Smash Finland Foorumi

Full Version: Suomalainen Pro Smash kautta aikain - Players
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

julle8844

kaunista ystäväiseni kaunista, jos sitä jonäin päivänä olisi taas varaa käydä turnauksessa näyttämässä miltä tosi mies näyttää ja pelaa

RTpmwe

We want more
We want more

Zämi

Jaa minua ei olla mainittu ollenkhan tuola, tosin ehkä sitä pitäis käydäkkin joskus jossain ::)

Paju

Joo päivitys kiinnostais kyllä  :)

bËst

Toistaakseni itseäni: Uhraan sille jonkun kauniin hetken. Meikä on ollut kesän niin juubis että ei mitää rajaa *_*. Ei oo tuo inspiraatio päässy oikein laulamaan. Mutta päivitän tän nyt ku työt parin viikon päästä loppuu ja saatan saada jopa aikaa istahtaa koneelle raapustelemaan niitä näitä

bËst

Dubbelposten

Päivitys viimein ja vihdoin valmis. Koitan tästä eteenpäin olla astetta aktiivisempi asian kanssa.

-LzR-

Hienoa ja kannustavaa tekstiä Best. Kiitoksia.

Jekkukissa

Oujea bËst, todella mukavaa ja kiintoisaa luettavaa. Kiva että oot jaksanu nähdä vaivaa. :)

BürZ

Tuon minun kuvauksen voi päivittää toki jos kiinnostusta on, tuo kun on melko vanhaa tietoa sekä minun itse kirjottama alunperin. Hyvää tekstiä muutoin.

RTpmwe

Jees

HippiEetu

Kiroilupakko!: Ei vittu, että tämä on vielä parempi! Hajosin pahasti omalle kohdalleni etenkin : DDDD

Darch

Mahtavaa tekstiä taas kerran. -b

Paju

Kiitos päivityksestä.  :)

-LzR-

Panostusmoodi: Mun osalta voi ton Brawlipätkän poistaa koska se on hyvin vanhentunutta. Voi vaikka laittaa, että olen Brawl TO jos jotain Brawlista laitetaan.
Also se on Skinutski, ei Skinutksi  ::)

bËst

Updatet. Joku enemmän perillä oleva vois vahvistaa noita kohtia jotka merkitsin kysymysmerkillä

Jekkukissa

Sen verran osaan sanoa että Sale on ihan Keravalta. Slässer taas Järvenpäästä.

Paju

Meikä kyl käyttää Falcoo (ja Y.Linkkii) välillä ihan serious cpikkinä, mut samapa tuo ny kai mitä tuossa lukee.

RTpmwe

Meikä pelaa enemmä Falcolla ku Marsulla turnauksissa :)

bËst

Quote:Sen verran osaan sanoa että Sale on ihan Keravalta. Slässer taas Järvenpäästä.

Oolrait. Voin kertoa että en pysy todellakaan kärryillä notta kuka on mistäkin sivutekijästä kotoosin pääkaupunki alueella :P

Quote:Meikä kyl käyttää Falcoo (ja Y.Linkkii) välillä ihan serious cpikkinä, mut samapa tuo ny kai mitä tuossa lukee.

Fixataan. En tiedä yhtää kuinka serious oot muilla vielä pelannu ku sullaki kuiten niin iso tasogappi peachin ja muiden hahmojen välillä :P

Quote:Meikä pelaa enemmä Falcolla ku Marsulla turnauksissa

Ihan unohin täydellisen falco counterin. Oletan kuiten notta marsukin on ihan varteenotettava vaihtoehto niin senki voi tonne jättääpi.

RTpmwe

Sivutekijä hajo. Mutta joo voi Marsun sinne jättää kyllä, saatan sitä ens turnauksessa taas käyttää
Pages: 1 2 3 4 5 6