Smash Finland Foorumi

Full Version: BEAST 5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

TaisteluJaska

Niinno, miksei. Ite kuitenkin kuskina (tai pelkääjän paikalla) niin ei se minun tiloista pois ole, että mun puolesta tervetuloa vaan!
Kysyn vielä noilta muilta että passaako

bËst

(12-03-2014, 05:49 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Niinno, miksei. Ite kuitenkin kuskina (tai pelkääjän paikalla) niin ei se minun tiloista pois ole, että mun puolesta tervetuloa vaan!
Kysyn vielä noilta muilta että passaako

Apus kakkoskuskin paikka / pelkääjänpaikka niin runsas olemukseni ja mieletön egoni ei joudu liian ahtaalle :D.

Mut siis joo: tottakai NaamiNaami mun (ja maken) puolesta samaan kyytiin mahtuu. Matkustusmukavuudesta se ehkä on pois, mutta toisaalta hyvä seura konpensoi ajoittaista ahtautta.

TaisteluJaska

Niin, ja tietysti se tiputtaa dieselkustannuksia / naama.  katotaan niitä sit matkan jälkeen.

NamiNami

Edellee priority 1 olis saada mun, Novin ja AJP:n lisäks yks muu lähtijä mukaa niin tultais Helsingin laivalla sinne sitten. Mutta katotaan jos toi orpoutuu ni pitää vissiin sit uhrautua 5h junamatkoihin Turkuun.

bËst

(12-03-2014, 12:58 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Kenen kanssa bËst tiimaa?

Tän missasin. Tiimaan Maken kaa, joka ei vissiin kovin suuri yllätys kenellekkään ole :P

TaisteluJaska

Meikällähä ei oo tiimikaveria myöskään. Kai niihin tiimeihin voi vielä ilmottautua? Siis lähden jos Nami tulee meikän kaveriksi.
Pelaisin docilla ja gimppaisin kaikki, mukaanlukien tiimikaverini.

NamiNami

Miten helkkarissa tänne on briteistä tulossa 50 tyyppiä, en olis uskonu. Yhteensä jo 184 osallistujaa, mukaanlukien pingviinituutti ja Stemu, ootteko siis menossa lentokoneella? Näköjään Novikin maksanu, ite en uskaltanu vaan vielä maksaa ennen ku on täysin varmaa.

pingviinituutti

Joo meil on Stemun kanssa suora lentoyhteys Finskillä. Vissiin Jebu & co. oli kanssa suunnitellu samaa, mutta voi olla että hinnat nous jo liikaa niiden venatessa jotain intistä.

TaisteluJaska

Se o kuule nami hyttipora herkässä seuraassa.

Jebu

(12-09-2014, 02:47 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ]Joo meil on Stemun kanssa suora lentoyhteys Finskillä. Vissiin Jebu & co. oli kanssa suunnitellu samaa, mutta voi olla että hinnat nous jo liikaa niiden venatessa jotain intistä.

Lennämme todennäköisesti finnairilla to-su.
Torstaina lähtö 11.50 ja Sunnuntaina paluu 20.20.

ajp_anton

Koska tää meni epävarmaks niin hoidin itseni kuskiks leffenin autoon. Laivamatka on vielä varaamatta...

Novi

(12-10-2014, 04:24 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Koska tää meni epävarmaks niin hoidin itseni kuskiks leffenin autoon. Laivamatka on vielä varaamatta...

Namu, Vilu, mitä tehrään? Vai mennäänkö kolomestaan =D

ajp_anton

Laivamatkat varattu (mutta ei vielä maksettu, katson jos hinnat vielä laskee). Jos joku haluaa mukaan ja pystyy itse hoitamaan kyydin Tukholmasta eteenpäin (en tosin itse enää oikein jaksa järjestää näitä matkoja), tässä tiedot:
Lähtö Helsingistä keskiviikkona 7.1. Paluu Helsinkiin tiistaina 13.1.
C4-hytit. Noin 50 euroa edestakas jaettuna matkustajamäärällä. Paluumatka on risteily eli 21v ikäraja. Voi antaa väärän iän jos haluaa ottaa riskin, on toiminu tähän mennessä.

TaisteluJaska

(12-10-2014, 05:44 PM)♡ⓛⓞⓥⓔ♡ link Wrote: [ -> ][quote author=ajp_anton link=topic=404.msg36339#msg36339 date=1418228667]
Koska tää meni epävarmaks niin hoidin itseni kuskiks leffenin autoon. Laivamatka on vielä varaamatta...

Namu, Vilu, mitä tehrään? Vai mennäänkö kolomestaan =D
[/quote]
????????????????????????????????????
Ollaan menossa minä, jankki, make ja peliq jo...

ajp_anton

Uusi hinta laivalle: 25 euroa edestakas.

NamiNami

Mennään mun puolesta vaikka kahestaan tolla, 12,5€ ei oo paljoa.

ajp_anton

Siis joo, 25 on myös niin vähän että yksinkin vois ihan hyvin mennä jos ei tuu muita, mutta halvempi on aina* parempi =).

PeliQ

Kai namu lähtee buffettiin 8)

NamiNami

Tottakai buffet. Mutta oon nyt aika varma siitä että lähen Helsingistä, kunhan varmistuis kyyti Tukholmasta Göteborgiin ja takasin.

Jebu

Onko muitakin jotka lentää to-su?
Missä aattelitte olla yötä to-pe?
Pages: 1 2 3 4 5 6