Smash Finland Foorumi

Full Version: KOSTEUSMITTARI IV - 28.3-30.3 @ Muhoksen nuorisotalo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Guest

Mahtuuko siihen TK:n vyöttömälle penkille yksi televisio joltakulta?

Ja kuis Vilu, jos sulla ihan farmari on niin saisko sinne joiltakin matkaan tulevilta töllötintä mukaan?

Olis kiva saada maksimoitua tuo televisioiden määrä tuola turnauksessa :). Ja etelän autot? Ottaako Sopanen mukaan? Kuis Lempäälän autoseurue?

Niin ja mikä on etelän kokoonpanon tilanne Lootan, Wormin, Kalzun kohdalla? Kukaa ei oo tainnu tänne sanoa sanaakaan tai sit oon missannu jotai

eebrozgi

Minulta varmaan tulee yksi putkitelkkari ja ehkä litteä telkkari tuonne, riippuu kyydityksistä. Tulee myös Wiisetti, sitä ei ilmeisesti ollu vielä merkattu aloituspostaukseen.

mayhem_

no jos menee silleen, että ei oo autokyytiä niin jää kyl meikäläiseltä sit väliin toi turnaus, koska en todellakaan ala paahtaan helsinki-tampereen rauttis-hervanta-rauttis-oulu-muhos julkisilla >_>.

Jekkukissa

(03-18-2014, 06:22 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]no jos menee silleen, että ei oo autokyytiä niin jää kyl meikäläiseltä sit väliin toi turnaus, koska en todellakaan ala paahtaan helsinki-tampereen rauttis-hervanta-rauttis-oulu-muhos julkisilla >_>.
Tuut vaan sillä pepin kyydillä siinä tapauksessa. Laitetaan siika soimaan jne. >_>

bËst

Ja onhan tuolta tampesterista autoja paahtamassa pilvin pimein

mayhem_

joo mut mulla on sit se että pääsen lähtee liikenteesee vasta aika myöhään kun nyt sain lopullisen aikataulun niin viimestään klo 16:30 loppuu helsingissä vasta se mun työhomma. voi loppuu aiemminki kyl.

TaisteluJaska

Mun autossahan on tilaa vielä 3.lle. Jos hopo boikotoi niin teitähän jää kolme max siihen?

Mun toive on että kyytijutut pidetään toisessa ketjussa.

byrz

muutama ongelma negatoitu mutta vielä pari kriittistä tekiää selvitettävänä
niin ja jos tuun niin 2 töllöä + 1 setti ehkä voi tulla kyytiin jos jaksan ottaa

Laatikko

En vielä osaa sanoa, riippuu täysin miltä koulu näyttää lähempänä tapahtumaa ja sitä on paha ennustaa kauheasti etukäteen. Worm ei joka tapauksessa ole tulossa.

bËst

Turnaus siis loota kahden viikon päästä :P

Ja saako joku informaatiota Jullelle / Nipille? Tai Kajaanille ylipäänsä. Ja settejä ja töllöjä. Jauhan nyt asiasta, mutta niitä olis todella toivottavaa saada paikan päälle! Samoin kaikki PM:n setit mitä löytyy.

Rush

Ajattelin tulla tutustumaan tähänkin skeneen.
Saatan tosin jättää osallistumatta singleseihin. Dubbelsiin todennäköisesti otan osaa (partnerista ei vielä varmuutta), ja Projekti M:ään mahdollisesti myös, jos se on tapahtuakseen.

Niin, ja eräs tuttu, uusi naama hänkin, saattaa mahdollisesti myös eksyä paikalle.

@Novi:
Kiitoksia. :)

Novi

(03-19-2014, 06:52 PM)Rush link Wrote: [ -> ]Ajattelin tulla tutustumaan tähänkin skeneen.
Saatan tosin jättää osallistumatta singleseihin. Dubbelsiin todennäköisesti otan osaa (partnerista ei vielä varmuutta), ja Projekti M:ään mahdollisesti myös, jos se on tapahtuakseen.

Niin, ja eräs tuttu, uusi naama hänkin, saattaa mahdollisesti myös eksyä paikalle.

Tervetuloa, mukava nähdä uusia naamoja :)

Mustaviinimarja

Vai että tällasia meikän selän takana järkkäilty. Pyrin tulemaan telkkuineenleluileen paikalle.

pingviinituutti

Jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, niin osallistujalistassa tulisi olla vähintään Naama*2, jos sekä Ebrolla että Rushilla on joku paikalle raahattava. Kolmaskin vissiin mahdollinen, jos kerta Zläzherilläkin vielä joku.

Ihan mukavasti pipoa siis. Tällä kertaa kehtaa jopa suomeksi lähestyä, kun taas Järvenpäässä oli ihmeen kansainvälistä.

eebrozgi

Mun Naama on Rush. Naama #2 lienee vaan Naama tässä vaiheessa.

Guest

Niin siis eebron mysteerikaveri on Rush? ja kuka tää Rushin mysteerimies sitten on? Eebro?

Sanottakoot samaan hengenvetoon, että turnauspoliittisesti tulossa aika mielenkiintoiset poolit. Pari korkean profiilin pelaaja estynyt aiheuttaa välittömösti sen, että varsinkin sijoista 3-6 tuloo vääntöä. Miksei myös sijoista 1-2. Voin jotkut alkupoolit tehdä ensi viikon alussa. Tiettävästi kuitenkin voi olla vielä sen verran muuttujia osallistujissa (Samo, Nipi ja Loota esimerkiksi) jotka voivat keikauttaa poolit kokonaan uusiksi. Seeaduksesta muutenkin koen parhaaksi turvautua puhtaaseen järkeen, näyttöihin ja turnaustuloksiin (varsinkin kärjen kohdalla mielestäni aika selvä) kun tuo seeding points metodi on jäänyt vissii vähä ajastaan nyt jälkeen. Äkkiseltään katsottuna näyttäisi tulevan kärkikamppailuihin sellaiset taisteluparit kuin:

Peki - Saska - Hippi
Mayhem - TK
Paju - Hups
Vilu - bËst

Ja bracketissa ei sitten ole mitään ruottihomosteluja, vaan rehti ja reilu meininki suoraan poolien mukaan, eli:

1.1
4.4

3.2
2.3

2.2
3.3

4.1
1.4
-------------------------
3.1
2.4

1.3
4.2

1.2
4.3

2.1
3.4

Rush

(03-20-2014, 08:48 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Niin siis eebron mysteerikaveri on Rush? ja kuka tää Rushin mysteerimies sitten on? Eebro?
Joo, mä olen siis se Eebron suojatti. :)
Mainitsemani Naama on taas ihan muu henkilö, koko skenen ulkopuolelta. Käyttänyt yleensä nickiä HRH.

Tuli vissiin vähän hämmennystä, kun rekkasin vasta kun Eebro oli sitä kyytiä kysellyt. Halusin varmistaa, että kyyti on ennen kuin ilmoittaudun varmasti mukaan.

mayhem_

Nii kuten jo aiemmin sanoin, että en varmaan tuu jos se tampereen kyyti ei onnistu ja jos ny oon oikein ymmärtäny nii se on förbiössä. Ja siis en usko et pk-seudultakaan halutaan lähtee autoilla tuleee vasta sillo 16:30 jälkee koska perillä on aikasintaan klo 24 >_>.

Jos ei seeding pointseja käytetty nii millä perusteella noi muuten seedasit?

Guest

Ihan turneetulosten / pr:n mukaan katoin 8 ensimmäistä. Mutta ei oo siis mikää lopullinen.
Ite en noita pointseja jaksa laskea, mutta jos joku haluaa niin siitä vaan helpottaapa omaa urakkaa. (Kuiten noista vilu, hups ja tk ei ollu ees mukana viimeisimmässä turneessa) mutta ymmärtäisin että kahdeksan listassa olevaa parasta pelaajaa on järjestyksessä peki - mayhem - paju - vilu - bEst - hups - tk - saska

Mikä tampereen förbiöön yhtäkkiä laittaa? <_<

mayhem_

selvä homma eipä siis sillä, että nyt ois itelle väliä miten seedataan kun en varmaan pääse lähteen mielenkiinnosta kysyin.

tampere förbiöityy todennäkösesti koska hopolla katos moti, ite pääsen niin myöhään huudeille ja siihen aikaan työmaa lähtee paahtaan ja tk:ta ei kiinnosta yksinkään ajaa joten saskaltakin menee siinä kyyti. eli tuo meidän auto on käsittääkseni kokonaan förbiössä.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11