit LZR etkä -LzR- niinkuin se kuuluu  >:(

peki

(06-09-2010, 09:09 AM)Vilu link Wrote: [ -> ]Pallo on piiloutunut lähes joka hahmoon Brawlissa.  8)

Pekin pallo on kyllä aika poro, ja ihan erilainen pelityyli ku muilla palloilla. Tulee niskaan ku muut pomppivat ja spacettavat. Siihen oon keksiny counter-pelityyliin mutta pekin pallolle en oo vielä.
kopioin vaan mangoa niin ei voi kusta. 8)

saska

(06-09-2010, 07:44 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Best, loukkasit nyt mua henkilökohtaisesti kun kirjotit LZR etkä -LzR- niinkuin se kuuluu  >:(

bËst

-LzR-

@Saska, I got served  ;D

Vilu

lol @ pAJUs comment.

J3R3

(05-30-2010, 02:47 PM)BürZ link Wrote: [ -> ]Mut voi laittaa newcomereihin jos jaksaa, vaikka en ehkä ole yhtä merkittävä kuin nuo muut newcomerit.
mäki newcomer mutta en minäkään mitenkään en mitenkään niin merkittävä kuin muut mutta meleen aloitin pelaamaan Pegen Ja Samon ansiosta...

Lainaus fixattu -Loota

J3R3

mit vit lainaus fixattu loota ????? mitä tämä onen edes

BürZ

(07-04-2010, 07:26 PM)V.I.P link Wrote: [ -> ]mit vit lainaus fixattu loota ????? mitä tämä onen edes
Laatikko-moderaattori korjasi viestissäsi olevan lainauksen, koska se sisälsi erheen.

Laatikko

Lainaus oli siten kusastu, että oma viestisi oli lainauksen sisällä, että muka BürZ olisi sen kirjoittanut, nou hätä.

J3R3

joo voin myöntää että kusen jok iskisen jutun tässä foruumissa

Salevits

Tsekkasin tämän aiemminkin puolella silmällä mutta nyt sain luetuksi kauttaaltaan.

Kiinnostava postaus! Kiitos tästä!

RTpmwe

Tullaankos tätä päivittelemää koska

bËst

Mimmoosta päivitystä kaipais?

Muutama pelaaja saattaa puuttua listasta (esim en oo varma onko Kalzua siellä). Muutoin isommat päivitykset tulee sopivan isoin aikavälein että sitä niin sanottua historiikkia ehtii syntyä

HippiEetu

Kosteusmittarilla kuuhun asti!

Xylitol

Tulipas nyt luettua, kun huomasin uusimpien viestien joukossa linkin tänne. bËst on tehnyt hyvän työn, saa aika hyvän käsityksen Suomen smash scenen historiasta ja pelaajista meleen puolelta.

Subido

lisätkääpä jullen kohtaan pieni maininta: Suomen paras yhdellä kädellä pelaava smasheri.

Muistan vain yhden oikean yhden käden turnauksen ja sen voitti julle. (en laske mukaan kajaanissa tehtyä kahden pelaajan(minä ja vilness) yhden käden turnausta)

bËst

Tässä aamuyöllä töitten jälkeen ku ei ollut mitää suurempaa tekemistä niin lukaasin koko helahoidon iteki uudelleen läpi ja ajattelin notta Hippiturneen jälkeen päivitän tässä postissa muutaman asian:

1. Lisään uusia pelaajia tuonne, jotka olen joko unohtanut (Subido - Latex), tai jotka ovat tulleet uusina mukaan sceneen (Kalzu - Smapo - Mallu)

2. Päivitän tuota "jaotteluani" eli suuren potentiaalin, aktiivisuuden ja kehityksen perusteella ainakin Naminami, Hippi. RT, Saska ja Paju evoluutioituvat new comereista new generationiin

HippiEetu

Pokemon evolution

Pikachu -> Raichu

rättätätää!

bËst

Kaikki aikanaan 8)

HippiEetu

Mielenkiinnolla kyl odotan tähän tekstiin lisäystä!
Bestin kirjoitustyyli on niin eläväinen, voi melkein kuvitella kuin se pitäis luentoo jossai hikises salis ja sit jengi ois jopa kiinnostunu!
Pages: 1 2 3 4 5 6