Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Paju

Mitä ilmeisimmin tulossa

Jekkukissa

Yritän parhaani mukaan tulla, tosin vasta lauantaina töiden jälkeen.

mayhem_

ehkä. jos tuun tänne niin sit se seuraava triweekly jää luultavasti välistä ellei nyt satu jotenkin ovelan sopivasti menee ne viikonloput. täytyy kattoo.

Laatikko

Mahdollisuuksien mukaan.

Salevits

Ehkä.

Schwa

Voiko tuolla pelata brawlia jos otetaa wii mukaa?
Voisin tulla messiin ku VR liput o 9egee turku-hesa.

pingviinituutti

http://moontv.fi/game-night-nintendo

Ja lainaukseni NoFista:
(04-16-2012, 12:03 PM)pingviinituutti link Wrote:Tämähän voisi olla jopa varsin oivallinen mahdollisuus. Jos vain kyydin poispäin (koska kulkuyhteydet kylille >__>) saisin järjestettyä, voisin viettää ensin pari tuntia koulun jälkeen Noviröörissä Smashaamassa, josta sitten ajallaan paikalle. Vaihtoehtoisesti tuolta voisi suunnata Noville, jos yöpyminen järjestyy, ja viettää lauantai hyvässä seurassa.

E: Milloin hakuaika päättyy, eli mihin saakka minulla on varaa suunnitella ja selvittää asioita?

"Toistaiseksi salaisessa paikassa" on vähän kyseenalainen suunnitelmien kannalta, mutta kysyn nyt varmuuden vuoksi:
Pystyykö joku näin alustavasti hakemaan minut paikasta X (olettaen tapahtuman kuitenkin olevan PK-seudulla)? Tarvetta on siis vain, jos tapahtuma on hankalan kulkuyhteyden päässä.

Noin muuten luulisin kiireistäni huolimatta pääseväni, jos Novi vain suostuu majoittamaan kaltaiseni strangerin  8). Antanen kuitenkin kotiväelle vielä valtuudet kieltää suunnitelmani; kyseessä kuitenkin vasta toinen miitti, käytännössä tuntemattomassa seurassa.

Novi

(04-16-2012, 01:01 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ]http://moontv.fi/game-night-nintendo

Ja lainaukseni NoFista:[quote author=pingviinituutti link=topic=6865.msg405792#msg405792 date=1334577829]Tämähän voisi olla jopa varsin oivallinen mahdollisuus. Jos vain kyydin poispäin (koska kulkuyhteydet kylille >__>) saisin järjestettyä, voisin viettää ensin pari tuntia koulun jälkeen Noviröörissä Smashaamassa, josta sitten ajallaan paikalle. Vaihtoehtoisesti tuolta voisi suunnata Noville, jos yöpyminen järjestyy, ja viettää lauantai hyvässä seurassa.

E: Milloin hakuaika päättyy, eli mihin saakka minulla on varaa suunnitella ja selvittää asioita?

"Toistaiseksi salaisessa paikassa" on vähän kyseenalainen suunnitelmien kannalta, mutta kysyn nyt varmuuden vuoksi:
Pystyykö joku näin alustavasti hakemaan minut paikasta X (olettaen tapahtuman kuitenkin olevan PK-seudulla)? Tarvetta on siis vain, jos tapahtuma on hankalan kulkuyhteyden päässä.

Noin muuten luulisin kiireistäni huolimatta pääseväni, jos Novi vain suostuu majoittamaan kaltaiseni strangerin  8). Antanen kuitenkin kotiväelle vielä valtuudet kieltää suunnitelmani; kyseessä kuitenkin vasta toinen miitti, käytännössä tuntemattomassa seurassa.
[/quote]

Valitettavasti itsellä ei ole käytössä autoa joten en voi hakea, Espoon asemalle voin toki tulla vastaan.
Ennenkin oon majoittanut tuntemattomia, joten se ei ole ongelma. En kuitenkaan uskalla vielä luvata yösijaa
sillä kauempaa tulevat (Nami, Paju, Sale?, Jekku?, Mayhem?) ovat etusijalla ja kämppä on kuitenkin melko pieni.
Pitää katsoa lähempänä, kuinka moni varmistaa tulonsa niin osaan sanoa tarkemmin.
Patjoja on 2, sohvia 1 ja makuupusseja 3.

Schwa:

Voi pelata Brawlia, sitä varten on iso telkku jossa on hieman liikaa lagia Meleeseen.

Schwa

En oo iha varma tulostani ku näyttää siltä että meen Kallen Kalaporaan tuolloin, mut jos se jostai syystä peruuntuis ni tuun varmaa röörii.

Novi

Kaikille tiedoksi, että kaikki turnausmaksut maksetaan etukäteen tilinsiirtona. Eli ei sitä ainaista käteisen kanssa sähläämistä. Maksu toimii samalla vahvistuksena osallistumisesta.
Turnausvoitot maksetaan niin ikään suoraan tilille. Jos joillakin osallistujista ei ole omaa pankkitiliä niin laittakaa minulle privaviestiä.

Laitan ensi viikon alussa tilinumeroita ja tarkempaa tietoa, katsotaan ensin tuleeko turnaukseen tarpeeksi osallistujia.

saska

(04-16-2012, 05:37 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Kaikille tiedoksi, että kaikki turnausmaksut maksetaan etukäteen tilinsiirtona. Eli ei sitä ainaista käteisen kanssa sähläämistä. Maksu toimii samalla vahvistuksena osallistumisesta.
Turnausvoitot maksetaan niin ikään suoraan tilille. Jos joillakin osallistujista ei ole omaa pankkitiliä niin laittakaa minulle privaviestiä.

Laitan ensi viikon alussa tilinumeroita ja tarkempaa tietoa, katsotaan ensin tuleeko turnaukseen tarpeeksi osallistujia.

jaa ei pysty tuleen ku en luota pankkeihin

[img width=300]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/096/044/trollface.jpg?1296494117[/img]

Novi

(04-16-2012, 05:57 PM)saska link Wrote: [ -> ][quote author=Novi link=topic=296.msg23289#msg23289 date=1334597856]
Kaikille tiedoksi, että kaikki turnausmaksut maksetaan etukäteen tilinsiirtona. Eli ei sitä ainaista käteisen kanssa sähläämistä. Maksu toimii samalla vahvistuksena osallistumisesta.
Turnausvoitot maksetaan niin ikään suoraan tilille. Jos joillakin osallistujista ei ole omaa pankkitiliä niin laittakaa minulle privaviestiä.

Laitan ensi viikon alussa tilinumeroita ja tarkempaa tietoa, katsotaan ensin tuleeko turnaukseen tarpeeksi osallistujia.

jaa ei pysty tuleen ku en luota pankkeihin
[/quote]

hajosin

pingviinituutti

(04-16-2012, 03:49 PM)Novi link Wrote: [ -> ]En kuitenkaan uskalla vielä luvata yösijaa
sillä kauempaa tulevat (Jekku?) ovat etusijalla ja kämppä on kuitenkin melko pieni.
Siis meikähän tulee sen kymmenisen kilometriä Jekkua pidemmältä  8). Muutenkin olisin vain pe-la välisen yön, kun taas Jekku on ilmeisesti tulossa vasta lauantaina.

Ibn en omista tilini käyttöoikeuksia  :-*.

Laatikko

...oliko tuo nyt vitsi vai mikä? En ala pankkitilillä säätämään parin orvon euron vuoksi, käteisellä saa mun rahat.

Novi

(04-16-2012, 07:32 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]...oliko tuo nyt vitsi vai mikä? En ala pankkitilillä säätämään parin orvon euron vuoksi, käteisellä saa mun rahat.

Ei ollut vitsi. Verkkopankin käyttäminen on nopeaa ja helppoa, ja varmaan jokainen maksaa laskunsa yms. verkossa.

Laatikko

Ollaan pärjätty alusta asti ihan hyvin käteisellä niin tuntuu nyt käsittämättömältä vaihtaa tuollaiseen varsinkin kun kyseessä on ihan pikkurahoja. Ennemminkin voisi hopuuttaa osallistujia ottamaan tarkka osallistumismaksu mukaan tai mitä lie kerta jos niitä ongelmia on ollut, mutta itse en ainakaan ole huomannut.

-LzR-

En caree, tilisiirto on mulle ihan okei. Kiinnostaa kyllä tämmöinen.

Novi

(04-16-2012, 07:46 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Ollaan pärjätty alusta asti ihan hyvin käteisellä niin tuntuu nyt käsittämättömältä vaihtaa tuollaiseen varsinkin kun kyseessä on ihan pikkurahoja. Ennemminkin voisi hopuuttaa osallistujia ottamaan tarkka osallistumismaksu mukaan tai mitä lie kerta jos niitä ongelmia on ollut, mutta itse en ainakaan ole huomannut.

"Ollaan pärjätty hyvin" on monitulkinnallinen käsitys. Useamman kuin kerran ollaan oltu esim. Triweeklyissä siinä tilanteessa että kaikilla ei ole käteistä/vaihtorahaa. Tämä on TO:n näkökulmasta, joka on vastuussa turnauksen etenemisestä, todella ärsyttävä tilanne. Mietin tätä jo Tampora 3:ssa kun RT juoksi paikasta toiseen pyytäen ihmisiltä hiluja.
Eikä näitä asioita välttämättä huomaa jos on vaan pelaajana paikalla. Hoputtaminen on tehotonta eikä sen varaan voi jättää asioita, se on nähty monta kertaa aikasemmin.

Tiedän että tämä on uusi juttu ja että ihmisiä ärsyttää/kummastuttaa. Tilinsiirrossa on selviä etuja verrattuna käteisellä maksamiseen, ja niistä tärkein on se että turnauksessa kävijät sitoutuvat asiaan etukäteen. Helpottaa kummasti TO:n työtä kun näkee etukäteen ketkä on varmasti tulossa paikalle ja ei tarvitse aina olla ruinaamassa ihmisiltä rahoja, samalla säästyy aikaa.

En näe tässä asiassa mitään muuta ongelmaa kuin sen että tämä on uusi käytäntö ja ihmiset eivät ole tottuneet tähän. Edelleenkin alle 18-vuotiaat ja muut joilla ei ole omaa tiliä ottavat privana yhteyttä. Luulisi nyt että suurin osa ihmisistä osaa kuitenkin verkkopankkia käyttää, eikä sen pitäisi olla ongelma.

Tämä on käytäntö jonka hyödyt näkyvät parhaiten isoissa turnauksissa. Jos tästä kokeilusta nyt jotenkin kehkeytyy totaalinen katastrofi niin se saa jäädä yhteen kertaan. Mutta jos ihmiset tottuvat tähän käytäntöön, siitä tulee olemaan hyötyä tulevaisuuden turnausten järjestämisessä.

Eli "hoppuutan" kaikkia paikalle tulevia nyt valmistautumaan henkisesti tilisiirron tekemiseen jossa kestää pari sekuntia. Teillä on viikko aikaa siihen.

-LzR-

TO:na tiedän miten perseestä on pelleillä rahojen kanssa. Hyi hitto  ::)

Laatikko

Ymmärrän kyllä syysi, mutta tämäkin on vain järjestelykysymys. En tiedä miksi Tampora 3:ssa ei kerätty rahoja heti ovella aiempien tapaan, silloin hommat luistivat kuin kanacombo. Olin itse keräämässä niitä rahoja nimittäin. Muutenkin uskaltaisin ihmisten pitävän käteisestä rahasta mm. sen takia, että voittorahat voi sitten mennä onnellisena tuhlaamaan moneymatcheihin. Muutenkin "rahan tuntuma" eli se, että sen saa puhtaana käteen, on tärkeä monille.

En nyt varsinaisesti ole tapaa vastaan, mutta hyvin pienellä järjestelyvaivalla saa käteismaksut rullaamaan entistä helpommin.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19