Smash Finland Foorumi

Full Version: PULTTI I (22-24.11) Järvenpää (täytä ilmoittautumislomake!)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

NamiNami

Mikä se aikataulu tälle on? Kumpi turnaus ensin? Jos oon lauantaina klo 14:45-15:00 paikalla, kerkeenkö pelata mitään?

Tosin onko tää joka tapauksessa täynnä? >_>

Jos Jekku ei saa autoa, olisin ite tulossa autolla ja voin ajaa Keravalle la iltana/yönä jos saan nukkumapaikan.

saska

(11-03-2013, 07:50 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Jos oon lauantaina klo 14:45-15:00 paikalla, kerkeenkö pelata mitään?

vartissa kerkee 15 foxdittoa laatalla.

Paju

(11-03-2013, 07:50 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Jos Jekku ei saa autoa, olisin ite tulossa autolla ja voin ajaa Keravalle la iltana/yönä jos saan nukkumapaikan.

Tämä. Tosin voin ajaa myös pe-la yönä.

Novi

(11-03-2013, 07:50 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Mikä se aikataulu tälle on? Kumpi turnaus ensin? Jos oon lauantaina klo 14:45-15:00 paikalla, kerkeenkö pelata mitään?

Tiimit pelataan ensin, sitten singlesit. Sen tarkempaa aikataulua ei toistaiseksi ole, kyllä todennäköisesti kerkeät singleseihin, tiimeihin et.

mayhem_

mites tampereelta kulkee autoo tähän turnaukseen? vois paikka jostain mobiilista kiinnostaa.

saska

mites tampereelta kulkee autoo tähän turnaukseen? vois paikka jostain mobiilista kiinnostaa.

TaisteluJaska

Mä tuun varmaan käväseen turnauspaikalla lauantaina joskus klo 22 jälkeen. Töitä on koko viikonlopun niin ei pääse muuten tuleen, mutta manimatsia voin ottaa.
Ei varmaan tartte koko osallistumismaksua maksaa, jos tulee vaan käväseen illalla?

peki

(11-04-2013, 09:32 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Mä tuun varmaan käväseen turnauspaikalla lauantaina joskus klo 22 jälkeen. Töitä on koko viikonlopun niin ei pääse muuten tuleen, mutta manimatsia voin ottaa.
Ei varmaan tartte koko osallistumismaksua maksaa, jos tulee vaan käväseen illalla?
jos tuot cuben ja haet sen sitten pois niin ehkä :-*

TaisteluJaska

(11-04-2013, 12:05 PM)pepi link Wrote: [ -> ][quote author=TaisteluJaska link=topic=367.msg32511#msg32511 date=1383557553]
Mä tuun varmaan käväseen turnauspaikalla lauantaina joskus klo 22 jälkeen. Töitä on koko viikonlopun niin ei pääse muuten tuleen, mutta manimatsia voin ottaa.
Ei varmaan tartte koko osallistumismaksua maksaa, jos tulee vaan käväseen illalla?
jos tuot cuben ja haet sen sitten pois niin ehkä :-*
[/quote]
http://www.youtube.com/watch?v=3R5gHF0vzew

NamiNami

Ilmottauduin singleseihin.

Onko pooleja vielä suunniteltu ollenkaan?

mayhem_

nii pooleja vois tosiaan joku varmaa värkätä.

@peki, nami, paju: http://smashboards.com/threads/pultti-i-...t-15966974

bËst

Jos päädyn paahtamaan junalla paikalle, niin onko joku innostunut tarjoamaan kyytiä välillä järvenpään asema - turnauspaikka? Tulisin perjantaina siinä iltasella varmaan Uberin kanssa.

NamiNami

Kaikki moneymatchit käy. Kuhan on vasta lauantaina (illalla)

Zumma

Meikä tulee tänne autolla. Tilaa vielä yhelle/kahelle vissiin jos Sputte+Peliq tulee tällä.

Stemu

Joo elikkäs uutena smash skeneen aattelin kaverin kans tulla häviimää tonne mahollisimman paljon friendliessejä ja kysymyksenä siis kuuluu että mites noi ilmoittautumis säädöt sillon toimii?
Onkos toi 40 raja iha vaa ylipäätänsä raja koko mestalle vai iha vaa siihe turnaukseen? Ja sitte vielä toi sisäänpääsymaksu sit vaa normina 10e?

Tsori "turhista" kysymyksistä ja thanks jo nyt näin etukätee.

Novi

(11-05-2013, 11:04 PM)Stemu link Wrote: [ -> ]Joo elikkäs uutena smash skeneen aattelin kaverin kans tulla häviimää tonne mahollisimman paljon friendliessejä ja kysymyksenä siis kuuluu että mites noi ilmoittautumis säädöt sillon toimii?
Onkos toi 40 raja iha vaa ylipäätänsä raja koko mestalle vai iha vaa siihe turnaukseen? Ja sitte vielä toi sisäänpääsymaksu sit vaa normina 10e?

Tsori "turhista" kysymyksistä ja thanks jo nyt näin etukätee.

Tervetuloa! Mahtava saada skeneen uusia tyyppejä :) Tuo 40 on maksimi mitä arvoin että voi majoittua turnauspaikalla, mutta vaikuttanee että se ei ylity. Eli jos oot jo ilmoittautunu ton aloituspostauksessa olevan linkki niin paikan päällä sit peritään maksut :)

mayhem_

niin kyllä varmasti mahdutte turnaukset pelaamaan ja suosittelen ehdottomasti kyllä osallistuun turnauksiinkin koska ainakin itellä tuli huima kehitys heti ekasta turnauksesta. se on eri asia pelata turnausmatseja joissa kaikki (paitsi hopo) pelaa tosissaan kuin sitte friendlyjä vaikka toki friendlyissäkin kehitystä tapahtuu, mutta huomattavasti hitaammin.

bËst

Iteki voisin halukkaiden kanssa pelata joitakin mani matseja, ku tuo singleseihin ehtiminen voi kusta. Nimetkää vain match up niin käy.

huom: Match upit sarjassamme mun bowser vs. toisen sheik niin 2€ panos jonka vain bowser voi voittaa >_>

hopsukka

(11-06-2013, 09:24 AM)bËst link Wrote: [ -> ]huom: Match upit sarjassamme mun bowser vs. toisen sheik niin 2€ panos jonka vain bowser voi voittaa >_>
varmaa rahaa siis

NamiNami

Ei oo vielä tullu hurreilta valitusta 7min time limitistä. Vissiin kun Kongo Jungle 64 ei oo sallittu. Tällä kertaa turnauksessa enemmän ku yks IC-pelaaja ja wobbling sallittu. Don't get grabbed.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15