Smash Finland Foorumi

Full Version: Suomalainen Pro Smash kautta aikain - Players
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

Novi

(03-14-2012, 06:03 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Meikä kyl käyttää Falcoo (ja Y.Linkkii) välillä ihan serious cpikkinä

[Image: BzQ8p.gif]

NamiNami

^

Eebron location pitää olla vähintään sama kun mulla 8) / serious

Ltax on Espoosta joo, Darch Oulusta. Mun Foxi on ihan ok kun sille päälle sattuu, veikkaan ettei kuitenkaan turnauksissa varsinaisesti näy, vaikka Pajua vastaan pelasinkin jossain triweeklyssä sillä. Kuitenkin varmaan suht selkeä secondary jos siihen joku kannattaa laittaa.

Edit. Eboshi on muistaakseni Orivedeltä. Kalzu on Espoosta, Vurkyzo ja LzR Helsingistä.

RTpmwe

Darch on kyllä jostai pohjosemmasta ku Oulusta ainaki mun käsittääkseni, oisko Rovaniemi tai joku tällänen

bËst

Darchin distancet muutettu.

Ja Namu: SA-Int muuttuu 6kk jälkeen asuinpaikaksi 8). Jos vielä sen jälkeen siellä oot niin siitä tulee sun kotimaas.

Nyt ku namu mainittit niin Eboshi tais tosiaan olla kotoosin orivedeltä mutta joku ilmaa ohuempi muistikuva on notta asuis nykyään jossai Torniossa. Odottakaamme siis että rakas bubbozouuzuramme tulee varmistamaan faktuurit

E: Paju tuolla soheltaa mun huolellisia tekstejä >_>. Ei kosketa! sooh sooh!

E2: Havaitsin just, ett itseni uloslukien, aika harva Suomessa loppupeleissä turvautuu säännöllisesti noihin Secondareihinsa. Peki suth paljon ja loput todella satunaisesti

Paju

(03-14-2012, 08:51 PM)bËst link Wrote: [ -> ]E: Paju tuolla soheltaa mun huolellisia tekstejä >_>. Ei kosketa! sooh sooh!

Meni jo.  8) Aika paljon päivittelin noita virheellisiä/epävarmoja tietoja, joku tietävämpi saa korjata loput kuntoon.

bËst

Jaxi Pelaa IC:llä secondaryna?? Tuo tuli itelle puskista >_>

Ja mihin tuo Omega on oikein kadonnut. Ja Limen äiti on varmaan sulkenu tämän sosiaalisilta kontakteilta loppuelämäkseen. Harmi. Kaks pirun hyvää pelaajaa >_>.

E: Vois tehdä jonku sellaisen etsintäkuulutustyylisen ilmoituksen kadonneista smashaajista >_>. Hiffasin tässä just että niitäki on ehkä yllättävänkin paljon:

Omega
Lime
PersKarvatRusetilla
Semiamis
Pinkki-Pete
sÏck
...

RTpmwe

Jaxin Falcoki on koettu turnaustilanteessa :)

Ja jaxihan voitti IC:llä namun jossia triweeklyn setissä muistaakseni

NamiNami

1 matsin, Green Greensissä. Oli se kyllä joku 3stock

bËst

totaalinen pocket IC.... Kohta joku valistaa että Udikulla on pocket bowser

Hiffasin just että olin igoneerannut Novin kokonaan tuossa kirjoituksessa >_>. Noh asia on nyt korjattu

Novi, älä vihaa <3

mayhem_

tohon secondary jutttuun niin aika harvoin on turnauksia/miittejä joissa oisin yhdellä hahmolla pelannu >_>. melkeinpä vähintään fox/marth joka kerralla, falcokin aika usein ja muikkuakin tulee käyteltyä aina välillä ei ihan viime aikoina tosin, mutta oon miettiny taas vähän, että peach MU varten vois taas alkaa käytteleen. sitte hopohan nyt vetää joka turnauksessa jollain viidellä eri hahmolla >_> TK:llakin taitaa nykyää olla 3 hahmoa käytössä AR fox ja marth yhtäkkiä ei vaan pärjää >_> et kyllä niitä secondaryjä mun mielestä käytetään nykysin yllättävänkin paljon lisäksi se ainoa tyyppi jota en ois ikinä kuvitellu käyttämässä mitään muuta hahmoa käyttää nykyää foxia >_> siis yhtäkkiä naminami techskilliä reenannu yön pimeinä tunteina.

Paju

(03-14-2012, 09:30 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]lisäksi se ainoa tyyppi jota en ois ikinä kuvitellu käyttämässä mitään muuta hahmoa käyttää nykyää foxia >_> siis yhtäkkiä naminami techskilliä reenannu yön pimeinä tunteina.

No mutta tuo foxin käyttö onkin vain normaali, jossain vaiheessa ohimenevä(?) vaihe jokaisen falcomainin elämässä.  8)

Edit. Niin ja mitä väliä sillä edes on kuinka montaa hahmoa käyttää turnauksissa? <_<

bËst

Secondarin määritelmä itsessään on kyllä suth haastavaa. Ku teoriassa itsellä on koko rosteri secondareina >_>. Mutta en mitenkään voisi sanoa että secondarini on kirby, vain ku oon sillä nyt muutamassa miitin singleseissä enemmän tahi vähemmän voitokkaasti pelaillu. Mutta ite miellän secondareiksi sellaiset hahmot, joita pelaaja käyttää aktiivisesti ja joita tämän voisi kuvitella pelaavan turnauksessa edes suhteellisesti lähestulkoon samalla tasolla kuin Mainiaan.

Esim: Armadasta puhuttessa monessa yhteydessä on että: Main -> Peach, Secondaries -> Y-Link. Vaikka kaverilla on suth konemaiset Fox, Sheik ja Marthaki >_>. Mutta ykskään niistä ei oo missää tilanteessa parempi kuin tämän peach. Kun taas Y-Link täyttää Armadan ainoan selkeän heikkouden.

eebrozgi

Oon C.Falcon/Kirby ja Marthin otan esiin vain PeliQ:n läsnäollessa. Muuten kyllä kiitän ja kumarran tekstistä.

Ja joo, Ebo majailee nyt Torniossa.

TaisteluJaska

(03-14-2012, 09:10 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Ja Limen äiti on varmaan sulkenu tämän sosiaalisilta kontakteilta loppuelämäkseen.
Nyt muuten hajosin.

NamiNami

Oon sentään nähny sen facebookin chatissa pariin kertaan, mutta mitään en ole jutellu.

-LzR-

Mun osalta tuo on erittäin vanhentunutta tietoa. Kaiken rawliin liittyvän voi heittää boikottiin tuolta ku ei päde enää enkä jaksa selittää mitään. Voi laittaa vaikka et oon TO jos ei muuta keksi.  ::)
Meleessä asiat samaan malliin, puffilla mennään.

HippiEetu

"hämärän hasiksen peitossa.".... Toimii aina : D

Cimo

Hajosin tuolle NamiNamin locationille - ei kotiudu koskaan  8)
muutamia päivityksen arvoisia juttuja tuolta löytyy (varsinkin locationit), jos bestiä/ jotain muuta kiinnostaa.
Edelleen respektit bËst:ille tästä threadista.

Paju

(09-09-2012, 09:26 PM)Cimo link Wrote: [ -> ]Hajosin tuolle NamiNamin locationille - ei kotiudu koskaan  8)
muutamia päivityksen arvoisia juttuja tuolta löytyy (varsinkin locationit), jos bestiä/ jotain muuta kiinnostaa.
Edelleen respektit bËst:ille tästä threadista.

Joo, jotain päivitettävää löytyis. Vai odottaako bËst taas johonkin ens vuoden puolelle, ja teet sitten kerralla isomman päivityksen? Mut multa kans edelleen respektit tästä ketjusta.

bËst

Jos nyt pari turneeta sais alle niin pystyis jotai infoakin ihan päivittämään ja uusia pelaajia lisäämään etc. Näkee vähän minkälaista historiaa voisi kirjoitella. Vissii Cimo ja Grimmair ainaki puuttuu tuolta listasta at teh moment. Niin sanottuja isompia päivityksiä. Noita pieniä (paikkakunta, hahmo, etc) nyt pitäis varmaan vähä tarkemmin zoomailla.

EDIT: Korjasin jotai pikkujuttua tuossa äsken.
Pages: 1 2 3 4 5 6