Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Jekkukissa

(04-17-2012, 09:34 AM)Novi link Wrote: [ -> ][quote author=Jekku link=topic=296.msg23312#msg23312 date=1334648984]
En ite mielelläni ainakaan nyt makselisi mitään tilisiirtoja kun pääsen vasta puol viiden aikaan aikaisintaan paikalle. Tuskin kerkeän singleseihin edes osallistua joten voiko mut armahtaa tästä? :) Toki sit jos kerkeän mukaan niin voin käteisellä heittää si.

Mutta siis turnauksissahan toi on oikein hyvä idea ja toimis varmasti paremmin kuin se rahan kerääminen ja vaihtorahojen saalistaminen. On se kyllä pienemmissäkin miiteissä paskaa kerätä ihmisiltä rahaa jos kaikki tarjoaa niitä kymppejä tai vitosia ja pitäs olla jotain mitä antaa takasin, mutta uskoisin että kun tarpeeksi monta kertaa tässä ennen miittiä siitä muistuttaa niin porukka osaa varata sitä hilua taskuunsa. Ja kyllä toisaalta aina jonkinlainen ratkaisu on löytynyt ainakin Triweeklyissä. Oliko nyt muuten viime Triweeklyssä hankalaa maksujen kanssa vai oliko kaikki osannut varata sopivasti hiluja? Mietin vaan kun erikseen vielä kirjoitettiin topikkiin ja muistutettiin niin muistiko ihmiset paremmin.

Jos näyttää siltä että ehdit turnaukseen niin tilinsiirto, ketään en armahda.
Tämän tarkoituksena on nimenomaan kokeilla ja totuttaa ihmisiä, jotta jos tätä käytetään tulevaisuudessa turnauksissa niin se on helpompaa. Helpompaahan ne rahat on joka tapauksessa maksaa tilille kuin käteisenä.
Jos tämä toimii ja jos ihmiset tottuvat käytäntöön, niin jossain vaiheessa ihmetellään että miksi ihmeessä käteisen kanssa piti pelata.
[/quote]

Okei eli selvitetäänpäs hieman tätä kuviota mun osalta. Aikataulujen mukaan aloitatte singlesit yhdeltä. Luulisin, että alle kymmenen hengen singlesien kanssa ei mene melkein neljää tuntia. (Huom esim. Triweeklyssä aloitettiin singlesit kahden aikaan kuulemma ja GF alkoi aikalailla heti kun pääsin kotiin, eli joskus neljän aikaan. Saa olla aika hidasta jos menee monta tuntia.) Pitääkö mun soittaa töistä päästyäni, että ootteko tyriny sattumoisin aikataulunne niin pahasti, että kerkeän mukaan pelailemaan turnauksia joskus puoli viiden jälkeen alusta alkaen pooleista jne? Ja jos vastaus on, että ette oo saanu mitään aikaseks ni sitten meen kotiin töistä maksamaan tilisiirrolla pari euroa sun tilille ja yritän päästä sitten jollain junalla paikalle ja oon siellä vielä myöhemmin kuin mitä aluksi olisin ollut? Tai sitten maksan turhaan joku pari euroa sun tilille ja sitten en kuitenkaan kerkeä (mistä olen aika varma jos aloitatte kerran yhdeltä) turnauksiin niin maksat sitten takasin mun tilille sen pari euroa? (En siis hyväksy tätä parin euron palautusta käteisenä koska haluan sen tililleni). Eihän tässä ole mitään järkeä. 

Jos sovitaan että en osallistu sitten mihinkään turnauksiin kun menee niin ehdottoman vaikeaksi. Saako silti tulla paikalle vai eikö ole tarpeeksi sitovaa?

Novi

(04-17-2012, 01:42 PM)Jekku link Wrote: [ -> ][quote author=Novi link=topic=296.msg23318#msg23318 date=1334655298]
[quote author=Jekku link=topic=296.msg23312#msg23312 date=1334648984]
En ite mielelläni ainakaan nyt makselisi mitään tilisiirtoja kun pääsen vasta puol viiden aikaan aikaisintaan paikalle. Tuskin kerkeän singleseihin edes osallistua joten voiko mut armahtaa tästä? :) Toki sit jos kerkeän mukaan niin voin käteisellä heittää si.

Mutta siis turnauksissahan toi on oikein hyvä idea ja toimis varmasti paremmin kuin se rahan kerääminen ja vaihtorahojen saalistaminen. On se kyllä pienemmissäkin miiteissä paskaa kerätä ihmisiltä rahaa jos kaikki tarjoaa niitä kymppejä tai vitosia ja pitäs olla jotain mitä antaa takasin, mutta uskoisin että kun tarpeeksi monta kertaa tässä ennen miittiä siitä muistuttaa niin porukka osaa varata sitä hilua taskuunsa. Ja kyllä toisaalta aina jonkinlainen ratkaisu on löytynyt ainakin Triweeklyissä. Oliko nyt muuten viime Triweeklyssä hankalaa maksujen kanssa vai oliko kaikki osannut varata sopivasti hiluja? Mietin vaan kun erikseen vielä kirjoitettiin topikkiin ja muistutettiin niin muistiko ihmiset paremmin.

Jos näyttää siltä että ehdit turnaukseen niin tilinsiirto, ketään en armahda.
Tämän tarkoituksena on nimenomaan kokeilla ja totuttaa ihmisiä, jotta jos tätä käytetään tulevaisuudessa turnauksissa niin se on helpompaa. Helpompaahan ne rahat on joka tapauksessa maksaa tilille kuin käteisenä.
Jos tämä toimii ja jos ihmiset tottuvat käytäntöön, niin jossain vaiheessa ihmetellään että miksi ihmeessä käteisen kanssa piti pelata.
[/quote]

Okei eli selvitetäänpäs hieman tätä kuviota mun osalta. Aikataulujen mukaan aloitatte singlesit yhdeltä. Luulisin, että alle kymmenen hengen singlesien kanssa ei mene melkein neljää tuntia. (Huom esim. Triweeklyssä aloitettiin singlesit kahden aikaan kuulemma ja GF alkoi aikalailla heti kun pääsin kotiin, eli joskus neljän aikaan. Saa olla aika hidasta jos menee monta tuntia.) Pitääkö mun soittaa töistä päästyäni, että ootteko tyriny sattumoisin aikataulunne niin pahasti, että kerkeän mukaan pelailemaan turnauksia joskus puoli viiden jälkeen alusta alkaen pooleista jne? Ja jos vastaus on, että ette oo saanu mitään aikaseks ni sitten meen kotiin töistä maksamaan tilisiirrolla pari euroa sun tilille ja yritän päästä sitten jollain junalla paikalle ja oon siellä vielä myöhemmin kuin mitä aluksi olisin ollut? Tai sitten maksan turhaan joku pari euroa sun tilille ja sitten en kuitenkaan kerkeä (mistä olen aika varma jos aloitatte kerran yhdeltä) turnauksiin niin maksat sitten takasin mun tilille sen pari euroa? (En siis hyväksy tätä parin euron palautusta käteisenä koska haluan sen tililleni). Eihän tässä ole mitään järkeä. 

Jos sovitaan että en osallistu sitten mihinkään turnauksiin kun menee niin ehdottoman vaikeaksi. Saako silti tulla paikalle vai eikö ole tarpeeksi sitovaa?
[/quote]

Siis jos ei singleseihin kerkeä niin ei sitten tietenkään makseta. Saat nyt niukin naukin tulla, tämän kerran :P

Vurkyzo

Saatan ehkä tulla pe tai la, mutta mitään tilisiirtoja en ala maksamaan.

pingviinituutti

Estettä tulolleni ei kuulemma ole. Saavun siis perjantaina kuuden maissa tai illalla, Nintendon tapahtumasta riippuen.

-LzR-

Tilisiirto ei ole mikään ongelma. Niitä kun tehdään muutenkin aika paljon anyways.

saska

tilisiirto

NamiNami

Oon ite tän tilimaksuasian suhteen aika samoilla linjoilla muiden kanssa, että mieluummin ottaa käyttöön kun kyseessä on joku ns. isompi tapahtuma. Ymmärrän, ettei tässä ole mitään vaikeeta, kun ekan kerran jälkeen kaikilla on tiedot ylhäällä niin ei tarvi kun pari klikkausta ja homma on ok. Toimii teoriassa.

Mutta kun ajattelee tilannetta enemmän käytännön kannalta, niin tuottaa turhaa stressiä ja säätöä. Kiva saada ihmisiä paikalle "vaan poraamaan", eikä silleen että pelkää maksavansa turhaan eikä tule ollenkaan. Ollaan vissiin Pajun kanssa tyyliin ainoa vakiotiimi (kun molemmat paikalla) ketä näissä miiteissä käy, niin voisin jo nyt sanoa lopputulokseksi sen että ollaan myös ainoa tiimi koko doubles -turnauksessa. Suurin osa tiimeistä muodostuu kuitenkin paikan päällä sen mukaan ketä on paikalla (viimekskin triweeklyssä Novi ja kalzu poistu ennen tiimejä), niin on ikävä painostaa ketään osallistumaan sellasen henkilön kanssa jonka kaa ei oo ikinä ennen harjotellu tiimejä, tai sitten olla osallistumatta ollenkaan. Singleseissä tässä on enemmän järkeä, mutta kun on tarkat kellonajat alkamisille jne. ja eräät pääsee töistä vasta niin myöhään niin luo vaan turhaa painetta osallistumiselle.

Summa summarum: Tuo tilisiirto on näppärä systeemi ja nopeuttaa turnauksia kun on selvä tieto ketä osallistuu ja rahat käsitellään vasta miitin jälkeen, mutta tämän nykysen tilanteen kannalta mikä meillä on niin nostetaan vaan turha haloo koko touhusta. Isoissa turnauksissa tuo on sitten oikeestaan jo välttämättömyys.

Olis tosiaan kiva jos (Etelä-)Suomessa olis enemmänki vakiotiimejä kun minä ja Paju.

Itelle tässä käytännössä ei tosiaan oo mitään ongelmaa, voin ihan hyvin maksaa tuonne tilille. Meneekö liian hankalaksi jos ne ketkä ei oo täysin varmoja maksaa sitten paikanpäällä käteisellä? Niinkuin Loota jo aiemmin sano, niin voisi ottaa tiukemman linjan jatkossa sille että jokainen varaa vaikka 5e kolikoina kun tulee miittiin niin pitäs toimia ihan hyvin. Onhan sitä yritetty aiemminkin, mutta pelottelee sitten vaikka näillä tilisiirroilla niin eiköhän ihmiset vaivaudu kolikoiden hankintaan  :D

EDIT. Tiedän Novi että aiot ottaa kantaa tähän ni vastaan jo nyt:
(04-23-2012, 09:31 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Kiva saada ihmisiä paikalle "vaan poraamaan", eikä silleen että pelkää maksavansa turhaan eikä tule ollenkaan.

Vaihtoehtohan sekin on, että paikalle saa tulla ilman että on maksanu mitään (?) mutta olettaisin että kaikki paikalletulijat haluaa osallistua turnaukseen. Tulee vaan sellanen tilanne että joku kiroaa paikan päällä kun ei sitten viitsinytkään tehdä tilisiirtoa ennakkoon kun ei ollut täysin varma. Tilannehan korjautuu sillä että tuo mukanaan omat pankkitunnuksensa jne. ja kirjautuu Novin läppärillä pankkiin ja maksaa turnaukset, mutta sitten voi taas miettiä onko se se helpoin ratkaisu.

Novi

Ilmeisesti ihmisillä on vaikeuksia olla yhteistyökykyisiä, sekä suunnitella aikataulujaan. Vastuu on stressaava juttu, ja olisi hyvä jos edes osa siitä "stressistä ja säädöstä" kaatuisi osallistujien eikä TO:n niskaan.

Tehdään sitten niin että unohdetaan tuo tilinsiirtohomma, parempi että kaikki maksavat samalla tavalla.
Luultavasti jatkossakin nämä tulee olemaan sellaisia puolivirallisia miittejä, eikä siinä sikäli ole mitään pahaa.
Yritän olla tällä kertaa vähän selkärankaisempi järjestelyissä, vaikka annan tästä periksi.

Eli

Ei tilinsiirtoja

Varatkaa sitten mukaan sitä käteistä.

saska

tilisiirto yhäkin

Novi

(04-24-2012, 08:58 AM)saska link Wrote: [ -> ]tilisiirto yhäkin

eti töitä

saska

hanki klasit

Paju

Maksakko nää meikän tilisiirron takasin tilisiirrolla vai käykö se ny sit osallistumismaksuks? <_< Ja oon täysin samoil linjoil Namin kaa. Kirjottelin siel Genevessä hostellissa pitkää postia joka oli lähes identtinen ton Namin postin kanssa, mutta se hostellin netti pulttas enkä ikinä saanu lähetettyä sitä, niin en jaksanu alkaa kirjotteleen uudestaankaan.

bËst

Ihan vaan spinoffina: Suomessa on nykyään varmaan enemmän vakiotiimejä kuin ikinä ennen: Peräti neljä(?)
Nami - Paju
Nipi - Pepi
bËst - Über
TK - Mayhem(?)

RTpmwe

Minä ja udikku ollaan kai kans aika varma vakiotiimi jos TK ja mhm tiimaa

NamiNami

Kuinka usein molemmat tiimin jäsenet on samaan aikaan samassa miitissä?

pingviinituutti

Joo eli kutsu Game Nightiin kävi, joten ilmestynen perjantaina paikalle siinä yön korvilla. Tarkka aika riippuu tapahtuman lopun ryhmäkuljetuksesta ja junista. Koittakaa joku siis olla avaamassa mulle ovia  :).

Novi

(04-24-2012, 05:30 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Kuinka usein molemmat tiimin jäsenet on samaan aikaan samassa miitissä?

(04-22-2012, 09:12 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Päättäkää etukäteen kenen kanssa tiimaatte

-LzR-

En osallistu tiimeihin eli en caree tuon 2e

Novi

Osallistujalista näyttää tältä:

Varmat:


1. Novi (4x TV , 2x setti, stream)
2. (pe, la, su) Nami (1x setti, rec)
3. (pe, la, su) Paju (1x setti, rec)
4. (la) Sale
5. (pe) Zlazher
6. (pe, la) Pingviinituutti
7. (la) Lzr
8. (la) Jekku

Epävarmat:


1. Mayhem?
2. Schwa?
3. Kalzu?
4. Loota

Epävarmaksi merkityt voisivat vahvistaa tulemattomuutensa.


Aikataulut päivitetty ensimmäiseen postiin, perjantaina paikalle saa tulla klo. 13 eteenpäin. Tervetuloa =)

-LzR-

Tuun vasta lauantaina.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19