Smash Finland Foorumi

Full Version: Apex 2015 - 29.1 - 1.2 - New Jersey
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

TaisteluJaska

"Jotenki ihmeellinen turnaus ja tuntuu, että ainoa joka pelaa oikeasti täysin mentaalisesti vahvassa tilassa, on Leffen. Mango jammailee animaaleilla vähä "kumpi tuntuu hyvältä" ajatuksella. M2K:ta ei tuntunut kiinnostavan yhtään matsi lefua vastaan. Hbox tulee loserssista vielä korkealle. PP kanssa aikamoista palettia marsun ja falcon välillä. Pitää eka matsi ottaa aina turpaan, että tietää kummalla kannattaa pelata. Armadan pelistä taas näkee että "soon its Foxing time". Amsa sais tuolta loserssista tehdä kunnon rykäsyn ja nousta top4:een. "

Hyvin kirjoitettu. Itse olen semityytyväinen striimattuihin matseihin. Olis siellä losereiden puolella varmasti ollut myös paljon kermaa, mut siis tosiana toi pewpewu vs. pallo oli kermaisinta maitoa koskaan. herkistyin.

J ois kyl mahtava jos aMSa pärjäis. kun kerta suomalaisen tiputti winnersistä niin paree ois pärjätä >_>

Zumma

Lefu sais voittaa koko roskan

ja vittu mikä tää smash 4 on olevinaan ku tuntuu olevan hitaampi ku brawl vaikka 2 stokkia. Koko Suomen kattava banni sille pelille jos touhu on tämmöstä.

ku kattos maalin kulumista

TaisteluJaska

top 8 + yks setti sen ulkopuolelta aloitellaan juuri B-)
Nukuin tuon wii un. aikana, ja kävin autolla lentokentällä, eli nyt on akut ladattu. HYPE!

Ite toivon  että joko armada tai PPMD vie tämän. toisaalta ois se aika mahtava jos amsa pärjäis, mut on tuolla vähä liikaa kovia pelaajia jäljellä...

mallu000

Ei enää ikinä Bo5 -settejä missään pelissä grand finaalien ulkopuolella. Ihan yhtä puuduttavaa oli katsella Melee tiimejä kuin Smash4 singlesejä, kun setit venyvät puolen tunnin jyystöiksi ja suunnilleen samat asiat toistuvat pelistä toiseen setin sisällä. Japanilaisilta voisi ottaa oppia siitä, että handwarmereihin laitetaan yhden minuutin aikaraja eikä yhtään sen enempää. Eikä setin sisällä pitäisi ikinä olla mitään lämmittelyjä kuten jossain setissä tapahtui. Koutsaamisen voisi myös oikeasti kieltää. Sekin tahtoo venyttää noita matseja entisestään.


Toivottavasti Leffen voittaa ja Amsa pääsee hyville sijoille. (Ja Shroomed pelaa Docilla)

pingviinituutti

(02-02-2015, 04:30 AM)mallu000 link Wrote: [ -> ]Toivottavasti Leffen voittaa ja Amsa pääsee hyville sijoille. (Ja Shroomed pelaa Docilla)
Tässä tiivistetysti. Chillin emote on parasta ikinä.

TaisteluJaska

Amsa kyl tekee todella viihdyttävästä turnauksesta jo lähes eeppisen. Jo nyt top 5!!!

pingviinituutti

Näytti hyvältä vielä WF:n loppuun asti, mutta nyt alkaa epäilyttää. Armadakin vei ensimmäisen.

TaisteluJaska

nyt nukkuun >_>

bËst

Siis voi kuulostaa provolta, mutta oli kyllä uskomatonta tuskaa tuo smash4:n bo5 setit... Bo3 olis vielä mennyt. Hekumallisimmat hetket olivat käytännössä ne, ku joku pickas muikun. Kentällä tapahtu muutaki ku d-throw uair spammia ja camppimista.

Meleestä katoin resultsit ja PP on kyllä mies munassa.

Vurkyzo

Olisin toivonu, että Leffen voittaa. aMSa veti kyllä hyvän esityksen. Muutaman suomalaisen bongasin striimistä (sale ja mayhem ainaki, good stuff).

(02-02-2015, 03:39 AM)Zumma link Wrote: [ -> ]Koko Suomen kattava banni sille pelille jos touhu on tämmöstä.

ku kattos maalin kulumista

Hajosin, such edgy. Tällaisen paskan vois mielestäni moderoida kokonaan pois.

Zämi

Ainoat katsomisen arvoiset setit smash 4:ssa oli sheikkiditot, mutta niissäkin vain spämmittiin samaa iskua melkeinpä kokoajan.

RTpmwe

Se jota kiinnostaa ni se pelaa, ei kiinnosta minua, ei tarvi pelata. Ne pelaa jota kiinnostaa

peki

what are they even stacking

mayhem_

Katoin omat setit tuolta apexista ny ja täytyy sanoo, että pelasin tietyllä  tapaa parasta peliä mitä varmaan ikinä, mutta kaatu semmoseen viimeseen silaukseen varsinkin sitä swiftiä vastaan.

Neutraalia pelasin mielestäni paremmin kuin se, mutta en saanu tapettua vaan millään. Pitää viä kehittää tota edgeguardaamista ja lisäks myös semmosta clutchia (ei oikein suomeks oo sopivaa termiä) pitää viä saada paremmaks.

Hauskaa tosiaan oli vaikka oli vastoinkäymisiä ja oon kuitenkin tyytyväinen et tuli lähettyy. Tiimit suju saskan kaa yllättävänki hyvin, mut pieniin pytyihin kaatu. Saatiin pari kertaa kyl kunnon takomot päälle

Itellä vaa kasvo tuolla motivaatio reenaamiseen ja tiimit alko kiinnostaa kyl entistä enemmän kun katteli ja pelaili tiimejä varsinki mun ja namin manimatsi setit oli hauskoja. Tupla zelda oli piikki :D

Salevits

Pääsin second waven losers round 2:lle asti.

mille sijalle tulin?

mayhem_

Käsittääkseni olitte pekin kaa 97.

Moppe

Olisi kiva jos joku voisi heittää linkkejä suomalaisten pelaajien matseihin esim. youtube videot tai striimit ja niiden kohdat missä pelaajat esiintyy, kun itse en striimiä katsellut niin olisi mukava katsella tälläin jälkikäteen miten teillä meni. :)

Novi

(02-03-2015, 07:05 PM)Moppe link Wrote: [ -> ]Olisi kiva jos joku voisi heittää linkkejä suomalaisten pelaajien matseihin esim. youtube videot tai striimit ja niiden kohdat missä pelaajat esiintyy, kun itse en striimiä katsellut niin olisi mukava katsella tälläin jälkikäteen miten teillä meni. :)

Sain jotain nauhalle, uppaan jossain vaiheessa

Salevits

(02-03-2015, 03:43 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Käsittääkseni olitte pekin kaa 97.

Osaako kukaa confirmaa

(02-03-2015, 07:05 PM)Moppe link Wrote: [ -> ]Olisi kiva jos joku voisi heittää linkkejä suomalaisten pelaajien matseihin esim. youtube videot tai striimit ja niiden kohdat missä pelaajat esiintyy, kun itse en striimiä katsellut niin olisi mukava katsella tälläin jälkikäteen miten teillä meni. :)

http://www.twitch.tv/vgbootcamp/b/618568805 - 07:50:00 - Pools winner finals Salevits vs KDJ

mayhem_

Olin ite 49. sit seuraavat on 65. ja siihen 32 päälle niin ootte kyl 97.

Tossa samassa videossa 08:10:00 on minä vs Tope ja jossain myöhemmin on myös minä vs Swift.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9