Smash Finland Foorumi

Full Version: BEAST 5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

Novi

Tuun

Jebu

Todennäköisesti minä, Osku, Xeefi, Vurky, Heru ja ehkä Schwa ollaan tulossa.
Saatetaan tosiaan lentää koska seurassamme on alaikäinen eikä koulusta välttämättä voi ottaa kovin monta vapaapäivää.

NamiNami

Halpoihin laivamatkoihin edellytys on myös se että varaa ne risteilyinä, ja Viking Linella risteilyjen ikäraja on 21 vuotta. Risteilyillä ei tosin pysty varaa autopaikkaa jos sellasen tarvitsee.

pingviinituutti

(10-27-2014, 05:23 PM)Jebu link Wrote: [ -> ]Todennäköisesti minä, Osku, Xeefi, Vurky, Heru ja ehkä Schwa ollaan tulossa.
Saatetaan tosiaan lentää koska seurassamme on alaikäinen eikä koulusta välttämättä voi ottaa kovin monta vapaapäivää.
Ootteko kattonu vielä yhtään noita matkoja? Aattelin minäkin lentää, jos järkevään hintaan pääsee.

Laatikko

Itsellänikin korvan takana tämä, vaikka en usko vapaapäiviin kykeneväni tuohon aikaan varsinkin jos Apexkin on edessä.

Stemu

Onks kaikki menossa tuolla Viking linen paatilla? Jos johonki muuhun yhtiöön jengi menossa missä ei ois tuo 21 ikäraja nii oisin siinä mesissä.
Jos ei nii minkäs hintasiks nuo lennot menee?

Paju

Reittimatkojen ikäraja on kai 16, eikä ne oo paljookaan kalliimpia kun risteilyhytit

RTpmwe

Reittimatkat on aina joku 5e suunta

Jekkukissa

Oon menossa sinne Apexiin ni en tuu tänne.

TaisteluJaska

Eli onko näin että mun autoon tulis 98 % varmuudella ainaski
Vilu, Best, Uber?

Tilaa ois siis periaatteessa vielä 1-2, mutta mun ja matkustusmukavuuden puolesta 4 henkeä autoon ois kaikkein paras.
Pekin kans juttelin tänään, hän ei vielä osaa sanoa meneekö turun vai helsingin kautta, mutta jos haluaa turnaukseen niin varmasti myös sinne pääsee.
Eli sinänsä, jos joku 21 v. tai vanhempi haluais tulla meidän mobiiliin (esim. tampereelta) ja hyttiin, niin kukas se ois?

EDIT: Ja vielä siis selvennös. Meidän mobiili lähtee Häijäältä (35 km tampereesta) Turkuun, ja siitä laivalla jätteköttboriin.

ajp_anton

En nyt varmaan jaksa järjestää mitään matkoja... Voin kyllä ajaa autoa jos se auttaa, ja Ruotsin Viking-kortti on käytettävissä, mutta rahaa ei oo pistää enempää ku oma osuus.

Jekkukissa

Millon oisitte menossa. Jos ois joku pe-lähtö ja ma aikasin takasin ni sitten ehkä onnistuis. Mutta Apexin takia ei pysty oikein töistä hirveesti samoihin aikoihin vapaata ottelee.

Edit: Eiku häh eihän perjantailähdössä ois mitään järkeä kun se on siellä helkkarin jöötiporissa. >_> En nyt taas ajatellu ihan loppuun.

bËst

Seinäjokisten mieltä kyllä lämmittäis jos olis laiva välin torstai-perjantai niin olis perjantaina illaksi jätteköttporissa. Ihan senki takia että reissu olis enemmänki ku yhen päivän ja saatettais hyvällä tuurilla ehtiä Project M -turnaukseen.  En oo quliP:n kaa jutellu mitä meinaa.

NamiNami

(10-29-2014, 09:22 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Eli sinänsä, jos joku 21 v. tai vanhempi haluais tulla meidän mobiiliin (esim. tampereelta) ja hyttiin, niin kukas se ois?

EDIT: Ja vielä siis selvennös. Meidän mobiili lähtee Häijäältä (35 km tampereesta) Turkuun, ja siitä laivalla jätteköttboriin.

Noissa reittimatkoissa ikäraja on 18. Ja vois olla mielenkiintonen laivamatka jos sillä pääsis suoraan perille.

Niin ja mä olisin mukana AJP:n autossa. Tuohan ei nyt kustanna hirveesti Ruotsin Viking-kortilla, jotain 35€ jos saadaan auto ja hytti täyteen.


EDIT. @Paju, niin onkin.

Paju

Reittimatkoissa ei kylläkään oo mitään ikärajaa, tosin alle 16v tarvii vanhempien kirjallisen luvan

Stemu

Eli jos oikein ymmärsin niin autolla menevillä ois toi ikäraja 18+ nii ihmeessä semmoseen kyythiin lähteä.
Itellä ei oo kyllä kortteja ajella.

NamiNami

Tajusin just et meillä on joululomaa 12.1.15 asti, eli täydellinen ajotus. Täältä hyvät seeding pointsit APEXiin 8)

Riolufin

(10-29-2014, 09:22 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Eli onko näin että mun autoon tulis 98 % varmuudella ainaski
Vilu, Best, Uber?

Tilaa ois siis periaatteessa vielä 1-2, mutta mun ja matkustusmukavuuden puolesta 4 henkeä autoon ois kaikkein paras.
Pekin kans juttelin tänään, hän ei vielä osaa sanoa meneekö turun vai helsingin kautta, mutta jos haluaa turnaukseen niin varmasti myös sinne pääsee.
Eli sinänsä, jos joku 21 v. tai vanhempi haluais tulla meidän mobiiliin (esim. tampereelta) ja hyttiin, niin kukas se ois?

EDIT: Ja vielä siis selvennös. Meidän mobiili lähtee Häijäältä (35 km tampereesta) Turkuun, ja siitä laivalla jätteköttboriin.

Alkoi kinostelee tämä turnee ja tämä setti kuulostaa aika hyvältä. Onko hinnoista muuta tietoa kuin noi dieselit?

PeliQ

Alustavasti olen Vilun kyytiin hyppäämässä. Mitään varmaa en vielä uskalla luvata

E: toki jos vilu ei autoonsa viittä huoli niin annan paikan jaxi#2:lle. 8)

Samura1man

Olen kiinnostunut lähtemään
Pages: 1 2 3 4 5 6