Smash Finland Foorumi

Full Version: KOSTEUSMITTARI IV - 28.3-30.3 @ Muhoksen nuorisotalo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Semikami

(03-10-2014, 02:24 PM)Cebbo link Wrote: [ -> ](ღ˘⌣˘ღ)

Täältä saan mukaan 2 cubea ja 2 meleetä + 1 putkitelkku + wii, muistari ja lagitelkku tarvittaessa. Telkkareita en rupea yksin kantamaan 1,5km. '__'
Voi lisäillä listallekin jos kinostaa

bËst

Tuota Mayhemin mainitsemaa sääntövarianttia vois puolestani kokeilla. En tiedä, kuuluuko omiin velvollisuuksiin päättää, että tuolla mennään vai Hupsin / jonkun muun. Niin jätän asian auki vielä toistaiseksi.

Ja saako etelästä Zlasher / Novi / Peki / joku töllöttimiä mukaan?

Novi

(03-12-2014, 08:06 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Tuota Mayhemin mainitsemaa sääntövarianttia vois puolestani kokeilla. En tiedä, kuuluuko omiin velvollisuuksiin päättää, että tuolla mennään vai Hupsin / jonkun muun. Niin jätän asian auki vielä toistaiseksi.

Ja saako etelästä Zlasher / Novi / peki / joku töllöttimiä mukaan?

Saan jos saan jostain autokyydin >_>

eebrozgi

Autokyydeistä puheenollen, sattuuko Jyväskylän poikki menemään autoa niinkuin viimeksi?

Zlazher

Pääset jouni meitsin kyydillä

TaisteluJaska

Mäkin hyppään mielelläni autokyytiin, koska ei mun ole mitään järkeä matkustaa yksin autolla täältä.

peki

mun kyydissä on yhelle sit vielä tilaa yhelle jos novi menee zlazherin kyydil

saska

(03-13-2014, 08:37 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Mäkin hyppään mielelläni autokyytiin, koska ei mun ole mitään järkeä matkustaa yksin autolla täältä.

onhan tampereelta tulossa kuitenki enemmän ku yhteen kahteen autoon mahtuu. ja sekin määrä saattaa vielä kasvaa ku kysyy joltai atomicilita ja mitä höyrypäitä täällä pyörii. ainaki mitä laskin ni sampolla ei ole mobiilipaikkaa. cimo? zumma? pelleq? vai oliko pelleq poikotissa? huppueetu?

korjatkaa jos olen hakoteillä.

Novi

(03-12-2014, 10:53 PM)Rohtori Saha link Wrote: [ -> ]Pääset jouni meitsin kyydillä

jes loisto, monta telkkaa otetaan messii?

RTpmwe

Ei meikällä ainakaa oo mitää paikkaa

Zämi

Joo en pääse tälläkään kertaa, tuli pultti rahan suhteen.

TaisteluJaska

Nyt alkaa näyttää tosi varmalta, että pääsen mukaan.
Pitäis nyt selvittää että ketä tulis mukaan jos ajaisin Tampereen kautta Muhokselle. seinäjoelta kun tulis vaan yks niin kannattavampaa on ajaa TRE-JKL väli jos saa porukkaa.

Onko RT + Cimo kiinnostusta? entä muita? Atomic + muut ihmeheebot?

Cimo

Oon menossa Zumman kyydillä

bËst

Sjk tulee kanssa autolla. Make ja mats koukkaa mukaan ja saadaan pari töllöäki samalla messiin

TaisteluJaska

Mä perustan oman ketjun näitä kyydityksiä varten. ois nimittäin helvetin kätevää tietää että ketä on menossa millä kyydillä, ettei tosiaan käy sillee että 4.ssa autossa samalta suunnalta on 5 tyyppiä ja yhdessä autossa on 2. tyyppiä, jos sitäkään.

eebrozgi

Onko Sjoelta koukkaavassa autossa tilaa mikäli se menee Jyväskylän kautta? Ainakin niin oletin noista nimistä. Vaihtoehtoisesti kiinnostaisi myös Zumman auto, mikäli bussiliput Tampereelle + bensarahat koituu halvemmaksi kuin juna Muhokselle.

Edit: Huomasin vasta nyt kyytiketjun, menen sinne ulisemaan.

TaisteluJaska

Mun auto menee myös Jkylän kautta, ellei sitten Seinäjoelta tulis 2-3 tyyppiä, jolloin ois järkevintä mun ja RTn tulla sitä Seinäjoen kautta.

Tästä eteenpäin kyydityskeskustelut toisessa aiheessa.

Smapo

Kyselin Atomicilta ja ei kai ole tulossa.

hopsukka

turnauksen boikotoiminen vahvasti mietinnässä

saska

ni eli tämä menee tällein:

hopo förbiöittää -> tk:lla menee moti -> autokyyti förbiin -> meikä förbiöittää -> muihemilla ei oo kyytiä -> ???

???
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11