Smash Finland Foorumi

Full Version: PULTTI I (22-24.11) Järvenpää (täytä ilmoittautumislomake!)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

ajp_anton

Ja öh tuota... en nyt tiedä mitä ihmeen ääniä tää on nauhottanu. Oliks sulla Novi joku mikrofoni siinä? Vai oonko mä omaa tyhmyyttäni nauhottanu läppärin omaa mikrofonia? =)

pingviinituutti

Toivottavasti saadaan seuraavalla kerralla brittejäkin messiin:
http://www.youtube.com/watch?v=VQ409l10ciU

peki

(11-25-2013, 12:34 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Ja öh tuota... en nyt tiedä mitä ihmeen ääniä tää on nauhottanu. Oliks sulla Novi joku mikrofoni siinä? Vai oonko mä omaa tyhmyyttäni nauhottanu läppärin omaa mikrofonia? =)
just konemaine. kerranki oli oikeesti tosi mukava pelata kun oli yleisö kunnolla messissä ja molemmilla oli kannustajia. :)

ajp_anton

Joo on nää mikkiäänet ihan OK.
Arvioisin että ekat setit menee tubeen tänä iltana/yönä, jos nettiyhteys ei luovuta (viimeks oli ongelmia saada kokonaista videoa sinne ku yhteys katkes...).

bËst

Voisin tässä postissa antaa julkiset shoutit kaikille yhteisesti. Oli taas mahtavaa nähdä kaikkia ja pelailla kaikkien kanssa. Eipä näihin tapahtumiin koskaan tunnu kyllästyvän, vaikka nyt itselläni olikin kunnia olla tapahtuman seniori, mitä kilpailulliseen pelikokemukseen Suomen tasolla tulee. Menipä motivaatio pelata ja harjoitella missä sattuu, niin kyllä sitä aina huomaa turneeseen paikalle eksyvänsä ja nauttivansa meiningistä. Tällä kertaa smashikin tuntui oikein kivalta, ja tuntui että omakin peli luisti paikoitellen tosi hyvin. Oon ihan tyytyväinen omaan suoritukseeni (7. ja 9.). Eniten harmittaa, että Muihemille ja Pepille hävisin, ku olisin halunnu ottaa mittaa meidän ulkomaalaisvahvistuksista ja oon joutunut toteamaan, että ku ko. kaverit pääsee siihen kuuluisaan konemaiseen tilaan niin oon haastajan roolissa aika pahoin. Opettelin Wobblingiakin vähän tähän turnaukseen, vain todetakseni että en osaa istuttaa sitä pelityyliini todellisessa paikassa. Ainoastaan frendleseissä wobblailin satunnaisia uhreja. Uh well, oon silti tyytyväinen omaan peliini, vaikka jotain parannettavaa siihen pitäisi keksiä, että pystyy haastamaan nekin pelaajat, jotka pelaavat konemaisimmalla tasollaan mua vastaan.

Pepi: Todellakin mahtava saavutus! Sulla olis potentiaalia lähteä vaikka tuonne naapurimaankin puolelle menestymään. Kuitenkin Beast 3:nkin kaksi menestyjää laitoit tässä turneessa paquelloon. Yllättäen meidän setissä sama kaava: voitan ekan pelin, sit kaks seuraavaa tiukkaa ja viimonen kokonaan sun hallintaa. Pitää saada tää kaava sua vastaan ens kerralla murrettua.

Muihem: Koen, että sua vastaan oon aika vahva haastaja Suomessa, mutta tässä turnauksessa laitoit kyllä todellakin meikän ahtaalla. Onnittelut kolmos sijasta! Voittoa vissiin huutaa vielä?

Taukki ja Tukaani: Tasonne kyllä yllätti positiivisesti. Pari turnausta vielä ja voi olla että torilla tavataan. Ainakin mun kaikkia secondaryja vastaan pärjäsitte tosi hyvin. IC vissii astetta haastavee match up?

Lootalle kiitokset kyydeistä ja ens kerralla Uberin voittoputki partyssa katki >_>

Ja Noville vielä kertaalleen kiitos tästä tapahtumasta! :).

Kaikille muilla kiitos paikalla olosta ja toivottavasti kaikki tapaa taas ens turneessa :). Tällä kertaa ei hirveesti oheisaktiviteettiä ollut (Bangi, pokeri, lautapelit yms) mutta ehkä ens kerralla vähän kirjavemmin kivaa? :)

pingviinituutti

(11-25-2013, 07:08 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Tällä kertaa ei hirveesti oheisaktiviteettiä ollut (Bangi, pokeri, lautapelit yms) mutta ehkä ens kerralla vähän kirjavemmin kivaa? :)
Bangin kyllä jätin teille sinne la-illaksi, mutta perjantaina ois kyllä joku kunnonkin lautapeli maistunut. Sääli muuttoa...

mayhem_

noissa videoissa RTn jatkuva selitys taustalla >_> ei ainakaan ittee häiritse yhtään tuo, että ei oo suoraan pelin äänet tuo on tavallaan jopa kivempi et kuulee reaktiot.

NamiNami

Taas yksi näitä harvoja Suomi-turnauksia (nimenomaan omalla kohdalla). Periaatteessa vain puolikas turnaus ja jäi vähän harmittaakin sen osalta. Sijotus oli mitä oli, pääsin brackettiin ja voitin yhen setin. Paremminkin olis voinu mennä, mutta tuli taas omat heikot puolet esiin. En usko että kyse on mistään paineista tai siitäkään että pitäs pelata enemmän. Liian usein koen sortuvani pelaamaan vastustajan mukaan joka aiheuttaa heittelyä, en tosin tiedä pitääkö lainkaan paikkaansa.

peki: Onnea voitosta. Konemainen tila bracketin lopussa. Onneks et ollu liian ylivoimanen niin muut pystyy haastaa tulevaisuudessa.

Paju: Jos ens kerralla päästäis taas tiimaamaan, jäi kaivelee kun ei edes pelattu tiimifriendlyjä. Opettele joskus tuntemaa rajas >_>

PeliQ: Ehkä konemaisimmat matsit sunnuntaina 8) harmi että homma vähän keskeyty niiden kyytien takia :(

mayhem: Tuo bracketin kulku alkaa olla jo liian toistuvaa, en tajua mikset koskaan pääse Winners' Finaaliin asti. Tai edes lähelle sitä >_> Olis kiinnostanu kohdata uudestaan niikun AiJ 2 mutta menin tyrii.

RTpmwe: Double Quarter Pounder with cheese.

Jekku & Salevits: Whaaat. Meni jauhot suuhun.

bËst: Porattiinkohan missään vaiheessa kuitenkaan? Überin kanssa oli ainakin hyvät friendlyt lauantaina ennen singlesejä. Niikun totesit, et huonoille hävinny bracketissä. 9. sija on aika hyvä tällasessa turnauksessa, vaikka pari sun edellä olisit ehkä voittanutkin.

Novi: Hienoa että hostasit turnauksen. Koska oli ensimmäinen laatuaan, paljon jäi parannettavaa. Mutta paljon oli myös ruusujakin.

Jekkukissa

Kiitti tosiaan Novi turnauksesta. Ihan hyvin sujui turnaus pieniä vastoinkäymisiä lukuunottamatta. Nenäverenvuodot vielä loppuun, kruunasi kaiken. :)

Pepille onnea ekasta sijasta (millon Prinsessa?), Pajulle sellasia terkkuja että oot tosi hyvä tyyppi, mhm:n pipoa ei ole löytynyt, Slässerin tupakkihetket on aina kivoja, ajp:n luigi mitä ihmettä, RT sun maku on vähä meh jne. Oli kiva nähdä taas kaikkia. Varsinkin niitä joita ei kovin usein näe. Ja niitä keitä näkee. Muhokselle tuskin oon tulossa, mutta ehkä sen jälkeiseen turnaukseen sitten taas. :)

bËst

(11-26-2013, 09:16 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]bËst: Porattiinkohan missään vaiheessa kuitenkaan? Überin kanssa oli ainakin hyvät friendlyt lauantaina ennen singlesejä. Niikun totesit, et huonoille hävinny bracketissä. 9. sija on aika hyvä tällasessa turnauksessa, vaikka pari sun edellä olisit ehkä voittanutkin.

Ne muutama matsi siinä lauantain yön pimeillä :D. Eipä niistä paljoa muistikuvia jääny :P. Mutta siis joo; Harmittaa tavallaan että suomipoijat anto meikälle runtua ku kattoo tuota nimilistaa niin Deviä, DJ Blackia ja Thomasia vastaan itselläni toistaiseksi aika virheetön record. Devin ja DJ:n oon voittanut joka kerta ku ollaan kohdattu (kaks kertaa molemmat) Ja thomasin tiputin tässä turneessa loserssiin, eli vähän erilaisella bracketilla olisin voinut päästä pidemmälle, joten siinä mittakaavassa oon todella tyytyväinen. Ei oo häpeä hävitä turneen voittajalle ja kolmanneksi tulleelle :)

Grimmair

Kiitokset noville turnauksen järkkäämisestä.

mayhem_

(11-26-2013, 10:16 PM)Jekku link Wrote: [ -> ]mhm:n pipoa ei ole löytynyt

Okei no jäi varmaan tuonne turnauspaikalle si :)

HippiEetu

http://www.youtube.com/watch?v=d1ruDaAthnU

Pepi, tää on sulle !

Pakko myöntää, että yks asia mikä saa aina liikkeelle on Smash... Aina tulee sanottua samat vanhat paskanjauhannat, että nyt loppuu.
Smash on yhdenlainen perhe meikälle, kiitos kaikille paikalla olleille! Maittavinta ikinä, see ya!

mayhem_

Smashboardseilla FlikkFlakk kyselee ohjaimensa perään. Valkonen jonka pohjassa noin C-tikun kohdalla joku kaiverrus tai jotain. Eli jos jollain on tietoo niin voi vaikka tähän kertoo niin voin välittää tiedon.

Ja muuten Novi jos sinne turnauspaikalle jäi musta pipo niin se on mun.

Novi

2 ohjainta tuonne jäi, toinen niistä taitaa olla Flikkflakin. Toinen ohjaimista oli musta ja tatti kulunut päältä, best ?

Sori mutta en älynnyt katsoa naulakkoa kun lähdin eli kaikki se pipo jäi luultavasti sinne

bËst

(11-29-2013, 09:01 AM)Novi link Wrote: [ -> ]2 ohjainta tuonne jäi, toinen niistä taitaa olla Flikkflakin. Toinen ohjaimista oli musta ja tatti kulunut päältä, best ?

Joo itseltäni puuttuu yksi ohjain. Luulin aluksi että se on Uberilla, mutta vissiin jäiki sinne. Musta ohjain, vähän kulunut tatti ja jos en ihan väärässä oo niin jonkinlainen läpinäkyvä teippi pitäisi mahdollisesti olla siinä selässä, mistä johto alkaa.

NamiNami

Sanoin siitä mustasta ohjaimesta sillon sunnuntaina, että se on bËstin. Jostain syystä ehdotin Noville että juoksee PeliQ:n kiinni jos Zumman auto on vielä pihassa, jos vaikka PeliQ näkis bËstin ennen muita. En tiedä miten mutta mahdollista.

Salen kuulokkeet sinne jäi myös sillon, mutta ilmeisesti kävi hakemassa ne jo sunnuntaina?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15