Smash Finland Foorumi

Full Version: The Legend Of Zelda
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7

Laatikko

Castle Townissa on se yksi ennustajaeukko, joka kertoo sydämien sijainnit, että jos epätoivoiseksi ryhdyt niin mene siltä utelemaan. Luolastoissa on joka tapauksessa kaikissa saman verran niitä sydämenpalasia, en vain muista määrää.

-LzR-

Täytyy myöntää, että TK on oikeassa. Itselläni ei ollut mitään miekanheilutusta vastaan, mutta tähtääminen varsinkin clawshotilla ja bowilla oli jotain aivan ihmeellistä, aivan erilaista kuin jonku tatin heiluttaminen. Se kyllä pännii kun tuo wiimote pitää väkisin tunkea peleihin.
Esim Mario Galaxyssa on ihan väkisin pitänyt tehdä nuo avaruuskarkit joita voi ampua ja kaikki tärkeä tehdään ohjainta vatkaamalla.

Laatikko

Mario Galaxyn ohjauksessa ei ole mitään vikaa. "Avaruuskarkit" ovat yhtä olennaisia kuin kolikot, joten missä vika?

-LzR-

Tuntuivat vain niin väkisin laitetuilta.

eebrozgi

Ei missään vaiheessa peliä ainakaan itselläni käynyt mielessä että olisivat väkisin laitettuja.

-LzR-

Mutta olivat sitten Zeldassa täyttä paskaa? Samaa viskomista sekin oli

Laatikko

Avaruuskarkeista puhuttiin.

-LzR-

Ai jaa. No itse en niistä oikein tykännyt eikä niiden tuhlaamisesta paljon hyötyäkään ollut.

Laatikko

Itse koin ne paikoittain oikein hyödyllisiksi, mutta eipä niiden ampumisesta paljoakaan kostunut. Ne toimittavat pääasiassa samaa virkaa kuin kolikot eli 50 star bittiä -> 1-up, mutta vain tuolla ampumismahdollisuudella. Mukava ja harmiton lisäominaisuus vain.

Voisi tästä pikkuhiljaa vaihtaa raidetta ontopickiin.

mallu000

Ekaa kertaa elämmässäni pääsin OoT:ssä Water Templeen tai nyt yleensäkään alan koko peliä pelaamaan läpi. >_> Luulin että jäin jumiin, mutta eilen taisin tajuta että mulla onkin avain erääseen lukkoon, kun olin luullut että siihen vaaditaan iso avain jostain syystä. Turhahan tätä on kehua, kun kaikki on jo sanottu, mutta mulla ainakin katosi kaikki kompleksit 3D-Zeldojen suhteen. Pidän kyllä edelleen Alttp:ä parhaimpana Zeldana vaikka sitten nostalgian vuoksi.

Ocarinan jälkeen sitten Majora, kun sattuu tuossa Collector's Editionissa molemmat olemaan sopivasti.

-LzR-

Majoras mask on paras zelda  ;D
Ja olen yllättynyt kun itselläni oli kuva että kaikki ovat jo poranneet nuo zeldat läpi.

Nipi

iron boots & ocarina of time.. Oujeeah  8)

RTpmwe

Joo Majoraa takana pari templeä+kikkailuja, ni reilusti paras Zelda.

Nipi

(03-02-2011, 08:39 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Joo Majoraa takana pari templeä+kikkailuja, ni reilusti paras Zelda.

Totta turiset veliseni

saska

(03-02-2011, 08:39 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Joo Majoraa takana pari templeä+kikkailuja, ni reilusti paras Zelda.

voin kertoo että jopa rt sedän suusta voi kuulla totuuden

mayhem_

zeldat on sontaa )))

Laatikko

OoT o paras moro

RTpmwe

OoT o lohenmäti, hyvä jos 4. paras Zelda

saska

no jos multa kysytään niin kyllä oot nyt pesee ainakin kaikki 2d zeldat ja on se tp:tä parempi.

sanoisin että

1. marjora
2. link o veneessä ja menee tuulen mukana
3. oot

RTpmwe

1. Majora
2. Wind Waker
3. OoT/LttP
4. OoT/LttP

TP on maailman paskin tuote.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7