Smash Finland Foorumi

Full Version: KOSTEUSMITTARI IV - 28.3-30.3 @ Muhoksen nuorisotalo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

HRH

(03-19-2014, 06:52 PM)Rush link Wrote: [ -> ]Niin, ja eräs tuttu, uusi naama hänkin, saattaa mahdollisesti myös eksyä paikalle.

Satun olemaan tämä kyseinen "Naama", ja voin (vihdoinkin) varmistaa, että olen tulossa ja ottamassa osaa Singleseihin. Pahoittelen hieman myöhäistä ilmoitusta, mutta halusin olla aivan varma, että pääsen paikalle, ennen kuin lupaudun mihinkään.

bËst

mr HeRHiläinen, minä lisään nimesi naaman kohdalle :)

Pari seikkaa: Ensinnäkin, vaikuttaa että singleseistä saadaan muutamasta poisjäännistä huolimatta todella mielenkiintoinen turnaus ja vieläpä sen verran sopivan kokoinen, että illasta jää aikaa muuhunkin. Esimerkiksi mun ja mayhemin roster matsin revanssiin? 8) tai lautapeleihin tai hupiturnauksiin jos porukka innostuu.

En tiedä, miten nämä poisjäännit ja mayhem-vilu automobiilin myöhäinen saapuminen vaikuttaa PM-turnauksen suosioon. Sillä on enemmän ääniä, mutta ilmeisesti joudutaan kuitenkin paikan päällä tarkistamaan, pelataanko hippiturnee vai PM.

Doubleseihin toivon ihmisiltä kanssa panostusta, että osallistutte että seaadaan siihenkin kunnon turnaus aikaiseksi. Korostan sitä, että muutaman kovan nimen poisjääminen avaa tässäkin mahdollisuuksia vaikka kenelle pärjätä!

Ja yksi asia mitä en ikinä voi olla korostamatta liikaa näin turnauksen alla: PAIKAN PÄÄLLÄ EI OLE MAKSUPÄÄTETTÄ TAI VAIHTORAHAA ISOILLE SETELEILLE. ELI VARATKAA MUKAAN SOPIVA MÄÄRÄ KÄTEISTÄ MAKSUJA JA MONEY MATCHEJA VARTEN! Eli käytännössä lompakko täynnä 5€ seteleitä ja 1-2€ kolikoita on oikein hyvä taktiikka.

Paju

Onkohan Samo tulossa tänne? Tarvis tiimikaveri löytää jostain.

Rush

Minä ja Eebro tiimataan dubbel-turnaukseen. Varokaa vaan. ;D

byrz

käsittääkseni samo ja pege on tulossa (elleivät yhtäkkiä keksi jotain hitleriä)

bËst

(03-25-2014, 09:56 PM)byrz link Wrote: [ -> ]käsittääkseni samo ja pege on tulossa (elleivät yhtäkkiä keksi jotain hitleriä)

Tämä hyvä kuulla. Ymmärtääkseni Samo viimeinen seedingeihin selkeästi vaikuttava tekijä. Saska on vielä yks jolle olis kakkos seedi aika varmasti tyrkyllä

saska

no kai mä tuun vaikkei kyllä mitään järjen logiikan bussi nessi järkeä tässä hyytävän hyisessä lompsan hytinässä ja medyu melonnan määrässä

byrz

[0:29:04] Pege: no itteasiassa mun pitää perua koska tullu ihan vitusti koulupaskaa nytte >_>
[0:29:11] Pege: ja samo ei pääse koska mummon synttärit
[0:29:13] Pege: atte on tulossa
[0:34:20] byrz: fuu fuu
[0:43:15] byrz: toivottavasti oli nokkela pila
[0:43:28] Pege: ei >_>
[0:43:35] byrz: fak
[0:43:36] Pege: tuo mummon synttärit on aika trolli kyllä
[0:43:44] byrz: oon kuullu ton koulupaska jutun joskus myös pilana
[0:43:51] Pege: mutta pulttaannun koulupaskaan ihan legitisti
[0:53:03] Samochan: mut joo, jos pekka ei pääse, mulla ei oo kyytiä
[0:53:14] Samochan: ja ei oo ohjainta ja mummon 80 vee synttärit
[0:53:17] Samochan: et gg ja silleen
[0:53:41] Samochan: puhumattakaan nukkumapaikasta siel ite paikassa
[0:54:20] byrz: pitänee pistää suru-uutiset eteenpäin <_>
[0:54:24] Samochan: ju
[0:54:27] Samochan: ois ihan kiva porata
[0:54:39] Samochan: mut mummo tuskin antaa anteeksi jos jätän 80 vee kemut väliin
[0:54:43] Samochan: saatikka muut sukulaiset
[0:54:59] Samochan: kun ravintolaan ollaan menossa syömään viel

tl;dr pege ja samo ei tuu

bËst

Samo ottaa mummon mukaan ja siirtää bileet Muhokselle samalla ku Pege pelaa toisella kädellä ja hoitaa pakolliset kouluohjelmat toisella. Problem solved.

Perjantaina noin klo 18:00 - 19:00 voitais kartoittaa, että pelataanko läsnäolevien kesken PM vai Hippiturnaus. Ääniero on kuitenkin vain 2, joista arvelisin muihemilta ja saskalta tulleen äänet PM:lle ja eivät ehtine siihen myöhäisen lähdön takia kuitenkaan paikalle niin samapa näemmä kartoittaa paikan päällä kumpi pelataan. Hippiturneen etuna lienee astetta kevyempi meininki ja enemmän set uppeja. Vastaavasti PM:n paremmuudesta ei Suomalaisten keskuudessa ole tällä hetkellä edes orastavaa haisua, kun kukaan ei sitä tiettävästi ole kovin paljoa pelannut. Eli tulisi ainakin erilainen turnaus siitä.

mayhem_

Itelle ei ainakaa ois ongelma pelaa kaikkia kolmee lauantaina, mutta ymmärrän toki jos PM pelataan jo perjantaina tai ei pelata ollenkaa.

bËst

(03-26-2014, 03:33 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Itelle ei ainakaa ois ongelma pelaa kaikkia kolmee lauantaina, mutta ymmärrän toki jos PM pelataan jo perjantaina tai ei pelata ollenkaa.

Pohdiin tuotakin vaihtoehtoa, sillä luotto siihen että turnaukset sujuu aika nopeaa on kova. Mutta sitten jos käy se kuuluisa lapsus että homma venyy niin joku turnaus on vaarassa jäädä sivuun. Mutta tällä hetkellä itellä on fiilis, että hippiturnee vois olla kivan railakas perjantai-illan viihdyke ja jättää PM:n sit varalle lauantai-iltaan viimoseksi turnaukseksi. Pääsis kaikki halukkaat pelaamaan. Pitää vaan toivoa, että neljä settiä riittää.

TaisteluJaska

Itsellä kova toive että pääsis hippiturneeseen mukaan. Eli toivon että se lauantaiksi (koska ollaan vasta myöhään pe-la yönä Muhoksella) mutta tietysti yleisen parhaimman mukaan mennään.

bËst

Katson paikan päällä, kumman turnauksen porukka haluaa pelattavaksi perjantaina. Nää muuttuneet osallistujamäärät veikkaamma on vaikuttaneet aika suuresti tuohon äänestykseen. Mayhem - Saska - Smapo kolmikolta voisi olla hyvä saada infoa, että ovatko kiinnostuneet hippiturnaukseen osallistumisesta, vai onko koko kolmikko enemmän kiinnostunut project M:stä. Ymmärtääkseni olette kerta ainoa seurue, joka ei ehdi perjantain turnaukseen mukaan.

mayhem_

project m kiinnostaa enemmän

saska

Mulle ihan sama.

Zumma

Meikä tuo setin ja lyhyen jatkoroikan jos on vielä tarvetta

TheKingOfCosmos

Juu eli tuun joskus viiden-kuuden väliin, riippuu miten paljon liikennettä tuolla välillä. Tuon myös yhden pitkän roikan.

Smapo

Roject M kinostaa kanssa

Novi

Hei jos jollain sattuu olemaan wiihin komponenttikaapeli niin ottakaa messiin niin pääsen testailee uutta capture cardia 8)

Slässerin biilissä tulossa 3-4 settiä + 2 telkkua

pingviinituutti

(03-27-2014, 03:49 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Hei jos jollain sattuu olemaan wiihin komponenttikaapeli niin ottakaa messiin niin pääsen testailee uutta capture cardia 8)

Slässerin biilissä tulossa 3-4 settiä + 2 telkkua
Onnistuu.

En tiedä laskitko tohon yhtälöön meikän settiä. Voin kanssa ottaa yhen, jos settejä on todella tulossa vähemmän kuin tölsöjä.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11