Smash Finland Foorumi

Full Version: KOSTEUSMITTARI IV - 28.3-30.3 @ Muhoksen nuorisotalo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

bËst

Uskon että voisin saada yhden project M:n mukaani. Pitää vähä kalastella ku se on kokelma kaverin Brawlia, Uberin Wiitä ja meikäläisen muistikorttia >_>.

Mutta kertokaa kaikki että onko kiinnostusta PM:ään niin vois vaikka suoran DEB:n siitä pelata vaikka 2€ maksulla. Jos siis osallistujia olisi edes jonkun verran. Tällä hetkellä:

bËst
Über
Novi
Smapo
Saska
Mayhem

Uskon että jos Mats / zÄp tulee niin osallistuvat aika varmasti kanssa.

eebrozgi

Voisin kans osallistua P:M.

Paju

kaipa sitä vois diddyllä tulla vähän hyppelehtimään

Jaxi

En oo viel varma tuunko, mutta jos tuun, niin osallistun Project M:ään.

TaisteluJaska

Näillä näkymin tuo 28.-30.3 on vapaa. Mikäli siihen ei tule mitään ja saan joko Tampereelta tai Seinäjoelta porukkaa jakaan dieselkuluja niin oon messissä!
Veikkaan että jos nyt 10 päivään kuulu mitään niin toi viikonloppu on mulla lähes varmasti vapaa.
Mites on seinäjoki, oisko ideaa jos tulisin sitä kautta ja mentäis mun autolla, jos teitä tulee max. 4 sieltä? Mulla on tilava farmari jossa mukava matkustaa :P

bËst

(03-07-2014, 11:27 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Näillä näkymin tuo 28.-30.3 on vapaa. Mikäli siihen ei tule mitään ja saan joko Tampereelta tai Seinäjoelta porukkaa jakaan dieselkuluja niin oon messissä!
Veikkaan että jos nyt 10 päivään kuulu mitään niin toi viikonloppu on mulla lähes varmasti vapaa.
Mites on seinäjoki, oisko ideaa jos tulisin sitä kautta ja mentäis mun autolla, jos teitä tulee max. 4 sieltä? Mulla on tilava farmari jossa mukava matkustaa :P

On suhteellisen todennäköistä, että meikä on ainoa sjokinen ku muut vaikuttaa Jyväskylässä / Rovaniemellä :D. Kyllä tuo auto on täysin potentiaalinen vaihtoehto, ehkä vähä siitä riippuen että mihin aikaan päästään baanalle.

TaisteluJaska

Jaa, sieltä ei sit muita tulis? no höö... mut palataanpa vielä lähempänä asiaan.

Jekkukissa

Oisko ketään halukasta tiimaamaan?

bËst

(03-07-2014, 12:25 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Jaa, sieltä ei sit muita tulis? no höö... mut palataanpa vielä lähempänä asiaan.

Ei ainakaan tietääkseni. Toki voin kartoittaa olisiko mats/Uber halukas tuleen tätä kautta ku suorat yhteydet jykylästä ouluun/muhokselle on aika heikot.

mayhem_

yhtäkkiä tuli työreissu tolle viikolle ke-pe helsinkiin. saa nähdä mitenkä kerkeen takasin tampereelle sit perjantaina sieltä, että monelta pääsee lähteen.

bËst

Pohdiin tuossa aikatauluja. En nyt jouda säätämään, mutta tähän vois laittaa jonkinmoisen äänestyksen tms missä valittaisiin olisiko perjantain event ensisijaisesti Hippiturnee vai PM. Koska en oikein tohtis kumpaakaan lauantaille pääturnausten seuraksi ahtaa.

Ajatuksena se, että se pelataan, kumpaan on enemmän ilmoittautuneita. Toki tässä vaiheessa on hyvä jos ainoastaan ne äänestää jokka on tulossa Muhokselle. Jos ei oo väliä, kumpi pelataan niin sitten ääni molemmille ja jos vastaavasti ei kumpikaan kiinnosta / ei aio osallistua niin sitten ei tarvi ääntä antaa. Kuiten, oon aika varma että suunniteltuun aikatauluun ei molempia saa ängettyä.

peki

(03-07-2014, 01:39 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]yhtäkkiä tuli työreissu tolle viikolle ke-pe helsinkiin. saa nähdä mitenkä kerkeen takasin tampereelle sit perjantaina sieltä, että monelta pääsee lähteen.
meikän autoon mahtuis kyl yks jos haluut tulla menomatkan

mayhem_

juu täytyy kattoo miten toi ny menee ku ens viikolla selviää aikataulut

PeliQ

Huonoon saumaan osuu toi vkl :/. Meikä skuuppaa tän turneen.

HippiEetu

kaikkilla joilla o mahollisuus ottaa telkkarin mukkaan ja ilmoittaa tänne nii tiietää et monta töllöä meilä sitte on. meikä saa 1 töllön (2 - 3 jos jabi cebb ottaa)

HippiEetu

"hups"

Zlazher

Jos on projektia, niin kyllä sitä voi pelata.

Lisätkääs listaan Mr. Jones, joka tulee suurella varmuudella ekaan turnaukseensa.

Semikami

(ღ˘⌣˘ღ)

Täältä saan mukaan 2 cubea ja 2 meleetä + 1 putkitelkku + wii, muistari ja lagitelkku tarvittaessa. Telkkareita en rupea yksin kantamaan 1,5km. '__'

HippiEetu

Samo ja Pege ilmoittautuu riveihi epävarmaksi meikäläise kautta, lissää vuain

mayhem_

Vilu tiimataanko?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11