Smash Finland Foorumi

Full Version: Apex 2015 - 29.1 - 1.2 - New Jersey
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

NamiNami

Me oltiin viimeks 2 hengen huoneessa kolmestaan, siinä sängyllä mahtu aika hyvin nukkuu 2. Ja sitten vaiheltiin joka toinen yö kuka nukku yksin. Periaatteessa 4 menis kahen hengen huoneeseen, ainoo vaan että pyyhkeitä ja kaikkea on 2.

EDIT. Tai itseasiassa en nyt muistakaa. Saatto se olla 4 hengen huone, ne sängyt oli niin sairaan isoja.

NamiNami

Varasin ma-to välille huoneen samasta hotellista kuin Jekku aiemmin. Eli meitä on 3 siinä (minä, saska ja Novi). Hinta oli 222€ (+$3,50 kaupunkivero/yö).  Siellä on 2 leveetä parisänkyä, eli pitäs riittää tila. Laitan myöhemmin mun tilinumeron mihin maksatte osuutenne.

Laatikko

Voisin tulla hotellihelpottajaksi neljänneksi teidän huoneeseen jos paikka on vielä vapaana kun keksin lähteä mukaan.

Novi

(12-17-2014, 05:28 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Varasin ma-to välille huoneen samasta hotellista kuin Jekku aiemmin. Eli meitä on 3 siinä (minä, saska ja Novi). Hinta oli 222€ (+$3,50 kaupunkivero/yö).  Siellä on 2 leveetä parisänkyä, eli pitäs riittää tila. Laitan myöhemmin mun tilinumeron mihin maksatte osuutenne.

Minä ja Namu nukutaan sit samassa sängyssä

NamiNami

(12-17-2014, 08:00 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Voisin tulla hotellihelpottajaksi neljänneksi teidän huoneeseen jos paikka on vielä vapaana kun keksin lähteä mukaan.

Henkilömäärää ei voi muuttaa, koska tätä huonetta ei saa muuttaa eikä peruuttaa maksutta.

En kyllä tahdo uskoa etteikö onnistuis sun lisääminen tohon, kun ei tossa oo tarvinu antaa mitää yöpyjien henkilötietojakaan. Olis kyllä voinu vaan ottaa sen 4 siihen, mutta enpäs arvannut. Mites Worm? Oliko Suomesta joku vielä ilman tiimikaveria sen jälkeen kun mayhem ja saska päätti tiimata?

EDIT. Ja vaikkei tuo nyt virallisesti onnistu, niin etköhän sä sinne voi silti tulla. Ei ne niitä tarkista kuitenkaan.

Laatikko

Joo siis jos tuosta tulee minkäänsortin potentiaalisia ongelmia niin etsin itselleni suosiolla jonkun muun yöpymispaikan.

Wormilta en itse asiassa oo edes kysynyt, hehuu. Voisi kysellä onko sillä edes potentiaalista mielenkiintoa, tiedän ainakin, että sitä houkuttelee tuo uus Guilty Gear kanssa.

Jebu

Loota muista paketoida Barl  8)

Salevits

(12-19-2014, 01:39 AM)Jebu link Wrote: [ -> ]Loota muista paketoida Barl  8)

joku 40 osallistujaa siellä >_> nyt jos koskaan.

Jekkukissa

Loota tiimaatko Mäs4? Sale ja mhm vissiin tiimaa, en tiä onko kukaan muu osallistumassa. :o

Laatikko

Oon jo sopinu yhden norjalaisen kanssa, että tiimaan sen kanssa sekä Brawlissa että Smash 4:ssä. Meleessä mulla ei sen sijaan ole vielä tiimikaveria, että siinä olen vielä vapaata riistaa jos on tarvetta.

Jekkukissa

(12-21-2014, 05:19 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Oon jo sopinu yhden norjalaisen kanssa, että tiimaan sen kanssa sekä Brawlissa että Smash 4:ssä. Meleessä mulla ei sen sijaan ole vielä tiimikaveria, että siinä olen vielä vapaata riistaa jos on tarvetta.
No voi hitsi. Ei nyt hyvältä näytä tää tiimikaverin saaminen. Pajuu? saska?

RTpmwe

Nyt ollaan kyllä epätoivosia ku saskaa halutaan tiimikaveriksi

Jekkukissa

(12-21-2014, 06:42 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Nyt ollaan kyllä epätoivosia ku saskaa halutaan tiimikaveriksi
Kai se nyt tyhjää parempi on. :o

Paju

Paineissa >_> Kai siihen vois osallistua, jos vielä jälkikäteen voi ilmoittautua siihenkin.

NamiNami

Katoin huvikseen niin tällä hetkellä Finnairin suorat lennot (samat kuin meillä) 434€, olis kyllä halpa lähtö vielä jollekki...

bËst

Tässä kuule koko ajan takaraivossa ottaa loppuhetken äkkilähtö ku beastista toipuu

NamiNami

Laatikko

pingviinituutti

Voisko joku heittää tähän nyt jonkinlaisen koonnin lennoista, aikataulusta ja hotelleista yms. tärkeestä infosta, mitä ootte varaillu ja mahtuuko nykyisiin kuvioihin vielä mukaan, jos lähtisinkin messiin?

E: Oho tänään näköjään vika päivä ilmottautua. $60 riski voisi olla kannattava.

peki

tänää vika päivä pistää teammatet tai iskee hitler. meleessä 1025/1024 rekisteröityny >_>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9