Smash Finland Foorumi

Full Version: Project Etukeno: Action in Järvenpää 2 (21.-23.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

RTpmwe

Tuskin

saska

juhanustelu ei pyge.

E: tuo lähempi aika kävisi, mutta vähä bonk seki.

MasterTK

Kyllä minä ainakin olen tulossa melkein milloin tahansa, mutta tuo ensimmäinen päivämäärä ei käy, kun olen Kajaanissa silloin.

Paju

molemmat käy

Jekkukissa

Vois melkein laittaa tohon äänestykseen nyt nää uudet ajat niin näkee heti miten jakautuu eikä tarvi montaa sivua lueskella jne.

eebrozgi

Jälimmäisestä ei tietoa, mutta eipä minulla tuossa ensimmäisen viikonlopun kohdalla muutakaan varmaan ole. Kattoo vähän tuleeko muita.

Salevits

Äänestin kesäkuuta

HippiEetu

aikasempaan en pääse mitennä, massimojumala ei oo puolellani sen vertaa saati sitten aika. Kesäkuu ois iha oookooooo

Zlazher

Päivitin alotuspostiin osallistujalistan nykysten tietojeni pohjalle. Saa korjata jos on korjattavaa.
Tällä viikolla päivitän sääntöjä ja muuta miellyttävää, ilmoittakaa itsestänne tulijat.

Zumma

Juhannus on kyllä juhannus mutta pakko tulla poraamaan. Count me in.

Novi

Kaikki joukolla messii vaa 8)

HippiEetu

JUHANNUS, millon semmonen on

-LzR-

En ole listalla  :(

Zlazher

laitanko?

-LzR-

Vois olla aika hyvä idea

Jekkukissa

Onko tää varmaa ollenkaan vai onko toi oikeesti noin huono päivämäärä että tästä ei tuu mitään? :/

RTpmwe

Kattelin ja mietin kans että onko tätä vai ei, siis minä en tiiä ollenkaan pääsenkö ku en tiiä missä oon tuohon aikaan.

Jekkukissa

(04-08-2013, 09:58 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Kattelin ja mietin kans että onko tätä vai ei, siis minä en tiiä ollenkaan pääsenkö ku en tiiä missä oon tuohon aikaan.
No päätät vaan päästä ni tulet vaikka missä olisit.

Salevits

Osallistujalista näyttää sen verran pieneltä että pitäskö kutsua hurrit paikalle? Osallistujalistan perusteella nimittäin mahtuisivat mukaan, ja ne on kyselleet milloin ne pääsis taas tulee tänne..

PeliQ

Emmä kyllä vielä mitään ilmottelis ruottalaisille ku sen verran epätodennäköseltä näyttää.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18