Smash Finland Foorumi

Full Version: Project Etukeno: Action in Järvenpää 2 (21.-23.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

mayhem_

(05-06-2013, 05:44 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Kuinkahan monesti oon kuullu mayhemin sanovan ens turnaus on sitte hahmo x only

on se jopa kerran lähestulkoon ollutki x hahmo only >_>

bËst

Uber tulossa paikalle, jos minäkin tulen. Voi siis lisätä osallistujalistaan samalla statuksella kuin itseniki.

Ja Mayhemin etukäteen valittu hahmo x jota käyttää turnauksessa on täydellinen myytti

Mazor

"lefu" bännis 75% kyllä hahaha

Jag, MikeHaggar, Armada och Android ser fram emot Finlandsbåten.

Jekkukissa

Voin  tuoda yhen setin.

NamiNami

Tuon 2 telkkaria, 2 konsolia, 2 meleetä ja videotykin. Jatkojohtoja varmasti tarvii niin otan pari sellasta.

mayhem_

No ihan sama pistän vaan muut menot boikottii eli mutki voi laittaa listalle =) tkn kyydillä vissii tulos, onko hopo&co lähös, saskal oli vissii menoo mut muut?

eebrozgi

Ei oo minuakaan näköjään listalla. Voi laittaa ehkäksi kun kesän aikataulut tuntuu vähän arvaamattomilta tässä vaiheessa, todennäköisesti tulen.

RTpmwe

Periaatteessa kyllä mutta käytännössä en tiä

hopsula

(05-15-2013, 11:19 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Periaatteessa kyllä mutta käytännössä en tiä

OmegaSephiroth

Heips kaikki! Mitä ilmeisimmin olen tulossa paikalle ellei ihmettä tapahdu. Olisiko jonkun/joidenkin autolla silloin liikkeellä olevien mahdollista koukata Riihimäen kautta, jos on tilaa?

-Omega

ajp_anton

Epävarma, mutta mahdollista. Muutan kesäksi (ja ehkä syksyksi (ja ehkä vielä pidemmäksi aikaa)) Hesaan. Olisko ketään autolla liikkeellä?

peki

helsingistä menee 30 min junalla.

ajp_anton

Joo joo on lähellä, tiedän =). Auto silti aina helpompi.

Novi

(05-20-2013, 07:44 PM)OmegaSephiroth link Wrote: [ -> ]Heips kaikki! Mitä ilmeisimmin olen tulossa paikalle ellei ihmettä tapahdu. Olisiko jonkun/joidenkin autolla silloin liikkeellä olevien mahdollista koukata Riihimäen kautta, jos on tilaa?

-Omega

Hell yea 8)

Hara

8 people confirmed from sweden.

Add Hara, Lootic, Rocky and VJ to Armada, Mazor, Mikehaggar and Android already on the list.


A few more are interested (C, IVP, Slynus, H15, GsE) so we are maybe getting a second booking done.

saska

äh. tekis miel tulla, mutta en si tiä.

bËst

Turnaus ilman Saskaa olis kuin turnaus ilman Saskaa :(

Susi

Kiinnostaa.

Jekkukissa

Alkaa sittenkin tulla ihan hyväkokoinen turnaus. :)

bËst

Sjoen potentiaalinen osallistujakatras on parhaimmillaan 8, joskin osa tyyppejä jotka ei turnausmielessä pahemmin pelaa, mutta saattavat liittyä tälle mun synttärivaellukselle ja samassa följyssä turnaukseen.

Vastaavasti varsinainen osallistujamäärä voi jäädä siihen kolmeenkin. Selvinnee Jussin korvilla ku saadaan tuosta meidän synttärikierroksesta jonkinmoinen varmuus.

Varmoja meidän följys tulevia on Minä, Uber ja QuliPee
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18