Smash Finland Foorumi

Full Version: PULTTI I (22-24.11) Järvenpää (täytä ilmoittautumislomake!)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Grimmair

Turnaus kyllä kiinnostaa.

Zlazher

Juu, osallistujalistaa kehiin.

Novi

Turnauksen ajankohta varmistunut:

25-27.10.13

Saimme alennusta joten pääsymaksu tulee olemaan 20e/hlö.
Jos turnaukseen tulee 60 ihmistä pääsymaksu tulee olemaan 15e/hlö.

Jos olisin lukenut sähköpostini 30 minuuttia aikaisemmin turnaus olisi ollut 15-17.11.13, valitettavasti se meni nenän edestä :/

Novi

Voisiko joku jakaa tämän linkin tuonne ruotsalaisten Facebook-ryhmään:

http://smashboards.com/threads/pultti-i-...ki.340694/

PeliQ

luultavasti juu, riippuu vähän et paljon/ketä porukkaa on tulos :)

MasterTK

Nyt jos koskaan neukun kombäkki.

Novi

Ilmoittautumislista:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?...QQkE#gid=0

Löytyy myös aloituspostista

saska

(09-27-2013, 12:37 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Nyt jos koskaan neukun kombäkki.

E: voi olla vaikeuksia ymmärtää että listassa on myös meitsi ilmottautunu nimellä alempicontrol. että sen voi vaihtaa jos kinostaa mutta en ite pysty.

Novi

(09-27-2013, 12:55 PM)saska link Wrote: [ -> ][quote author=MasterTK link=topic=367.msg32082#msg32082 date=1380285464]
Nyt jos koskaan neukun kombäkki.

E: voi olla vaikeuksia ymmärtää että listassa on myös meitsi ilmottautunu nimellä alempicontrol. että sen voi vaihtaa jos kinostaa mutta en ite pysty.
[/quote]

Noita ilmoituksia pitäisi kyllä pystyä muokkaamaan ??? Mutta vaihdan tuon

Novi

Siis tuonne paikalle mahtuu helposti 60 ihmistä eli varmasti limiitti olisi varmaan jotain 70-80

RTpmwe

Minun tiimikaveria taas sensuroitu, mutta ensisijaisesti udikku toisena vaihtoehtona hopo jos ei kumpikaan niistä niin sitten ei kukaa.

NamiNami

Hieno homma tuo alennuksen saaminen. Mietin tosin jo aiemmin, että olisko vaan järkevämpää laittaa osallistumismaksuiksi 5e per turnaus. Kukaan ei kuitenkaan rahan takia pelaa joten säästö se on pienikin säästö.

Mitä kaikkea pitää maksaa etukäteen tilisiirtona? Jos tiimiturnauskin, niin ei imo hyvä idea kun viime turnauksissa uusia tiimejä on kertynyt hyvin vasta paikan päällä. Nämä vaan omia ideoita, viimeinen päätös on TO:n kuitenkin.

RTpmwe

Minun puolesta vaikka kaikki tilille, mutta jos ei jostain syystä haluakaan/pysty paikan päällä osallistumaan ni maksu takas

Novi

(09-27-2013, 02:12 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Mitä kaikkea pitää maksaa etukäteen tilisiirtona? Jos tiimiturnauskin, niin ei imo hyvä idea kun viime turnauksissa uusia tiimejä on kertynyt hyvin vasta paikan päällä. Nämä vaan omia ideoita, viimeinen päätös on TO:n kuitenkin.

Ainoastaan tuo pääsymaksu tulee tilinsiirtona, ja sekin vain suomalaisille

E:

Laitoin nuo turnausmaksut korkeiksi sen takia että se saattaisi lisätä ulkomaalaisten motivaatiota tulla turnaukseen. Toisaalta luultavasti vain Ruotsista tulee porukkaa eikä sillä ole niin väliä. Harkitsen tuota turnausmaksujen laskemista 5 euroon, saa huudella mielipiteitä

NamiNami

(09-27-2013, 02:29 PM)Novi link Wrote: [ -> ][quote author=NamiNami link=topic=367.msg32089#msg32089 date=1380291127]
Mitä kaikkea pitää maksaa etukäteen tilisiirtona? Jos tiimiturnauskin, niin ei imo hyvä idea kun viime turnauksissa uusia tiimejä on kertynyt hyvin vasta paikan päällä. Nämä vaan omia ideoita, viimeinen päätös on TO:n kuitenkin.

Ainoastaan tuo pääsymaksu tulee tilinsiirtona, ja sekin vain suomalaisille
[/quote]

Okei, hyvä homma. Armada hoitaa ruotsalaisten tiedotuksen asiasta, voisin itse vaikka kysyä jotain muita eurooppalaisia.

RTpmwe

Minusta 10e on iha hyvä ni kerranki hyvillä pelaajilla ei tarvi +-0 vetää turnauksissa

Novi

Jos tuo telkkareita tai settejä yms. niin täyttäkää seuraava:

https://docs.google.com/forms/d/1EKNJk-5...k/viewform

Telkkujen ja settien tuojat saavat turnauksen jossa pelipisteitä on enemmän kuin 2

E:

Lista pelipisteistä:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?...kclE#gid=0

ajp_anton

(09-27-2013, 02:29 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Ainoastaan tuo pääsymaksu tulee tilinsiirtona, ja sekin vain suomalaisille
Kuinka suomalainen mä oon? =) Ei sitä suomalaista tiliä oikein oo vielä saatu kuntoon.

Novi

(09-27-2013, 02:59 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ][quote author=Novi link=topic=367.msg32092#msg32092 date=1380292171]Ainoastaan tuo pääsymaksu tulee tilinsiirtona, ja sekin vain suomalaisille
Kuinka suomalainen mä oon? =) Ei sitä suomalaista tiliä oikein oo vielä saatu kuntoon.
[/quote]

Lasken sut ulkomaalaiseksi koska käytännössä et kuulu Suomen skeneen.

Päivityksiä maksuihin:

Sisäänpääsymaksun voi maksaa joko tilinsiirtona tai paikan päällä, mutta paikan päällä hinta on 5e korkeampi. Lisätietoja etusivulla, tämä koskee siis vain suomalaisia. Turnausmaksut maksetaan käteisellä.

pingviinituutti

Messi
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15