Smash Finland Foorumi

Full Version: KOSTEUSMITTARI IV - 28.3-30.3 @ Muhoksen nuorisotalo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

bËst

okei

Ei tampere sitten pystyis muokkaamaan noita porukoitaan kun sieltä kuitenkin aika iso liuta autoja lähdössä? Olis kivan iso Suomiturnee tulossa niin ohan se ikävää jos autollinen laadukkaita pelaajia katoaa. Käytännössä siis kolme top8 seedattua. Ymmärtääkseni kortillisia on sieltä suunnalta kuitenkin lähdössä TK:n ja Muihemin lisäksi Vilu, RT ja Zumma ainaki

peki

mä tässä iteki pohdin että, en varmaan jaksakaan lähteä näin pienen turnauksen takia ajelemaan 1200km <_<. ennemmin lähen vaan tuonne ranskaan.

RTpmwe

Jos TK:n ja pekin autot ei lähe ni ei tuu kyllä itekkään lähettyä sit

Riippuu tietty vähä mutta periaatteessa näin

hövö

sori

bËst

Mahtavuutta jos turnaus floppaa siinä vaiheessa kun kaikki on ottaneet vapaansa ja järjestelyt käytännössä valmiit -_-'.

mayhem_

Voin tulla jos tre-muhos kyyti lähtee sillee että jaksetaa venaa mua siihen johki 19-20, mut en usko et kukaa jaksaa sillo enää lähtee. Ite kyl voin ajaa osan matkasta jos vaa on kyyti sillo

Paju

No mitä moloo. Ette ny ala tässä vaiheessa pytyileen.

Guest

Näillä on vaan Suomen kokoisessa maassa pelottavan iso ketjureaktiovaikutus, mikä aiheuttaa käytännössä koko turnauksen peruuntumisen, monen ihmisen ohjelmisto uusiksi ja vaikuttaa myös siihen, että kuinka Suomessa järjestetään turnauksia. Pohjoisen pelaajakeskittymä on nihkeä, mutta tuonne olisi tulossa 40 pelaajaa, mikä on mielestäni uskomattoman iso luku sijaintiin nähden sekä siihen nähden että kyseessä on täysin suomalaisten sisäinen turnaus. Se pitää myös elossa sen ilmiön, että Suomessa järjestettäisiin muuallakin turnauksia kuin Järvenpäässä ja näin ollen voisi olla useampi kuin 1-2 turnausta vuotta kohden. Mutta se vaatii onnistumisia ja jos jotain on suunniteltu niin ei tuu sellaisia viime hetken tilanteenkäännöksiä.

En nyt lähde siihen, että pakottaisin jotakuta tulemaan. Koitan vaan nostaa muutaman oleellisen pointin esiin siitä, miksi nämä lumipalloefektit on pidemmällä tähtäimellä tosi haitallisia, ja varsinkin näin viime tinkaan tullessa. Olisi ollut selviö heti alusta, niin koko turnauksen suunnittelulle ei olisi uhrattu aikaa.

Hupsista nyt en ole kuullut, mutta tampereen yhden auton peruuntuminen (josta btw en ole mitään virallista täältä lukenut) ei riitä omasta mielestä turnauksen peruuntumiseen, vaikka yleinen taso vähän siinä tippuukin. Pelaajia olisi kuitenkin paljon ja sais hyvän eventin aikaan. Mutta tämä lumipalloefekti on se, mitä ei sais lähteä käymään.

mayhem_

no kuten jo sanoin niin jos joku jaksaa venaa ja ilmottaa siitä tänne tiistaihin mennessä niin voin tulla ihan hyvin no problemo, mutta töiden takia en voi aiemmin lähtee ku vasta about 19-20 tampereelta.

Paju

Mites Vilun tai Zumman kyydit?

mayhem_

katoin vähän että jos tulisin junalla ja saisin sit kyydin paluumatkalle niin voisin kyl periaatteessa tulla sit silleenkin, mutta tottakai mielummin autolla jos se vaan jotenkin on mahdollista. eli tulisin siis yöjunalla joka on perillä 7:33. mut pitää olla sit ainakin se varmaa että saa paluumatkalle kyydin. en ala ihan 130e maksaan noista matkoista >_>.

oli muuten suhteellisen hitler, että muhokselle lähteviä junia on vaan ennen klo 16 lähtevissä yhteyksissä tampereelta joihin en siis kerkee ja sit seuraavat lähtee vasta klo 00:10 alkaen >_>

byrz

eli varmalta näyttää tulo ja aattelin nyt nuo 2 telkkua ja wii+melee setin ottaa mukaan, vissiin myös yhen project m wiin kans jos muistan.
ja tän lisäks ilmeisesti mun sisko haluais tulla tonne myös katteleen meininkejä ihan koko ajaks :o

kuulin myös että cosmos meinais armeia bussista hypätä tonne poraileen.

bËst

Jos Byrz vaan viittit project M:n ottaa. Neljännen setin kun sais niin vois pelata paljon joutuisammin turnauksen läpi. Kun mitä nyt katon niin 14 osanottajaa tulossa PM ja siitä 16 bracket -> saa kahdessa wavessa pelattua ekan rundin winnerssiä ja loserssia, jonka jälkeen wave kerrallaan niin menis tosi joutuisasti.

byrz

(03-22-2014, 10:01 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Jos Byrz vaan viittit project M:n ottaa. Neljännen setin kun sais niin vois pelata paljon joutuisammin turnauksen läpi. Kun mitä nyt katon niin 14 osanottajaa tulossa PM ja siitä 16 bracket -> saa kahdessa wavessa pelattua ekan rundin winnerssiä ja loserssia, jonka jälkeen wave kerrallaan niin menis tosi joutuisasti.
joo riippuu vaan siitä että saanko haettua ton project m wiin toisesta osotteesta siihen mennessä, uskoisin että onnistuu. et oo muuten vielä lisänny osallistujalistaan mun siskoa ja cosmosta, kaikkien tulo on käsittääkseni varmaa.

bËst

(03-23-2014, 09:28 AM)byrz link Wrote: [ -> ][quote author=bËst link=topic=380.msg33967#msg33967 date=1395525682]
Jos Byrz vaan viittit project M:n ottaa. Neljännen setin kun sais niin vois pelata paljon joutuisammin turnauksen läpi. Kun mitä nyt katon niin 14 osanottajaa tulossa PM ja siitä 16 bracket -> saa kahdessa wavessa pelattua ekan rundin winnerssiä ja loserssia, jonka jälkeen wave kerrallaan niin menis tosi joutuisasti.
joo riippuu vaan siitä että saanko haettua ton project m wiin toisesta osotteesta siihen mennessä, uskoisin että onnistuu. et oo muuten vielä lisänny osallistujalistaan mun siskoa ja cosmosta, kaikkien tulo on käsittääkseni varmaa.
[/quote]

Jees. Lisäilen sitten töissä yövuorossa ja päivittelen tätä topicia.

TaisteluJaska

Täällä näköjään lähtee lapasista homma. Teenpäs muutaman pikaisen puhelun jolla selvittelen Tampereen tilannetta...
Edelleen mun kyydissä näyttäis olevan varma vaan minä (tosin en yksin lähde. min. 3 kpl autossa)
RT semivarma, eebrot vissiin menee zumman kyydillä... mut ny se puhelu

Paju

Lempäälän biili lähtee perjantaina liikkeelle joskus 12 jälkeen. Otetaan mukaan 2x telkkari ja 2x setti.

Edit. Ottakaa muutkin settejä mukaan, näyttäis siltä että telkkuja olis ehkä tulossa enemmän kun settejä. Ja jatkojohtoja olis kans hyvä ottaa mukaan.

TaisteluJaska

Jep. Jatkojohdot on aika oleellisia, niinkuin Muhosturnaus nro. 1. sen näytti ;)

Mun autoon kans mahtuis toosia. Jos saska hyppää mun, RTn ja mayhemin kyytiin niin ehkä sieltäki irtois.

bËst

Jaksaisin uskoa että ainaki yks setti / seurue olis suhteellisen helppo tuoda. Ite tuon wii-PM-Melee-töllö konpon

pingviinituutti

Jos Pepi nyt ei tosissaan ole turnausta boikottiin laittamassa, niin voin kyl tuoda parit roikat ja setin. Muuten jää kyllä välistä rahan vuoksi.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11