Smash Finland Foorumi

Full Version: Super Smash Bros. for Wii U ja 3DS
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8

Zämi

CamKrist

Similar matter has already been discussed at yahoo answers. I can post the link if needed

MasterTK

<_<

Hyvä tietää.

hopsukka

(06-19-2013, 08:06 AM)CamKrist link Wrote: [ -> ]Similar matter has already been discussed at yahoo answers. I can post the link if needed
please post the link to the discussion at Yahoo!® Answers

saska

http://www.siliconera.com/2013/06/20/sma...ing-games/

Quote:Sakurai also reiterated as he has in other interviews that the tripping mechanic will no longer be a part of the game. That said, he doesn’t intend to turn Super Smash Bros. into a game that faces the same hurdles as all traditional fighters. Specifically, Sakurai says that he won’t turn the game into another Smash Bros. Melee.

“When I began working on the first Smash Bros., there was a great focus on [highly-technical] fighting games, and that’s something we’ve seen branch off into sort of a niche direction,” he says.

“Now, those types of fighting games have a very high barrier to entry for new players, while Smash was always meant to appeal to lots of people from different gaming communities. When you look at fighting game forums, you’ll see a preference for Melee, and yet, I think there are lots of people in the silent majority who don’t post online who prefer Brawl. Ever since I started working on the Kirby series, I’ve always thought about the needs of the less vocal, beginning players of games.”

Sakurai also feels that it might be time for fighting games to stop being a “hobbyist genre,” making comparisons to Super Smash Bros. Melee and Brawl in the process.

“I would say that the speed of gameplay [in the next Smash Bros.] is going to be a little bit less than Melee, but a little bit more than Brawl. One of the best ways to look at the fighting game genre is thinking about this pinnacle—this peak—we’ve built up to where these games have become more of a hobbyist [genre]. I think that trend might be reaching an end.”

next.

MasterTK

No, en nyt tuolta mitään odottanutkaan. En ole jaksanut katsoa edes traileria tai lukea mitään informaatioa sen pakollisen Direct-shown jälkeen. >_>

saska

[Image: oQ2rM7t.jpg]

hopsukka

[Image: main.png]

mmKALLL

[Image: 1047]

pingviinituutti

[Image: 2rd.png]

peki

[Image: WxofwzN.gif]

Jebu

MasterTK

Onhan tuo ihan käsittämätöntä faniserviceä musiikkeineen, hahmoineen ja kaikkineen, mutta loppupeleissä ainoastaan se pelattavuus ratkaisee. Hyvältä näyttää, mutta odotukset äärimmäiset alhaiset. Onneksi tuon on lähes mahdoton olla Brawlia huonompi, joten eiköhän parempaan suuntaan ainakin olla menossa.

saska

namin kanssa katottiin tuota livestreamia ja hajoiltii kyllä pahasti >_>

mayhem_

Katoin täs töis ja online systeemi näytti aika hyvältä kyl. Grafiikat ottaa kyl pannuu ku niin karkkiset.

bËst

Itellä ei oo oikeastaan mitään odotuksia tästä pelistä. Littlemac ja megaman vaikuttaa hauskoilta hahmoilta, joskin jos tuo littlemac on niin vahva kuin annetaan ymmärtää ja recoveraus samaa tasoa pelin metagamessa kuin Lawlissa (mistä tahansa tullaan paskallakin recoverylla) niin voi olla suhteellisen unbalanced hahmo.

Mutta Sakurai lienee ottanut liian tosissaan tuon "no items - Final destination" jos kerta tää totisempi pelaaminen "glory play" tarjoaa ainoaksi kenttäoptioksi laatan. Ja jos pelissä on paljon muitakin kenttiä jotka voi vain convertoida laataksi. Periaatteessa kiva osoitus pro-pelaajia kohtaan, mutta äärimmäisen mustavalkoinen ratkaisu. Ei laatta todellakaan oo compellisesti tasapainoisin kenttä.

Paras juttu koko paketissa oli tieto siitä, että Transform hahmot on jaettu omikseen. Mutta pelimekaniikka on se mikä ratkaisee koko pelin kohtalon ja siitä ei voi pelkän directin perusteella sanoa yhtään mitään

peki

[Image: 8JDgkB3.gif]

Laatikko

Smash nyt ei vaan pelinä voi millään lailla tyriä niin luonnollisesti odottelen innolla, mutta hypeliekit roihuaa jo turhankin suurena näinkin kaukana sen suuremman version ilmestymisestä. Mario Kart 8 onneksi tuossa välissä kiinnittämässä huomiota toisaalle.

TaisteluJaska

No siis Brawlissa oli tosi hyvä se yksinpelimode (+co-opit oli hauskoja), Meleessä taas moninpeli.
Jos käy niin että molemmat kusee uusissa niin sitten tyrii.

Salevits

Oli hyvä huono tämä peli niin hyvä mahis kasvattaa skeneä.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8