Smash Finland Foorumi

Full Version: BEAST 5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

TaisteluJaska

Koitas peliq selvitellä tässä viikon sisällä, niin osaan varata hommat. ettei mee liian myöhäseks.

Hinnat on dieselit + hytti + autopaikan hinta laivalta x2
En oo kattonu, viimeksi tais hytti olla jotain 60 € luokkaa? ja autopaikka kai 60 € / suunta, mut saatan pistää aika isosti yliarviota. tsekkailen noita joskus...

bËst

Siis eihän PeliQ.lla ole muuta vaihtoehtoa ku lähteä. >_>

Riolufin

Mulle itse asiassa ilmaantui muutakin rahaa vievää menoa alkuvuoteen, joten tuskin pystyn varmistamaan mitään ennen joulua. Ei toki meinaa vielä että jää varmasti väliin beast, mutta en tule viemään paikkoja Jaskan autosta jos ja kun haluatte ajoissa varata hytit yms.

PeliQ

(11-02-2014, 11:04 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Siis eihän PeliQ.lla ole muuta vaihtoehtoa ku lähteä. >_>
90% messi

NamiNami

[Image: HfdTt7Ol.jpg]

Guest

(11-03-2014, 06:19 PM)РeliQ link Wrote: [ -> ]101% messi

Fix'd

Minä ja Uber ollaan 100% varmoja tuohon vilun autolastiin, että omasta puolesta kaiken voi varata vaikka samantien jos niikseen tulee. Ymmärtääkseni tuonne turnaukseenkin jos tän kuun aikana confirmaa niin sai jotai alennuksia tai jotai? Voi toki olla, että oon ymmärtänyt väärinkin

PeliQ

Joo siis sisäänpääsy on nyt 10€ ja myöhemmin 15€

TaisteluJaska

Just tsekkailin hintoja 4 hengen reittimatkalle.

"Paketti
Perustuote
Perustuote auton kanssa tai ilman autoa

Turku to 8.1.2015 klo 20.55 - Tukholma pe 9.1.2015 klo 06.30 Viking Grace
Matkustajat: 4 Aikuista
Hytti: 1 Koko hytti Inside Four
Ajoneuvot: 1 Henkilöauto pit. maks. 5m, kork maks. 1,9m

Tukholma ma 12.1.2015 klo 07.45 - Turku ma 12.1.2015 klo 19.50 Viking Grace
Matkustajat: 4 Aikuista
Hytti: 1 Koko hytti Inside Four
Ajoneuvot: 1 Henkilöauto pit. maks. 5m, kork maks. 1,9m

Lisäpalvelut
Peruutusturva

Huom! Etukäteen varatut ja maksetut ateriat ovat edullisemmat kuin laivalla ostettaessa.

Yhteensä: 170,00 EUR"


Eli 170 € yht. + dieselit 180 = 350 € eli n. 90 € naamaan. Ei paha sanon mä.

laitoin tosiaan paluuksi tuon maanantain, koska voi olla että sunnuntaina on vielä jöötiporissa menoa turnauksenkin suhteen, eikä tartte lähteä kiireellä paahtamaan niinku viimeksi.
Oisko ok, Best, Uberi ja PeliQ?
Ja tosiaan, ens viikolla ois jo kiva tietää onko peliq varma, sen jälkeen tuo 4. paikka aukeaa muillekkin hakuun.

ajp_anton

Ruotsin clubilla tuo sama laivamatka olis 110€...
Mutta koska se ei onnistu, niin paluu sunnuntai-iltana on sentään 145€, eli halvempi vaikka yölaiva, koska Viking Grace on hirveän kallis laiva jostain syystä ja pilaa nuo matkat Turun kautta.

edit: Tuo teidän 170€ matka on Ruotsin sivulta 155€ ILMAN club-alennusta, eli varatkaa ihmeessä se mieluummin =).

TaisteluJaska

Kiitos vinkeistä AJP!

Hei peliq, kerroppa mielellään lauantaihin menneessä että oletko varma tulostasi! Voisin sit buukata meille risteilyt sun muut ilmoittautumiset.
Tehtäis tällä kertaa silleen, että mulle rahat tilille ennakkoon niin ei tartte jälkeenpäin alkaa niitä pyyteleen...

PeliQ

Kyl mä tuun  8)

bËst

Laitat vaan Vilu laskuarviota ja muuta oleellista infoa niin laitan rahaa tulemaan. Oon myös potentiaalinen varakuski tuolla reissulla. Kerran jo jymäyttänyt Göötteporissa Bussikaistaa pitkin ratikan eteen niin kokemusta löytyy.

Ja tästä meirän kyytiseurueesta voinee avata artiklan tuonne facenkin puolelle niin pääsee Uberikin keskusteluun osalliseksi ku ei foorumille (syystä x) ole vieläkään accoa tehnyt.

TaisteluJaska

"
Laitat vaan Vilu laskuarviota ja muuta oleellista infoa niin laitan rahaa tulemaan. " tuossahan se on muutama posti ylempänä

bËst

(11-13-2014, 08:08 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]"
Laitat vaan Vilu laskuarviota ja muuta oleellista infoa niin laitan rahaa tulemaan. " tuossahan se on muutama posti ylempänä

Juu. Ajattelin, että nyt ku kyytiläiset on varmistettu ja jos nyt jäi jotai huomioimatta niin ns. "vahvistus". Että jos tuo on se lopullinen niin voin maksaa vaikka jo tänään.

TaisteluJaska

Jep! keskustelu jatkuu fb-viestityksellä.
Laitetaan vielä  8) selvennökseksi:
8)

NamiNami

Jos yritän järkkäillä AJP:n puolesta sitä laiva + vuokra-autosettiä niin kuinka moni osaa tässä vaiheessa sanoa lähtönsä vähänkään varmaks? Jos meitä on joku väh. ~8 niin vois sitten ottaa minibussin ja täyttää Tukholman smashereilla loput bussipaikat. Muutoin varmaan se tavallinen henkilöauto ja AJP ajaa menopaluun.

Aika moni ilmotti kiinnostuksensa tänne ennen Apexiin lähtöä, onko siitä porukasta ketään mun lisäks tulossa enää sen jälkeen kun ne APEXin liput varattiin?

1. AJP
2. Nami
3. Novi
4. Paju?

Jekku ilmotti jättävänsä väliin, mutta mitenkäs Sale ja peki esim?

Risteilynä jos varas to-pe HEL-TUK niin C4-hytit näytti olevan täynnä, mutta reittimatkalla ei. Täytyy yrittää saada se mikä on edullisin paketti. Tällä kertaa myös sunnuntaina on Meleessä jotain turnaussettejä merkitty aikatauluun, eli ollaanko me lähössä kesken kaiken vai palaamassa Turun kautta (iltalaivalla) vai vasta ma-ti laivalla...

TaisteluJaska

Menkää autolla suomesta, ja ma-aamuna risteily takas tukholmasta helsinkiin/turkuun. Paljo helepompi sillee

Novi

(11-14-2014, 01:30 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Jos yritän järkkäillä AJP:n puolesta sitä laiva + vuokra-autosettiä niin kuinka moni osaa tässä vaiheessa sanoa lähtönsä vähänkään varmaks? Jos meitä on joku väh. ~8 niin vois sitten ottaa minibussin ja täyttää Tukholman smashereilla loput bussipaikat. Muutoin varmaan se tavallinen henkilöauto ja AJP ajaa menopaluun.

Aika moni ilmotti kiinnostuksensa tänne ennen Apexiin lähtöä, onko siitä porukasta ketään mun lisäks tulossa enää sen jälkeen kun ne APEXin liput varattiin?

1. AJP
2. Nami
3. Novi
4. Paju?

Jekku ilmotti jättävänsä väliin, mutta mitenkäs Sale ja peki esim?

Risteilynä jos varas to-pe HEL-TUK niin C4-hytit näytti olevan täynnä, mutta reittimatkalla ei. Täytyy yrittää saada se mikä on edullisin paketti. Tällä kertaa myös sunnuntaina on Meleessä jotain turnaussettejä merkitty aikatauluun, eli ollaanko me lähössä kesken kaiken vai palaamassa Turun kautta (iltalaivalla) vai vasta ma-ti laivalla...

Mä oon tulossa. Haluaako joku tiimata?

NamiNami

Tänää on vika päivä kun sisäänpääsymaksu on vielä 10€. Huomisesta alkaen 15€. Hytissä yks paikka, Paju tulossa?

NamiNami

Okei, Paju ei oo lähössä. Mietin tässä vielä sellastaki vaihtoehtoa että tulisin Vilun autoon viidenneksi. Laivaan ajon yhteydessä laukkujen alla makuullaa AJP:n tyylillä tai jotain. Kenen kanssa bËst tiimaa?
Pages: 1 2 3 4 5 6