Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Novi

Pääsin töistä aikasin joten:

Paikalle voi tulla jo 16:00

eebrozgi

Olenkin yhtäkkiä tulossa Helsinkiin ja huomenna jonkin verran roikkumisaikaa. Mahtuuko yksi tyyppi jos käyn siellä päivällä? Epätodennäköistä mutta vaihtoehto.

Novi

(12-09-2011, 02:53 PM)eebrozgi link Wrote: [ -> ]Olenkin yhtäkkiä tulossa Helsinkiin ja huomenna jonkin verran roikkumisaikaa. Mahtuuko yksi tyyppi jos käyn siellä päivällä? Epätodennäköistä mutta vaihtoehto.

Moi, tänne ei ole kyllä ketään tulossa huomenna kun kaikki menee manimäts Kallen Brawl miittiin, itsekkin luultavasti menen sinne.

http://ssbb.8forum.net/t282-kallesa-smas...1012-happi

eebrozgi

Oh. No pistän tuonkin mieleeni.

Jebu

Joo eebro tuu ehdottomasti *__*
Oli hauskaa poraa Meleetä. Kiitos Miitistä ja peleistä Novi!

Novi

1: Kalzu (ihanvitusti€)
2: Novi
3: Skinutski
4: Lzr
5: Jebu
6: Vurky
7: Schwa
8: MMKalle

Bracket:

Round-robin räket

http://i.imgur.com/jCnp5.png




Grand final: 3-1




Kiitos kaikille jotka kävivät, oli rouheaa menoa vaikka en tiedä mitään näiden hostaamisesta. Tervetuloa uudestaan =)

E: Pistän huomenna shoutoutit tulemaan, nyt väsyttää liikaa

Vurkyzo

Joo kiitti miitistä, oli viileetä. Btw kivasti mun tulokset cropattu tuolt alhaalt pois 8)

Novi

(12-09-2011, 10:30 PM)Vurkyzo link Wrote: [ -> ]Joo kiitti miitistä, oli viileetä. Btw kivasti mun tulokset cropattu tuolt alhaalt pois 8)

Joo sori, Tiossa on joky glitchi ettei voi savettaa suoraan tuota vaan pitää ottaa kuvankaappaus ja tuo jäi yli. Tässä sun tulokset:

http://i.imgur.com/Jyzo3.png

Novi

Shout outit:

Kalzu: Onnea voitosta, konemainen tila päällä. Falco on vähän villi kortti, joskus sitä vastaan pärjää ja joskus ei

Lzr: 2-0 voitit mut, ens kerraksi treenaan Falcon kuntoon ja otat runtua 8) Enkä enää ikinä pelaa elämässäni pallo dittoja. Sori tosiaan, tuli valvottua niin myöhään etten aamulla päässyt ylös.

Vurky: Sulla oli tosi tiukka setti Skinutskin kanssa, kannattaa tosiaan Foxilla harjoitella shffl-lähestymisiä nairilla ja dairilla oikein spacetettuna niin ettei shield grabia saa. Voitin sut oikeestaan käyttämällä pelkkää crouch cancelia koska tulit jatkuvasti dash attackilla, grabejä kannattaa myös ottaa enemmän. Tuuhan joku päivä treenailemaan

Skinutski: Sulla on parhaat ilmeet ;D onneksi pelaat hahmoja joille sheikki pärjää hyvin

Jebu: Todella fiksusti pelailet, olin tosiaan yllättynyt miten hyvin pelasit mua vastaan. Mietit tarkkaan mitä teet ja käytät harkintaa, ja se on paljon tärkeämpää kuin tech skill. Jos Melee kiinnostaa yhtään kannattaa sitäkin porailla, potentiaalia nimittäin löytyy

Schwa: Hyvä pallo sulla =)

MMKalle: Vaikutat loistotyypiltä, sellaiselta tyypiltä joka on pakko saada joka miittiin tai turnaukseen luomaan tunnelmaa :D hauskat jutut sulla, tuli hajoiltua pahasti meidän setin aikana. Ja meleehän siis on aivan tuhkaa rawliin verrattuna 8)

Cleftor: Viileät yön porat oli meillä, oot yllättävän hyvä meleessä, Lzr:n tasonen pelaaja

Novi

Noniin, kevään kunniaksi miittiä puskee 16-18.3, eli ensi viikon viikonloppu. Telkkareita on 5 paitsi että yksi on lukkojen takana eli niitä on neljä. Streami & Recordaus toimii jos Latexi tarjoaa kultaisen kosketuksen.

Onko motivaatio?

Paju

Hyvin mahdollisesti on motivaatio

Laatikko

Jos en satu olemaan lukemisen kanssa aivan kikkaroissa niin pusken paikalle.

NamiNami

Hyvin todennäkösesti mukana

Jekkukissa

Olin aatellu järkkää Triweeklyn tästä viikon päähän mut taidan jättää sen väliin ja tulla tänne. :3

Ltax

Varmaan jossain vaiheessa ehdin käymään.

NamiNami

Streami ja recordaus onnistunee munki puolesta, vaikkei Ltax juuri satu olemaan sillon paikalla.

Paju

(03-08-2012, 04:46 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Streami ja recordaus onnistunee munki puolesta, vaikkei Ltax juuri satu olemaan sillon paikalla.

Sama

Novi

Tampereelta ja muualtakin päin tuleville suosittelen ostamaan junalipun suoraan Espooseen asti, siitä ei tule hintaan merkittävää lisää.

Onko Jekulla tai kellään jotain lautapelejä kuten Aliasta jota voisi jyystää pimeinä tunteina? Myöskin Maljo Partit ja muut kannattaa ottaa messiin, itellä ei ole

NamiNami

Voin ottaa jotain hienoa mukaan jos kerkeen pakata. Minä ja kalzu ollaan lähössä baariin lauantaina ootko Novi messissä.

Mikä tuo MeleeFinland channel tubessa muuten on?

Paju

En pääse sittenkään. =(
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19