Smash Finland Foorumi

Full Version: Apex 2015 - 29.1 - 1.2 - New Jersey
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

TaisteluJaska

Ja setti voitto, hyvä muihemi! oot nyt viralline zelda counter. >_>

huomaa kyl miten hyviä jenkki sheikit on techchasea harrastaan. voitto tuli silti

pingviinituutti

Mikä toi Mayskan pooli nyt oli sit, jos kerta siirty toiseen?

Meinas jo kuumotella eka FD stocki

Paju

Kannatti myöhästyä omista pooleista näköjään. :D

tauKhan

Paju miten sul meni?

Paju

Hävisin Darkatmalle ja twebbille (ei olis pitäny kyl mitenkään >_>), samas poolis olis ollu myös lisäks vielä Widl ja Kou.

bËst

Namin, jekun, lootan, saskan ja novin singlestietoja odotellessa. Also, oliko sale 2nd seed?

Paju

Salesta ei tietoo, kukaan noistakaan ei päässy jatkoon

bËst

Namilla ei vissii lähteny rullaan?

Peki näemmä Fly amanitaa vastaan ja Mayhem Excel_Zeroa. IC ja Peach. Oletus kova, että streamataan noi pelit.

TaisteluJaska

http://wiki.teamliquid.net/smash/Apex_20...gles_Pools

best näköjää infos jo oleelliset. harmi ettei namil lähteny...

tauKhan

Mayhem taktiikka vaa kehiin peki!  ;)

TaisteluJaska

kOhta lähtee peki + salevitsi<<

edit: no se oli aika brutaalia >_>

TaisteluJaska

GAANONDOORF... GAANONDOORF...

pingviinituutti

Noville muuten terveisiä, että kone ei oo toiminu Unionin jälkeen lainkaan kunnolla langattomissa verkoissa. Saa kyllä yhteyden, mutta yhteys ei oo lainkaan vakaa. Mikään suurempi tai laajennuksia sisältävä sivu ei lataudu kokonaan tai ollenkaan ja puolet ajasta heittää SSL-yhteysvirheen. En pysty mm. kattoa striimiä tällä, vaan puhelimella mennään. Mikään latauskaan ei pääse loppuun asti, vaan keskeytyy lopussa.

Alkaa ottaa pannuun pikkuhiljaa, kun talon muut laitteet on jumisia kuin katujyrä. En yhtään tiiä miten tai mitä lähtisin fiksaamaan, kun ei mitään käryä mitä tälle teit. Verkkosovittimen ongelmanratkaisu sanoo, että yhteydellä ei ole kelvollista IP-määritystä.

bËst

en ymmärrä, miten oon ennen tykänny wifen selostuksesta... Tällä hetkellä tuntuu että se ja huspand jauhaa aivan jonninjoutavia nolla hypellä ilman mitään varsinaista pelianalysointia >_>

pingviinituutti

(02-01-2015, 02:07 AM)bËst link Wrote: [ -> ]en ymmärrä, miten oon ennen tykänny wifen selostuksesta... Tällä hetkellä tuntuu että se ja huspand jauhaa aivan jonninjoutavia nolla hypellä ilman mitään varsinaista pelianalysointia >_>
Tämä. Pistäisin muuten mutea, mutta yleisö on hype.

TaisteluJaska

Hetkinen, onko mayhem nyt tuon poolin 4. kun hävis swiftille? eli pääsee varsinaiseen brackettiin??

pingviinituutti

Ainakin sillä on nuoli tossa nimen kohalla, että kyllä varmaan

bËst

Jännä ku tuota koko poolia ei oo päivitetty. Olin ihan varma notta mayhem jää jonnekkin 5-7 sijoille koska tuolla kuiten Amsa ja Wobbles ykösiä ja hävis Excel Zerolle, jonka luulisin kanssa olevan vielä mukana ja jos Swift on neljäs...

Mene ja tiedä. Hyvä jos pääsi, mutta kiinnostaa mitä tuolle muulle sakille kävi. S0fti ja Blea Geloki tuossa samassa joukkiossa

mayhem_

Joo no en oo 100% tyytyväinen omaan suoritukseen mutta jäin sen yhen setin vajaaksi siitä top 50. Taitaa olla 65. sija. Harmittaa, mutta oon loppupeleissä kuitenkin tyytyväinen, että pelasin kuitenkin hyvin.

Toivottavasti ette pettyny :D

TaisteluJaska

Ootko nyt ihan varma? mä tulkitsisin tuon äkkiä niin että oot poolis 4. eli pääset juuri ja juuri brakettiin
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9