Smash Finland Foorumi

Full Version: KOSTEUSMITTARI IV - 28.3-30.3 @ Muhoksen nuorisotalo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

eebrozgi

(03-23-2014, 03:08 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Edelleen mun kyydissä näyttäis olevan varma vaan minä (tosin en yksin lähde. min. 3 kpl autossa)
RT semivarma, eebrot vissiin menee zumman kyydillä... mut ny se puhelu

Jatketaan aiheesta kyytiketjussa sekaannuksen vähentämiseksi ->

Novi

Mä tuon kans noita roikkia useemman kappaleen

Guest

Itse otan kanssa roikkia mukaan.

E: Mainittakoot, että kiinnostuneetlistass tällä hetkellä 43 nimeä, mikä on pelkässä kiinnostuksessa mitattuna jo mielestäni todella iso osallistujamäärä. Totuus on, että tuosta arviolta 10 ovat sellaisia jotka eivät pääse paikalle / osallistu turnauksiin, mutta joka tapauksessa mielestäni todella hyvä osanotto ja turnauksen laadun takaus osanottajarintamalta tulossa!

bËst

Tupla koska todella tärkeä asia mikä meinasi unohtua:

Itselläni ei ole tietoa, onko turnauspaikalle tulossa yhtään tietokonetta. Eli windows kone ymmärtääkseni kaivattaisi että TIO toteutuis. Itse en asiaa voi auttaa ku en läppäreitä harrasta ja pöytäkoneessakin on omenan logo.

Paju

Voihan noihin bracketteihin käyttää tietty myös binarybeastia tai challongee, jos ei keltään löydy tioo.

bËst

Ittelleni suhteellisen vieraita molemmat noista, mutta jos jolla kulla on tietoa / taitoa / intoa käyttää muuta menetelmää kuin TIO:a niin se on itselleni täysin ok.

Novi

Mä voin ottaa koneen mukaan (luultavasti recordaan), mutta ainakin viime Järvenpään turnauksessa saatiin makua siitä miten hyvin TIO pyöri mun koneella >_>

Paju

Meikä hmuutwb.voittaa tk turnauksen.

Hups

meekä vie se o iha saletti!

Guest

Mikä opiskelijoiden maanantai Pajulla on siellä >_>

Veikkaan että Mayhem on tässä turnauksessa toinen.

Niin Novi recordaa? Onko toivelistalla, että sumplittais etukäteen setit, mitkä pelataan recordaustöllön ääressä vai porataanko vaan niitä settejä mitä siihen nyt sattuu tulemaan? Esim, jokaisesta poolista kärkikamppailut ja bracketista mielenkiintoisimmat setit? Saa oikeastaan se, joka videoista (tai mahdollisesta striimauksesta) haluaa vastata niin päättää.

Mutta ajattelin että en nyt tee mitään valmiita pooleja, kun noita muuttujia voi olla vielä vaikka kuinka paljon (Samo, Loota, Kajaanin yllätysvierailu etc). Ainoastaan top2 jokaisesta poolista osaan sanoa varmaksi, jos siis TK ei oo tulossa.

Pepi - Hippi / saska
Mayhem - saska / hippi
Paju - Hups
Vilu - bËst

Lanttu

Pitkästä aikaa olisi jopa hieman kiinnostunut tulla, vaikka matkaa olisikin tullut varsin mellevästi. Tauko kuitenkin pidetköön entisestään nyt, kun Peki päätti jättää tämän väliin. Sinänsä ymmärrän kyllä, 600 km suuntaansa ei ole mitään herkkua.

RTpmwe

Juu, en tuu

mayhem_

Tota osallistujalistaa vois vähän päivittää ku moni perunu ja seedit laittaa uusiks kun se peki peruutti. Jos oikein laskin niin 27 osallistujaa ja pari ehkää.

TaisteluJaska

Lanttu hyppäät meidän autoon. Siinä varmoja vasta minä, Mayhem ja smapo.

Guest

(03-25-2014, 01:16 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Tota osallistujalistaa vois vähän päivittää ku moni perunu ja seedit laittaa uusiks kun se peki peruutti. Jos oikein laskin niin 27 osallistujaa ja pari ehkää.

Päivitän yöllä töissä. Mutta Sitä on välistä aika paha venkslailla, kun pepiki sanonu kategoriaa "mietin että skippaan". TK ei oo sanonu mitää omasta suustaan jne. En usko että on tarpeeksi vaivaa kenellekkään selkeästi argumentoida, että tuleeko vaiko ei. Seedit liikkuu pykälän verran, mutta ne selviää vasta paikan päällä. Ykkösseedit: Mayhem - paju - bEst - Vilu. Muuta en tässä vaiheessa tiedä.

Lanttu

(03-25-2014, 01:19 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Lanttu hyppäät meidän autoon. Siinä varmoja vasta minä, Mayhem ja smapo.

Vaikutan tällä hetkellä Helsingissä, joten tällä kertaa joutuu skippaamaan. JKL olisi ihan eri asia, kun matkaakin puolet vähemmän.

Jekkukissa

En tuu.

bËst

jotain positiivista: Paljon ns. "keskikastin" pelaajia saa tässä turnauksessa suhteellisen suuren mahiksen kun Pepi, Nami, Sale ja TK on poissa. Toptiereistä mukana Paju ja Mayhem ja vanhoista naamaparroisa meikä ja Vilu. Että tässä suhteessa jaksan uskoa, että tasainen turnaus ainakin tulee ja turnauksetkin sujunevat kivan sukkelaan.

bËst

Onko Samo-Pege yhdistelmästä varmistuksia? Ja Kajaanilaiset ei vissii ees tiijä koko turnauksesta. Kuis kalzu? Onko kyytiä? Ja loota tilaa varmaa perjantaina lentoliput jos koulu antaa myöden

mayhem_

jos oon oikein ymmärtäny niin kalzu on tulossa jokatapauksessa koska on menossa muutenki kohti pohjosta, mutta en oo varma.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11