Smash Finland Foorumi

Full Version: Project Etukeno: Action in Järvenpää 2 (21.-23.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

bËst

Ei perjantaina sattuis oleen chaanssia pelata Low Tierejä / random turnausta?

Zlazher

Jos on aikaa ja kiinnostusta, ja ajastahan ei perjantai-iltana pitäs olla puutetta.

Grimmair

Haluaisin nyt tässä kohtaa kysyä olisiko mahdollista saada joltakulta kyyti Järvenpään juna-asemalta turnauspaikalle?

NamiNami

En jostain syystä uskaltaudu tähän hommaan.

Ellei auton vara-avaimet ole siellä turnauspaikalla.

Zlazher

Jos joku kaipaa kyytiä asemalta turnauspaikalle, soitelkaa. Laitan numeron alotuspostin pohjalle.

RTpmwe

Eikö pk-seudulta muka saa enempää tv:itä ku 13

bËst

13 on jo suhteellisen hyvä määrä mutta mitäpä niitä raijaamaan jos konsoleita ei oo ees noista jokaselle.

Mutt turnaukseen liittyen yksi aiheellinen tapahtumaa ripeyttävä kysymys: onko ns. Eri osa-alueiden vastuuhommat delegoitu? Joku joka vastaa aikatauluista? Joku joka vastaa pooleista + brackettien teoista? Joku joka kerää turnausmaksuja?

Ajattelin että noi on hyvä olla tiedossa ennen turnausta että homma luistaa paikan päällä suhteellisen nopeaa. Itellä ainaki tavoite ehtiä porata lautapelejä, saunoa (jos se mahis on?), hengata ulkosalla ja aloittaa Mario Party sopivan ajoissa

Ja itse annan ääneni low tiers turnaukselle perjantaille. Tai jos haluaa nopeamman ja kenties enemmän kiinnostavamman formaatin niin Low tier doubles vois olla pitkästä aikaa rock.

eebrozgi

Saatan kyllä tuoda (littana)telkkarinkin jos saan kätevästi sopimaan mukaan, mutta jää nähtäväksi.

RTpmwe

No tuon kans tv:n jos autoon mahtuu

Mut ois hyvä jos ois se lähemmäs 20

Jekkukissa

Meiltä saa kyllä tulla hakemaan vaikka kolme telkkaria täältä Keravalta, kunhan niiden kuljetus takaisinkin onnistuu sitten turnauksen jälkeen. Meillä ei Salen kanssa ole kummallakaan autoa käytössä, joten ei pystytä itse kuljettelemaan.

bËst

Kyllä sjoeltakin sais töllön tai kaks mukaan. Riippuen täysin haluaako Jaxi nyt täyttää tuota jäljelle jäänyttä autoslottia. Joskin en ole vielä saanut zÄpiltä varmistusta että tuleeko vaiko eikö. Mutta jos nyt ensteks saa konsolit niin zoomailee vasta sitten että kannattaako töllöjä ihan turhan päite lähteä rehaamaan

Jekkukissa

Settejä pystyy kyl helposti raahata muualtakin kuin pk-seudulta. Ei kai sen nyt pitäs olla ongelma. :o

Jaxi

(06-12-2013, 06:46 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Kyllä sjoeltakin sais töllön tai kaks mukaan. Riippuen täysin haluaako Jaxi nyt täyttää tuota jäljelle jäänyttä autoslottia. Joskin en ole vielä saanut zÄpiltä varmistusta että tuleeko vaiko eikö. Mutta jos nyt ensteks saa konsolit niin zoomailee vasta sitten että kannattaako töllöjä ihan turhan päite lähteä rehaamaan
Mielelläni kyllä tuon autoslotin täyttäisin, mikäli sellainen on minulle auki. Periaatteessahan mun sylissä vois taas se yks töllö matkata, jos se siitä on kiinni. Tosin mun mielestä toi töllöjen määrä kuulostaa jo aika hyvältä.

bËst

Ei vissii keneltäkää tarkempaa kannanottoa tuohon perjantain eventtiin tai delegointikysymyksiin?

Novi

(06-13-2013, 09:47 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Ei vissii keneltäkää tarkempaa kannanottoa tuohon perjantain eventtiin tai delegointikysymyksiin?

Minä voin hoitaa rahastuksen niinku viimekin vuonna ja tuon yhden recordaussetupin. Voisitko sä best hoitaa turnausjärjestelyt, poolien teon sun muun?
Nami voi varmaan tuoda recordaussetupin kans ja ehkä videotykin?

Novi

Voisiko joku tuoda melee levyn kun itsellä on cube ilman meleetä?

Zlazher

Voin Jekku&Sale tulla hakeen teiltä ne telkut ja tuua takasinki.
Niitä settejä ois kiva saada. Jengillä on useemmin enemmän telkkareita kun settejä, siksipä settejä on hankalampi saada kasaan pieneltä alueelta kun töllöjä.
Loota? Tampereen autot? Muut?

Laatikko

Tuloni on vielä epävarma niin en lähde lupailemaan, mutta otan kyllä Wiin mukaan jos pääsen. Jos nyt ihan vinksahdan ja on mahdollista niin saatan ehkä tulla autolla ja ottaa mukaan töllön tai pari.

bËst

(06-14-2013, 01:46 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Tuloni on vielä epävarma niin en lähde lupailemaan, mutta otan kyllä Wiin mukaan jos pääsen. Jos nyt ihan vinksahdan ja on mahdollista niin saatan ehkä tulla autolla ja ottaa mukaan töllön tai pari.

Korjaus: Lootan tulo on varma koska Main event. Älä yritäkää luistaa >_>. Tuut edes lauantaiksi huudeille <_<. Ja perjantain low tiereihin!

pingviinituutti

Voin tuoda kyllä yhen setin.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18