Smash Finland Foorumi

Full Version: Project Etukeno: Action in Järvenpää 2 (21.-23.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

mayhem_

oho katoin ton toka päivämäärän poikittain vissiin, kun luulin, että se on se sama viikko ku beast >_> noh sitten tuohon vikaan mahdollisesti messissä.

peki

en tiedä onko kukaan miettiny siltä kantilta, että millonkohan sitten seuraava turnaus on tulossa? onko järkee pistää kahta turnausta muutaman viikon sisälle, jos seuraavasta ei ole edes mitään tietoa.

kalzu

niin toi toka päivämäärähän on siis vasta toukokuussa. mä äänestin sitä.

Salevits

(01-25-2013, 09:52 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Aika huono ajankohta ku muhos just ensi ja sit beast heti perää/samaan aikaan, joka paikkaa ei millää repee eli jätän varmaan väliin. Tosin jos työt hitleröi muut viikonloput ja tänne pääsen nii sit mukana, mut ei oo prioriteetti.

Toisaalta vaikkapa amerikoissa monissa osavaltioissa on luulemma 40+ hengen turnauksia kerran kuussa ja siiihen päälle lisäksi miitit ja isot turnaukset..

Mutta siis joo kyllä mä oikeasti ymmärrän mitä ajat takaa. Sitäpaitsi me ei olla ameriikat.

Mulle käy molemmat päivämäärät kyllä, varsinkin kun Kosteusmittari on epävarma mun osalta kun koulujutut saattaa hitleröidä sen, mutta äänestin myöhempää vaitoehtoa koska sitten on silleen harmonisesti kjuukauden välein Kosteusmittari, Beast ja AiJ.

E: Ja siis mut voi heittää osallistujalistaan.

NamiNami

Thänks kalzu en tajunnu jotenkaan että toukokuu, olin koko ajan huhtikuussa.

95% isommat chancet päästä jos tämä on toukokuussa. Pitkä aikahan siihen on mutta joo vaihdoin ääneni.

Jekkukissa

Toukokuussa oon mukana.

Paju

Onko tuo toukokuun aika todellakin vain 2 päivää, vai onko vaan typo? :/

Zlazher

Typo.

Tosiaan noissa kahessa vaihtoehdossa on viiden viikon ero siitä syystä, että niiden väliset viikonloput oli jo kaikki varattu.
Kaiken perusteella voisin kuvitella, että toukokuu sopii jengille paremmin, kerätään nimiä listaan sillä oletuksella, että tuo on alustava turnausajankohta.

saska

toukokuu messi

bËst

Vapun jälkeinen turnaus; sehä kuulostaa jo ihan kesältä 8)

Cimo

Kattelin uudestaan kalenteria ja toukokuu käykin itseasiassa oikein hyvin, olen varmasti messissä silloin

Jaxi

Tulossa.

ajp_anton

Kiinnostaa jos toukokuussa.
Varsinki jos on täys hytti maksujen jakajia ja jos nauhotus toimii siinä vaiheessa.

Grimmair

3.-4.5 kuullostaa oikein hyvältä että pitäis periaattessa voida tulla jos tuolloin tapahtuu.

bËst

Überinki voi lisätä varmaksi tähän turneeseen. Once again calling out peliq & loota koska main event

HippiEetu

Hipin voi lisätä listaa

Novi

Tulen

Zumma

Count me in.

peki

onko kukaan menossa autolla oulusta päin?

RTpmwe

Teoriassa on mahollisuus että oon just kuusamossa hakemassa autoa ja tuun oulun kautta mutta tulomatkaa ei ainakaan sillo oo
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18