Smash Finland Foorumi

Full Version: Apex 2015 - 29.1 - 1.2 - New Jersey
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

pingviinituutti

(01-12-2015, 08:08 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ]Voisko joku heittää tähän nyt jonkinlaisen koonnin lennoista, aikataulusta ja hotelleista yms. tärkeestä infosta, mitä ootte varaillu ja mahtuuko nykyisiin kuvioihin vielä mukaan, jos lähtisinkin messiin?

Paju

Lennot 26.1. ja 2.2. finnairilta suorot HEL-JFK-HEL. Eka majotutaan jossain päin nykiä ma-to (ei mitään käryä missä) ja sen jälkeen to-ma siellä apexin hotellissa. Muihem ja Sini on kai kahen hengen huoneessa kummassakin hotellissa, Nykissä minä oon jekun, salen ja pepin kans samas huonees ja apexin hotellissa jekun, salen ja saskan? kans. Muu porukka on kai kans varannu yhen huoneen kummastakin hotellista, mutta nekin taitaa olla täynnä. Tosin niihin mahtuu varmaan ehkä johkin laittalle nukkuun viideskin, ja muistelisin että joku muukin suomalainen kyseli vielä jotain että olisko hotellihuoneissa tilaa.

peki

rekisteröinti on kyl bonkissa jo?

pingviinituutti

Joo rekisteröinti meni bänks eilen, mutta eipä se oma turnausmenestys nyt muutenkaan tässä kohtaa oo vielä se pääsyy matkaan. Spectator passin saa ovelta ja silläkin voi paahtaa friendly-huoneessa.

Ei ainakaan näytä kovin ylibuukatulta atm. Suunnittelen tässä loppuviikosta kevään ohjelmistoa, että jos löydän jotain jännää mikä ei ole tämän kanssa päällekäin eikä lennot kallistu, niin messi.

saska

tärrää + nepulan paineilme

NamiNami

Paju sullahan on pari niitä US -> EU convertereja? Mä voin ottaa jatkoroikan mukaan.

Paju

Ei oo kyl mitään itellä, mutta vois porukoilta kysyä jos niillä on

mayhem_

http://www.smash4tips.com/img/Apex2015.pdf

A4

En tiedä ketään muuta kuin tuon Zanguzenin. Jos ei oo mitään yllättävää ja pelaan hyvin niin pitäs kyllä varmaan toi pool voittaa.

EDIT: tuli muuten toi hitler aika, että pitää aamulla klo 9 mennä paahtaan sinne >_>

mayhem_

Tajusinko oikein, että jos voittaa oman poolinsa niin tulee vähintään top 64? Et kun 64 poolia ja 2 jatkoon per pool =128 ja sit voittajat jatkaa winnereissä ja loserit jatkaa losereissa niin logiikka sanois et ois vähintään 128/2=64?

tauKhan

(01-23-2015, 09:02 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Tajusinko oikein, että jos voittaa oman poolinsa niin tulee vähintään top 64? Et kun 64 poolia ja 2 jatkoon per pool =128 ja sit voittajat jatkaa winnereissä ja loserit jatkaa losereissa niin logiikka sanois et ois vähintään 128/2=64?

No jos ekan häviää winners top 64, niin sit losereistaha täytyy tulla 32 niitä vastaa jotka häviää sen ekan roundin. Sit viel 32 jatkaa winnereissä, eli on varmasti top 32*3 = 96 vasta
Kattelin sun poolin, etkö muka tätä muista https://www.youtube.com/watch?v=jH5ApzKlcGU

mayhem_

Aa niinpäs onkin no pitää sit voidella vielä vähintään yks setti winnereissä niin tavote täyttyy eli jaettu 49. >_>

No nimi tuttu, mutta eipä tuo nyt näyttäny miltää maailman parhaalta pelaajalta kyllä >_>

peki

onko kellään tietoa yhestäkään ketä mun poolissa on? >_>
tiimeissä sfat ja ppu samassa poolissa :-*

tauKhan

Dudutsai on kai ihan hyvä foxi pallo näyttiki olevan, oli näemmä ainaki zenithissä 25. Vrud on ness maini, sweetistä näytti olevan 4th ohion rankeissa, 65th bh4.

peki

ei toi sweet mun mielestä kovin hyvältä näyttäny ku nopeesti katoin yhen matsin

peki

(01-23-2015, 08:49 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]tuli muuten toi hitler aika, että pitää aamulla klo 9 mennä paahtaan sinne >_>
jos ei räjäytä unirytmiä ihan totaalisesti tuossa aikana ku ollaan nykissä, niin ei oo paha aikaeron takia.

e. taukhan kehtaatko linkkailla matseja noista mun poolin pelaajista jos jaksat? :-*

Paju

Ottakaa huomioon että melee singleseissä phase 3 pääsee suoraan ne 16 eniten pisteitä qualifiereista saanutta pelaajaa, eli 49. vastaa sitä että pääsee phase 2 ja häviää siellä losers quarterfinaaleissa (jää viidenneks) ja on näin ollen eka, joka ei pääse siihen top 48 brackettiin. Näin ollen jos phase 1 pääsee läpi ja phase 2 häviää suoraan 2 settiä, on sijoitus 97 + 16 = 113.

Btw voiko pelaajat olla listattu pooleissa oikeesti seedin mukaan? >_> Hyvä joke että jollain Kujalla (A3) näyttäis olevan 3. seedi ja mulla esim 12. seedi omaan pooliin. <_<

mayhem_

No ainakin 1. seedit vaikuttas oikeilta monessa kohtaa >_>. Itellä 7. seed että tuota >_>.

Ja niin joo unohtu kokonaan ne 16 pelaajaa >___>

tauKhan

(01-23-2015, 09:25 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Aa niinpäs onkin no pitää sit voidella vielä vähintään yks setti winnereissä niin tavote täyttyy eli jaettu 49. >_>

No nimi tuttu, mutta eipä tuo nyt näyttäny miltää maailman parhaalta pelaajalta kyllä >_>

eiku niin sittehä on vielä ne 16 jotka pääsee suoraa rakettiin. En tie miten nuo sit menee.

Paju

Siis pekillä 1. seed pooleihin, Salella 2., Namilla 3., saskalla 4., mutta mayhemilla 7. ja mulla 12. Asia kunnossa. >_>

mayhem_

No Joonas Kellokumpu pelaa ammattimaisesti.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9