Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

NamiNami

Sunnuntaina Miss Divet The Tigerissä, pitäskö mennä Novi? :)

TaisteluJaska

Hähä, oli se kyl kova nii kannattaa Novikin tutustuttaa herraan.

Novi

(08-06-2012, 09:07 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Sunnuntaina Miss Divet The Tigerissä, pitäskö mennä Novi? :)

:D Lainaan muijalta rahaa, palkat tulee ens maanantaina xD

TaisteluJaska

Hei Nami saatko mulle lähetettyä sen finaalipätkän videon + sen palkintojenjako pätkän jotenkin? esim https://www.transferbigfiles.com/

Ajattelin tehdä siitä tubeen videon aika piakkoin.

EDIT: Hei novi tartten ehkä yöpaikkaa pe-la ja la-su yöksi. Onnistuuko sun kautta? voin yrittää toisen yön olla tädin luona.

Novi

(08-07-2012, 05:10 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]EDIT: Hei novi tartten ehkä yöpaikkaa pe-la ja la-su yöksi. Onnistuuko sun kautta? voin yrittää toisen yön olla tädin luona.

Alustavasti kyllä, tosin en tiedä paljonko ihmisiä majoitan röörissä.

TaisteluJaska

Ai, eli siis röörit on samaan aikaan? no sehän sattu. voisin tulla sinne perjantaina joskus klo 22-00 paikalle, onko ok?

pingviinituutti

Millon huomenna saa tulla? Voisin lähteä aikasin liikenteeseen, niin kävisin siinä ohella toimittamassa kouluasiaa yms. yms.

Ja meikä nyt ainaskin tarvii jonkin asteisen pedin.

Novi

Tajusin vasta nyt että oon huomenna iltvuorossa joten oon kotona vasta 21:45 sitä aikaisemmin ei voi siis tulla. Toki jos joku haluaa tulla porailemaan aamupäivästä ennen kahta niin voin jättää avaimet teidän huostaan, muuten ei oikein onnistu. sori

:/

Novi

ja peti löytyy

Novi

Näyttää siltä että pääsen tänään jo hieman aikaisemmin töistä.

Eli 20:45 voi tulla =)

Novi

21-23 päivä tätä kuuta voisin järjestää miitin, kiinnostaako ketään?

Yritän saada tän kämpän kerhohuoneen käyttöön niin mahtuu enempälti porukkaa =)

E:

Lähetin sähköpostia ja kyselin tuosta varaushommasta. Ehdotelkaa päivämääriä milloin teille kävis pora.

mayhem_

Pidä miitti 28-30.9. niin I am there :) sama pätee kyl ihan kelle vaan et jos järkevän matkan päässä tampereelta on miitti tuona viikonloppuna niin tuun poraa.

Edit: oliki muuttunu virka-apu viikonloppu että saatanki olla just tollon kii mitä ehotin >____>

NamiNami

(09-02-2012, 06:28 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Edit: oliki muuttunu virka-apu viikonloppu että saatanki olla just tollon kii mitä ehotin >____>

^ Tollon pitäs nimenomaan olla Suomen turnaus

mayhem_

>____>

Cimo

(09-03-2012, 04:36 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]>____>

nyt taistelupari puhutteluun ja kirjallisella sopimuksella vaihdatte vuoroja  8)

Novi

" Hei,

Koska kohteessa ei ole asukastoimikuntaa, myöskään tilat eivät ole asukkaiden käytössä. Syksyn asukastoiminnan järjestäytymiskokous pidetään ensi keskiviikkona 5.9. klo 17.45. Kannattaa tulla mukaan toimintaan, jolloin myös yhteistilat saadaan käyttöön.

Ystävällisin Terveisin,

HOAS/asukastoiminta"

Menen tuonne keskiviikkona. Koettakaa ehdotella jotain päivämääriä

Paju

Lokakuun kaks ekaa viikonloppua

pingviinituutti

Lokakuun alku ois passeli. Ei tarvis koeviikolla porata.

Tarviin mun villasukat >_>

Novi

Menen vartin päästä tuohon kokoukseen, miitti tulee olemaan joko lokakuun ensimmäinen tai toinen viikonloppu, jos saan tilat, toivottavasti tällä kertaa siitä tulee isompi =)

E:

[9/5/12 6:19:04 PM] Jouni (Novi): Siis olin siellä kerhohuoneella siinä kokouksessa
[9/5/12 6:19:09 PM] Jouni (Novi): Ne tilat on vitun täydelliset
[9/5/12 6:19:18 PM] Jouni (Novi): Joku 15 tyyppiäkin mahtuu helposti
[9/5/12 6:19:26 PM] Jouni (Novi): Keittiö / WC:t löytyy
[9/5/12 6:19:42 PM] Jouni (Novi): Asun samassa rapussa, TV:t vaan täytyy kantaa alas tyyliin
[9/5/12 6:19:43 PM] Jouni (Novi): MUTTA
[9/5/12 6:19:58 PM] Jouni (Novi): koska olin ainoa ihminen siinä kokouksessa mitään toimikuntaa ei voitu perustaa
[9/5/12 6:20:07 PM] Jouni (Novi): Mikä meinaa myös sitä etten saa niitä tiloja käyttöön
[9/5/12 6:20:25 PM] Jouni (Novi): Mutta se sano että jos saan yhdenkin ihmisen mukaan niin saan ne tilat käyttöön

pingviinituutti

(09-05-2012, 02:32 PM)Novi link Wrote: [ -> ][9/5/12 6:19:58 PM] Jouni (Novi): koska olin ainoa ihminen siinä kokouksessa mitään toimikuntaa ei voitu perustaa
(rofl)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19