Smash Finland Foorumi

Full Version: PULTTI I (22-24.11) Järvenpää (täytä ilmoittautumislomake!)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

NamiNami

Paju ja mayhem molemmat Zumman kyydissä? Voin kertoo että Suomen crewi ei oo ihan stacked up perjantaina

Paju

jekku hoitaa

ajp_anton

Toivottavasti jollain on sähköpumppu. Saan hoidettua mun ilmapatjan tänne Tukholmasta, mut pumpusta ei oo tietoa.

bËst

Mitä kaikkia crewejä tuolla on funktiona pelata?

TaisteluJaska

Periaatteessa ehtisin mukaan pelaamaan singles poolit, mut sen jälkeen pitäis lähteä.

Hei onko nyt niin että turnauspaikalle mahtuu nukkumaan? vaikka jos maksaa osallistumismaksun?

(EDIT: olen siis varattuna työhommissa klo 19:15-22:00

Stemu

Saisin tuotuu yhen setin ja telkkarin mut se kyl sit lähtis myös mukana tos lauantai illalla. Mut jos se ei haittaa nii otampi mukaan.

Novi

(11-21-2013, 11:43 AM)Stemu link Wrote: [ -> ]Saisin tuotuu yhen setin ja telkkarin mut se kyl sit lähtis myös mukana tos lauantai illalla. Mut jos se ei haittaa nii otampi mukaan.

Ois mahtavaa :)

HippiEetu

Onko tänne vielä vapaita paikkoja? Ja jos ei niin oisko mahollista, että lauantaina käy hakkaamassa vaan singlesit?

hopsukka

no listan mukaan sinne oli yhdessä vaiheessa menossa 55+ joten olettaisin että on

Novi

(11-21-2013, 01:03 PM)HippiEetu link Wrote: [ -> ]Onko tänne vielä vapaita paikkoja? Ja jos ei niin oisko mahollista, että lauantaina käy hakkaamassa vaan singlesit?

Juuh voit osallistua mutta nuskuu ei mahdu

(11-20-2013, 09:50 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Hei onko nyt niin että turnauspaikalle mahtuu nukkumaan? vaikka jos maksaa osallistumismaksun?

Pelkään että ei :/ paikka on jo nyt aikalailla...pultissa.

Novi

Settejä tuoville sellanen heads up että cubejen kansi kannattaa teipata kiinni ja muistikortit ottaa koneista irti, ihan ettei keneltäkään häviäis tavaraa.

RTpmwe

Minun mielestä tavara on vaan materiaa kuitenki

saska

nii unohin mainita että maailma muuttuu mun setti ei tuu

HippiEetu

En saa tuotuu midis muuta ku itteni paikalle!

NamiNami

Käyn nyt vielä läpi tuon sääntöjutun. Eli kun onkin ei-modified Dave's Stupid Rule, missään setissä ei saa counterpickata kenttää jossa on aiemmin koko setin aikana voittanut paitsi Grand Finalin 7. matsissa (jos sellanen tulee) saa valita jonkun niistäkin missä voittanut (paitsi ei viimeisintä koska DSRM) ellei 6. matsin voittaja juuri sitä bannannu? Vähän hämmentää mutta pakko varmistaa oonko ymmärtäny oikein.

Määrättiinkö jo jo(i)llekin se poolien teko? Millon näkyville.

Laatikko

Pääsen tulemaan autolla eli periaatteessa voisin ottaa vaikka 5 televiisiota, mutta kaks on törkeitä möhkäleitä raahata ympäriinsä ja kahdessa en osaa pistää AV:ta päälle kun ei ole kaukosäätimistä tietoakaan. Minkälainen pula siellä siis on noiden suhteen? Wii tulee luonnollisesti pelien kera kuitenkin mukaan.

Ai niin, tietty vois ottaa sen mun muutaman tuuman matkatöllön vuodelta 2 niin saa tunnelmaa mukaan.

NamiNami

(11-21-2013, 08:20 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Ai niin, tietty vois ottaa sen mun muutaman tuuman matkatöllön vuodelta 2 niin saa tunnelmaa mukaan.

Toi oli muistaakseni 50Hz only. Muttei sitä kukaan huomaa :-*

ajp_anton

Yritän suunnitella huomista. Oon siellä joskus ennen crewejä jos ne nyt on klo 18.

-LzR-

Voisin tulla paikalle jos siellä on tilaa.

Novi

(11-21-2013, 09:39 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Yritän suunnitella huomista. Oon siellä joskus ennen crewejä jos ne nyt on klo 18.

Crewit on vasta 22:00

Loota tuo vaikka 1-2 TV + settiä

E: Tällä hetkellä 13-15 settiä joista osa tulee vasta lauantaina
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15