Smash Finland Foorumi

Full Version: PULTTI I (22-24.11) Järvenpää (täytä ilmoittautumislomake!)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

udikku

(11-06-2013, 08:19 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Ei oo vielä tullu hurreilta valitusta 7min time limitistä. Vissiin kun Kongo Jungle 64 ei oo sallittu. Tällä kertaa turnauksessa enemmän ku yks IC-pelaaja ja wobbling sallittu. Don't get grabbed.

Time limit pitäis olla käytännössä 5 min

Novi

(11-07-2013, 12:22 PM)udikku link Wrote: [ -> ][quote author=NamiNami link=topic=367.msg32560#msg32560 date=1383769189]
Ei oo vielä tullu hurreilta valitusta 7min time limitistä. Vissiin kun Kongo Jungle 64 ei oo sallittu. Tällä kertaa turnauksessa enemmän ku yks IC-pelaaja ja wobbling sallittu. Don't get grabbed.

Time limit pitäis olla käytännössä 5 min
[/quote]

<__< varmaan tiedät miksi se on 7 eikä matalampi

RTpmwe

Ei kukaan täysjärkinen pelaa yli 5min matseja

peki

siis 6 min ois oikeesti ihan ok raja. 8min on ihan törkeesti liikaa. >_>

TaisteluJaska

Joskus ku pelaan luigilla niin saattaa mennä yli 6 minsan matsit, esim. jotain palloa vastaan, vaikka kuinka pelaisin hyökkäävästi.

ajp_anton

Jos raja on liian lähellä normaalin matsin pituutta niin useammin joku voi päättää pelata ajan loppuun. 6min raja voi hyvinkin pidentää average matsin pituutta 7/8min rajaan verrattuna. Tästä syystä Ruotsi pelaa 8min rajalla.

mayhem_

(11-07-2013, 02:49 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Jos raja on liian lähellä normaalin matsin pituutta niin useammin joku voi päättää pelata ajan loppuun. 6min raja voi hyvinkin pidentää average matsin pituutta 7/8min rajaan verrattuna. Tästä syystä Ruotsi pelaa 8min rajalla.

+1

Guest

Saanen tiedustella, että onko tuohon jotain syytä, että mun ja Uberin nimiä ei enää näy ilmoittautuneiden listalla? Uber ilmoittautunut ensimmäisten joukossa kuten meikäkin? Varsinkin kun tuos taannoin tuli vielä varmuus siitä että oon tulossa

E: Lisäsin ittemme uudelleen äsken mutta aika randomia ku ei mitää oltu kerrottu >_>

Novi

(11-09-2013, 10:21 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Saanen tiedustella, että onko tuohon jotain syytä, että mun ja Uberin nimiä ei enää näy ilmoittautuneiden listalla? Uber ilmoittautunut ensimmäisten joukossa kuten meikäkin? Varsinkin kun tuos taannoin tuli vielä varmuus siitä että oon tulossa

E: Lisäsin ittemme uudelleen äsken mutta aika randomia ku ei mitää oltu kerrottu >_>

Pahoittelen kovasti, tää oli mun moka >_> Sain jostain sun vanhemmasta viestistä sen käsityksen että ette oo tulossa.

bËst

Siis joo kirjoittelin kyllä että on vähä kysymysmerkkinä että pääsenkö (koska opparia sun muuta) mutta mitä katoin niin lokakuun lopussa olin viestillä confirmannu :). Ja Uber on vissii koko ajan ollu tulossa. Mutta siis joo, tuloilla ollaan. Singleseihin ehtiminen lauantaina vielä vähä itellä vain auki ku semmonen parin tunnin poissaolo saattaa tulla siihen itellä.

Mutta niin, joku varmaan siellä huudeilla on autolla paikalla? Jos tarttis kyytiä turneepaikalle niin kuka olisi suotuisa?

Novi

(11-10-2013, 10:49 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Siis joo kirjoittelin kyllä että on vähä kysymysmerkkinä että pääsenkö (koska opparia sun muuta) mutta mitä katoin niin lokakuun lopussa olin viestillä confirmannu :). Ja Uber on vissii koko ajan ollu tulossa. Mutta siis joo, tuloilla ollaan. Singleseihin ehtiminen lauantaina vielä vähä itellä vain auki ku semmonen parin tunnin poissaolo saattaa tulla siihen itellä.

Mutta niin, joku varmaan siellä huudeilla on autolla paikalla? Jos tarttis kyytiä turneepaikalle niin kuka olisi suotuisa?

Ainakin Slässeri on luvannut että voi auttaa kuljetuksissa välillä juna-asema - turnauspaikka

RTpmwe

Ni miten tampereelta autot/lentokoneet/helikopterit

Novi

Ja tosiaan tuokaa toki myös töllöjä + settejä:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?...kclE#gid=0

Zumma

(11-10-2013, 04:50 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Ni miten tampereelta autot/lentokoneet/helikopterit

Mun autossa 4/5 paikat varattu.

MasterTK

Minun kyytiin mahtuu 2-3 kyytiläistä tarvittaessa.

RTpmwe

TK mä tuun sun uuniin

Paju

"MAX. 40 OSALLISTUJAA"

pingviinituutti

(11-10-2013, 08:37 PM)Paju link Wrote: [ -> ]"MAX. 40 OSALLISTUJAA"
Itekin katoin tässä tänään >_>

RTpmwe

Kohta on 60 tyyppiä se o varma

No siellä on jo 50 että tuota että

RTpmwe

Jaa nii Tampere varaa jo lauteet nukkumiseen eikä siellä sitte saunota saatana, koska nukkumistila on hyvinki iso prioriteetti koska 50 osallistujaa luultavasti lähempänä 60 ku turnaus tulee
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15