Smash Finland Foorumi

Full Version: PULTTI I (22-24.11) Järvenpää (täytä ilmoittautumislomake!)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

RTpmwe

Oon jäkes 17:14 kyyti plox :-*

Novi

Ok Rt

0451390025

soittakaa jos tarvitte kyytiä

mayhem_

1. pepi
2. Android
3. mayhem

peki

Torilla tavataan

Paju

Torilla tovatsqb suomi.boownail sesaa

TaisteluJaska

Koob!

klo 6:45 kotiovella, voin kertoo.

ajp_anton

Kiitti Noville turnauksesta. Kokeile sitä Lauttasaarta joku kerta pienemmällä porukalla =).
Kiitti Namille kyydistä.
Meihemille pettymys koska videot ei vielä oo valmiit.

mayhem_

höh

RTpmwe

Heräsin just

Kuumaa kamaa

peki

kiitoksia kaikille jotka tuli tuonne ja noville järjestämisestä. nyt on uskomattoman hyvä fiilis päällä.  :-*

MasterTK

Pakko kyllä nostaa pekille hattua. On se kone.

Novi

Results:

http://smashboards.com/threads/pultti-i-...er.342926/

Kaikille terveisiä turnauksen kulkuun liittyen:

[Image: michael_caine.gif]

saska

(11-24-2013, 03:47 PM)Novi link Wrote: [ -> ][Image: michael_caine.gif]

ei pidä paikkaansa. teit hyvin selväksi jo etukäteen että turnaus tulee olemaan pultti.

:)

e: poistin lapsille sopimattomat kohdat.

bËst

Hyvä kokemus kaikin puolin. Ahdasta oli, nukkuminen kysy enemmän luovuutta kuin koskaan, aikataulut vähän venyi ja TIO:kin crashas. Mutta kaikesta tästä huolimati, en kovin paljoa mollivoittoisia puheita kuullut. Turnaus eteni käynnistyttyään hyvällä tempolla ja mielestäni todella hyvin kaikki otti vastuuta omien turnauspeliensä pelaamisesta. Summa summarum: Hauskaa oli ja kaikki saatiin kunnialla päätökseen. Itse annan ainakin hatun noston Noville että suhteellisen kunnianhimoisen turnauksen otti kontolleen ja sai sen vedettyä kunnialla läpi.

ajp_anton

(11-24-2013, 03:47 PM)Novi link Wrote: [ -> ]http://smashboards.com/threads/pultti-i-...er.342926/
VJ on Skånesta (eli Tanskasta).
Ja pistä mulle molemmat liput =).

RTpmwe

Ainoo asia mikä minua henkilökohtaisesti häiritsi oli se, että pooleja ei oltu tehty etukäteen, joka sitten taas viivästytti turnausta, mutta aikataulut, ne on vaa aikatauluja. Muuten hyvin järkätty turnaus.

ajp_anton

Joo, meni koko päivä saada automaattinen leikkuri taas toimimaan. Pitäis joskus kirjottaa kokonaan uusiks, jos tässä vielä tulee nauhotettua.

peki

minne ne videot alkaa ilmestyä sitten? kiinnostaa katella kun ei jääny oikeen mieleen mitään.

ajp_anton

Ne menee mun kanavalle: http://www.youtube.com/ajpanton

Uus capture-laite joka tarttis taas omaa kikkailua kuvalaadun kanssa, mut ei nyt taida olla aikaa sellaseen. Saa olla nyt vähän miten on, laitan koneen töihin yöks. Huomenna pitää vielä identifioida matsit ja setit ja pistää ne yhteen ennen ku menee tubiin.

mayhem_

Jees vaikka olikin tosiaan hieman pultissa tuo mesta ja hieman kipeenä olin siinä niin oli loppupeleissä hyvä turnaus.

Novi: Kiitokset järkkäämisestä, jonkun verran vastoinkäymisiä+ei pooleja valmiina vähän venytti aikatauluja, mutta eipä se nyt kohtuuttoman paljon venyny :)

Jekku&Sale: Kiitoksia majottamisesta. Ois kyl jääny käytännössä 100% varmuudella iteltä väliin tää turnaus jos ei ois ollu nukkumismestaa tiedossa.

pepi: Onnee voitosta! Ois ollu kiva päästä pelaan sua vastaan, mutta tuhosin ite omalla pelillä itteni siinä LF setissä Androidia vastaan. Tiimeissä vielä vähän hiomista meillä, paikotellen ihan hyvää settiä, mutta lähinnä siiihen kaatu että molemmat yrittin esim edgeguardaa samaan aikaan ja meni saman tyypin kimppuun jne.

Paju: Sileeks meni vissiin taas.

AJP: On se ihme jätkä kun tuntuu, että itellä on aina hyvä matchup sua vastaan, mutta sit joka turnauksessa kun katsoo miten setit on menny niin melkein aina oot pudottanu jonkun kovan.

Nami: Meni vissiin vähän kuumille, mutta niin sulla tuntuu menevän jokatoinen turnaus.

Zumma&Vilu: Kiitokset kyydeistä.

Best: Hyvä että tulit vastaan ennenku kohtasin sen Tomberin niin pystyin lähteen varmana pelaan sitä vastaan kun totesin, että pelityyli toimii IC:tä vastaan. Mun onnekseni pelasin sua vastaan todella paljon paremmin kuin Aniolasta jota vastaan pelasin just sua ennen.

Omasta suorituksesta sen verran, että nyt tuolla pelatessani tuntu paikotellen, että techskill ois antanu myöten tekeen periaatteessa mitä vaan, mutta välillä ei järjenjuoksu pysyny mukana esim LF setissä androidia vastaan kun laatalla hyppäsin lasereilla rotkoon niin ei ollu techskill tyrä vaan luulin vaan että kenttä jatkuis vielä pidemmälle, mutta eipä jatkunu >_>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15