Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Novi

(03-11-2012, 07:23 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Voin ottaa jotain hienoa mukaan jos kerkeen pakata. Minä ja kalzu ollaan lähössä baariin lauantaina ootko Novi messissä.

Mikä tuo MeleeFinland channel tubessa muuten on?

Jos Paju ei pääse niin ei taida olla estettä tuolle, eli oon alustavasti.
Tein tuon kanavan stream-uppauksia varten.

Novi

Klo 14:00 eteenpäin saa alkaa tulla paikalle

NamiNami

Oon 19:15 Espoon asemalla, ellei jotain ihmeellistä tapahdu. Osaan ehkä tulla omineni sinne sun luokse sieltä, soittelen jos tulee ongelmia. Tosin jos sulla on tarvetta kauppaan / vastaavaa niin ajota se tollon ja tuu vastaan =). Paitsi jos kaikki muut on jo siellä


Edit. Tuolla alotusviestissä oliki joku kuva tosta reitistä, eihän tossa voi edes eksyä. Muistelinki että aika lyhyt ja suora reitti.

Laatikko

Saako sinne liukua jo ihan aamusta vai mihin asti kieltäydytte tulemasta avaamaan ovea minulle?

Novi

(03-16-2012, 11:06 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Saako sinne liukua jo ihan aamusta vai mihin asti kieltäydytte tulemasta avaamaan ovea minulle?

klo 11 voi tulla

Ltax

Oon siellä viimeistään 11:30.

Vurkyzo

Olisin tullu jos oisin huomannu aikasemmin. <_<

NamiNami

[Image: novirooori.png]


2 parasta GF, Nami 3 - Novi 1

Laatikko

DK menee nyt ankaraan reeniin, ens kerralla marinoin teidät mämmissä.

NamiNami

Oli hieno viikonloppu jälleen kerran Novilla. Perjantain tiimit varsinki oli tosi kivoja.

Novi:
Kiitos järkkäyksestä / ruuasta ja kaikesta muusta. Mitä meleeseen tulee niin peli on hyvällä mallillaan, välillä vaan kadotat keskittymisen kokonaan. Puhuttiin selvästi samaa kieltä aina kun tiimattiin, suju varmaan parhaiten meillä. Eilinen ilta oli myös sen verran kone, että pakko vetästä uudestaan niin pian kun mahdollista.

LzR:
Vaikka taukoa ootkin pitäny, niin selvästi peli parantunu. Sua vastaan pitää ihan huolella keskittyä jos haluaa pärjätä. Harmi ettet sitten perjantain jälkeen enää tullut, pelattiin vaan ne muutama matsia.

kalzu:
Eläimiä vastaan oot selvästi parempi kun missään muissa matchupeissa, huomaat sen varmaan itekin. Tosin eläimiä vastaan kokemusta onkin kaikkein eniten. Se matsien analysointi oli ihan kivaa, voin vielä uploadailla niitä settejä youtubeen jos haluatte?

Ltax:
Vähän paistaa vielä läpi se ihmispelaajia vastaan oleva vähäinen kokemus. Aika useissa tilanteissa pelasit vähän turhan kaavamaisesti. Aerialin jälkeen ei kannata tehä shineä, jos huomaa että se spacettuu selvästi niin, ettei se shine voi osua. Tuo on vähän lihasmuistikysymys, ettei siitä tavasta oikein pääse eroon ellei kunnolla keskity. Joissain tiimimatseissa pelasit kyllä paremmin mitä oon ennen nähny. Johtukohan siitä kun pelattiin oikeeta versiota?

Jekku ja Loota:
Ootte ihan tylsiä kun ette tullu

Novi

Joo tosi mukava viikonloppu oli, kiitos kaikille jotka oli paikalla. Striimikin saatiin sitten jotenkin toimimaan, tosin taisi hieman lagailla. Tämä taisi nyt olla epävirallisesti rööri numero III mutta eipä nämä tilaisuudet koskaan olleet virallisella pohjalla. Lauantai illan pelastus löytyi lähikaupan juomaosastolta ja myöhemmin Helsingin keskustasta.

Kiitos Namille kun jaksoit jäädä seuraksi, ensi kerralla vaan enemmän porukkaa mukaan viihteelle 8) koin pienen valaistumisen Falco matchupista ja tulevaisuudessa aion ottaa sulta rahat takaisin 8) keskittyminen ja sen puute on itselle isoin häiriötekijä pelaamisessa mutta pitää alkaa harrastaa jotain buddhalaisia pyllyjuttuja ni eiköhän se siitä. Oli tosi mukava treenailla tiimejä sun, Kalzun ja Ltaxin kanssa. Tuo matsien analysointi oli erityisen mukavaa ja se tuntu ainakin itelle hyödylliseltä. Kurjaa ettei Jekku päässy mutta ens kerralla sitten! =) Lzr, harmi kun et päässy enää lauantaina. Loota, missä olit kun sinua viereeni kaipasin? Ja kyllä, oikea melee on oikeus.

-LzR-

Joo en jaksanu tulla lauantaina ku porattiinki rawlia  ;D
Oli konemaista settiä. Mahdollisimman pian uudestaan ja sitten olenkin hieman pidempään.

Laatikko

(04-01-2012, 07:51 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Ja kyllä, oikea melee on oikeus.
Jos tällä tarkoitat sitä mitä luulen niin

ei

eieieieieieiei



ei

NamiNami

You're wrong.

NTSC's where it is at. Project M:ää en sortunut pelaamaan ollenkaa, vaikka Novi sitä välillä ehottelikin.

Novi

(04-02-2012, 07:03 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]You're wrong.

NTSC's where it is at. Project M:ää en sortunut pelaamaan ollenkaa, vaikka Novi sitä välillä ehottelikin.

No tuo ensimmäinen demo on mäti. Ehkä tuo toinen on sitten parempi, hahmoja ainakin enemmän.

RTpmwe

NTSC:tä pitäs minun mielestä pelata kaikkialla ku se on huomattavasti parempi vaikkakin epätasasempi versio

bËst

Ite oon nyt pari viikkoa pelannut satunnaisesti tuota NTSC:tä ja en tiedä onko uutuuden tunnetta vai mitä, mutta tuntuu paljon paremmalta peliltä vaikka siinä onkin vähän borkeneita juttuja.

mayhem_

siis vaikka NTSC:ssä onkin marsulla kivempi dair niin kyllä PAL on parempi. foxin usmash ja sheikin dthrow o vähän turhan tuhtii bassee NTSC versiossa >_>

Novi

Seuraava Rööri 27-29.4

NamiNami

Tulen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19