Smash Finland Foorumi

Full Version: Apex 2015 - 29.1 - 1.2 - New Jersey
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

saska

[19:16:04] Paju: lennot 362,60e atm [saska edit: ei sisälly mitää ruokia tai reppua isompia matkatavaroita]

olen messi, mayhem on messi, kuka on vielä messi paju on messi, hopo voi olla messi

EDIT
[19:38:10] henkka: finnairin suoro 598e 26.1-2.2
[19:41:11] henkka: http://i.gyazo.com/95a78ccbde5fd2de6f655ecc5e900ab5.png

saska

Noni tässä on nyt joku poppoo lähössä ja perjantaina (varmaan illalla/yöllä) ostetaa lentoliput, meillon skypessä erillinen keskustelu aiheelle että ketä kiinnostaa lähtee meiän kanssa ni tulkoo sinne ja ilmottakoo ennen perjantaita kiinnostuksensa ja osallistukoo pohdiskeluu. jos haluaa päästä skypekeskusteluu mukaa ni sana vaa täällä.

[19:49:07] NamiNami: tässä on aika iso porukka suomesta lähössä sit potentiaalisesti
[19:49:23] NamiNami: saska, hopo, paju, mayhem, novi, bëst, nami, neutroni, tuutti
[19:49:38] henkka: sini
[19:50:05] Paju: aleksi, antti

boldasin ketkä on tuo skype ryhmässä insiderinä

peki

miksei meikää oo missäään :o :o :o

Paju

et kuulu kulttiin

pingviinituutti

Joo iskekääs meikä sinne keskusteluun. Jos näin äkkiä tarviikin tietää, niin pitää sit tosissaan tsuumailla huomenna budjettia ja muita.

E: pingviinituutti@gmail.com kun ei mulloo vissiin muita kuin Nami kontakteissa.

saska

liput ostettu  8)

hövö

tärkeimmät varannu

mayhem_

No kultti

Jekkukissa

Tartten tiimikaverin, oliko tässä porukassa joku vielä ilman?

Salevits

Laitan nyt vielä yleiseen tietoon jos joku turnausta harkitseva ei ole kärryillä:

Varmat lähtijät (liput ostettu finnairista suorille 26.1-2.2 lennoille)

Mayhem
peki
Paju
Nami
Salevits
saska
RT
Hopo
Jekku
Sini

NamiNami

Ei kai Jekku oikeesti nyt siis perunut?

Oikeastaan minä, Paju ja RT ei olla vielä maksettu mutta tehään se Pajun kanssa ihan parin päivän sisään ja RT ehkä myöhemmin.

Edit. Eikun oho, unohit sen vissiin vaan kun tiimikaveria kuitenki kyselee.



EDIT2.

Minä ja Novi varattiin lennot.

mayhem_

Onko ny viä joku suomalainen ilman tiimikaveria, koska ei oikein ketään ulkomaan sameesilmää löytyny ilman tiimikaveria.

Novi

(11-24-2014, 04:33 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Onko ny viä joku suomalainen ilman tiimikaveria, koska ei oikein ketään ulkomaan sameesilmää löytyny ilman tiimikaveria.

huhuu

mayhem_

Ai etkö tiimaakkaan jekun kaa?

Novi

(11-24-2014, 08:15 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Ai etkö tiimaakkaan jekun kaa?
 

Olin unohtanut, anteeksi. Mun mielestä sulla ois hyvät mahikset löytää joku hyväntasonen tiimikaveri tuolta. Mut tiimaan Jekun kaa ku ollaan sovittu =)

mayhem_

No en tiä ketää ja käskin armadan kysellä, mut ei ollu löytäny ketää ni tiimaan ny saskan kaa.

saska

nami+novi+hovo(?)

pistetäänkö me nyt alkuviikoksi ttuonne pystyyn joku hotelli? pitäis alkaa harkitsemaa. minulla on kuulemma (vai onko?) toinen vaihtoehto mennä lattiatakulla tuohon jekku+paju+sale+pepi hotelliin.

nii semmoista? vastausta nyt ni varataa 4 hengen luola ja sitte hoidetaa se näin. jekulla sen hinnaksi tuli 59,34e per naama, eli ei mitään.

vut oliko tuo 60e kolmesta yöstä? se ei niiku legitisti ole mitään. >_>

eli nyt tietämystä te henkilöt ketkä luettelin. kysyn jekulta sitten mitä taikoja se teki ni teen saman kikan jos olette messissä.

NamiNami

Hopo vissiin yöpyy jossain muualla kun hotellissa. Mulla on jotain 9-10h koulupäiviä tää viikko ja aika monta tenttiä, että en ehi oikein kattoa just nyt mutta jos varaatte niin oon mukana.

Novi

(12-15-2014, 02:45 PM)saska link Wrote: [ -> ]nami+novi+hovo(?)

pistetäänkö me nyt alkuviikoksi ttuonne pystyyn joku hotelli? pitäis alkaa harkitsemaa. minulla on kuulemma (vai onko?) toinen vaihtoehto mennä lattiatakulla tuohon jekku+paju+sale+pepi hotelliin.

nii semmoista? vastausta nyt ni varataa 4 hengen luola ja sitte hoidetaa se näin. jekulla sen hinnaksi tuli 59,34e per naama, eli ei mitään.

vut oliko tuo 60e kolmesta yöstä? se ei niiku legitisti ole mitään. >_>

eli nyt tietämystä te henkilöt ketkä luettelin. kysyn jekulta sitten mitä taikoja se teki ni teen saman kikan jos olette messissä.

Juu joo messi mitä pittää tehä

saska

Okei, koitan hoitaa tämän nyt sitten. Vissii tulee sitte kolme hemmoo neljän hengen huoneesee. Koitan jekulta/mhm kysellä mistä ne osti ni teen saman kikan.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9