Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Paju

ei pysty meil o lanit

Novi

Updaittia:

Päivitin nyt tuota osallistujalistaa

Kerhohuoneella on nyt 2 lämmitintä ja 42" LCD kotiteatterilla, jolla voi pelata muita pelejä kuin Meleetä.

Jos PK-seudulta tulisi muutama niin se herättäisi vähän kiinnostusta. Jos ensi viikon viikonlopuksi ei ole mitään suunnitelmaa niin ilmoittaudu ihmeessä :) Laitoin Brawl foorumeille kans viestiä

Jekkukissa

Ilmoitan itseni ehkäksi.

NamiNami

Where is Mr. Poeysae?

Novi

(12-28-2012, 05:26 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Where is Mr. Poeysae?

Jekkukissa

(12-29-2012, 12:54 PM)__ link Wrote: [ -> ][quote author=NamiNami link=topic=296.msg27964#msg27964 date=1356715567]
Where is Mr. Poeysae?
[/quote]
Joojoo tulee tulee.

mmKALLL

Oon 700 kilsan päässä juuri tällöin. :c

No mut pidetää sit omaa kivaa joskus.

NamiNami

Kuinka varmoja kalzu, Jekku ja Sale on? Tampereen porukka ei ole tulossa, mutta oma tulo nyt riippuu vähän siitä että onko muitaki mun lisäks.

Jekkukissa

Sale ainakin oli mun käsittääkseni ihan tulossa. Ite oon mitä luultavimmin tulossa.

Jebu

Minä ja Schwa tullaan lauantaina ja ollaan perillä 14.45 - 15.30 välisenä aikana.

NamiNami

Loota on ehkä tulossa kanssa. En vielä tiedä tuunko ite huomen vai la, mut aika varmast tulos

Novi

Vastaako Tampere kutsuun? 8)

RTpmwe

Ei

Schwa

Voisin sittenkin yöpyä la-su. Voinko nukkua jollain patjalla tai sohvalla?

Novi

(01-04-2013, 02:58 PM)Schwa link Wrote: [ -> ]Voisin sittenkin yöpyä la-su. Voinko nukkua jollain patjalla tai sohvalla?

juu

Jekkukissa

Kiitti miitistä Novi! Kuvittelin, että se kerhohuone on joku likanen haiseva kulunut rööri, mutta sehän oli just siisti ja tilava. Jäi vaan vähän lyhkäseks itellä kun vaan lauantain olin, mutta oli silti jees nähdä porukkaa ja päästä vähän pelaamaan. Vaikka Mario kiinnostikin enemmän kuin Melee tällä kertaa. :P Ens kerralla pitää olla pidempään paikalla, järkkäilehän lisää jossain välissä. :)

Schwa

Kiitos porasta, yösijasta ja ruuasta :)

Toi kertsi on loistava ja sinne sais varmaa järkättyä jonku isomman turnauksenki.

Novi

Juu kiitoksia kaikille mukana olleille, oli oikein mukava viikonloppu :)

NamiNami

[NSMBU] Lurchin' Urchins Challenge - 60.55

Melkein yhtä hyvin kun minä ja Tiia.

ps. Sheriffin apulainen

Jekkukissa

(01-07-2013, 06:45 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ][NSMBU] Lurchin' Urchins Challenge - 60.55
Tahtoisin niin kovin pelata tuota nyt. Voisin vaan pelata sitä koko loppukevään koulunkäynnin sijaan.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19