Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Laatikko

Oon löördaagina kiertelemässä tuttujen ylppärijuhlissa todennäköisesti iltaan saakka niin jää tämä välistä.

RTpmwe

Ni onko tampereelta muita kiinnostuneita ku minä ja mhm

saska

olen messissä.

mayhem_

Nii ite tosiaan pääsen töistä klo 16 ja oon valmis lähtee sillo heti, että rt määritä vaan paikka ja aika mihi tullaan

RTpmwe

Lähetää tästä minu asunnolta siinä neljän jälkeen

Novi

Jos mahdollista niin tuokaa nukkumavälineitä, patjoja/makuualustoja sillä muuten nukkumapaikat ei riitä kaikille. Tuolla kerhohuoneella on muutama sohva ja omaan käppään pystyn majoittamaan 3 mut siinä on kaikki.

Namu pystytko tuomaan tykkiä?

NamiNami

(05-29-2013, 07:03 AM)Novi link Wrote: [ -> ]Namu pystytko tuomaan tykkiä?

Onko siellä joku hylly kans mihin sen saa koriste-esineeks?

Yhtäkkiä olis muutakin ohjelmaa tarjolla viikonlopuks, en tiedä vielä tulenko sittenkään.

mayhem_

RT selvä oon varmaa noin vartin yli siinä si.

Namu pyty

Jekkukissa

Lähen lauantaina joskus aamupäivästä kaverin valmistujaisiin. Eli oon vaan perjantaista siihen.

Novi

(05-29-2013, 07:36 AM)NamiNami link Wrote: [ -> ][quote author=Novi link=topic=296.msg30831#msg30831 date=1369810996]
Namu pystytko tuomaan tykkiä?

Onko siellä joku hylly kans mihin sen saa koriste-esineeks?

Yhtäkkiä olis muutakin ohjelmaa tarjolla viikonlopuks, en tiedä vielä tulenko sittenkään.
[/quote]

Pöytä löytyy, käykö se?

Oisko kenelläkään tuoda frisbeeta / jalkapalloa, tai kiinnostaako ihmisiä pelata? Lähistöllä on useampikin jalkapallokenttä.

mayhem_

Voin periaatteessa ottaa futiksen messii

Novi

(05-29-2013, 02:02 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Voin periaatteessa ottaa futiksen messii

Joo ota ihmees jos saat mukaan =)

mayhem_

(05-29-2013, 03:22 PM)Novi link Wrote: [ -> ][quote author=mayhem_ link=topic=296.msg30839#msg30839 date=1369836121]
Voin periaatteessa ottaa futiksen messii

Joo ota ihmees jos saat mukaan =)
[/quote]
juu onnistuu kyl, saa nähä miten vaan jalka kestää pelaamista, kun on ollu vähän ongelmia sen kans täs. tosin en kyl oleta et tästä porukasta mitään leo messejä pahemmin löytyy >_>

NamiNami

En jaksa tuoda sitä tykkiä jos sille ei ole mitään käyttöä. Jos on suunniteltu etukäteen joku järkevä paikka sille ja mitä telkkaria heijastaa jne ni ehkä sit.

PeliQ

Joo meikällä lauantaina töitä+"yön yli harjoitus" mettälammella niin jää tämäkin välistä.  :P

Novi

(05-29-2013, 04:05 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]En jaksa tuoda sitä tykkiä jos sille ei ole mitään käyttöä. Jos on suunniteltu etukäteen joku järkevä paikka sille ja mitä telkkaria heijastaa jne ni ehkä sit.

No kyl me varmaan pärjätään ilmankin sitä, ei tarvi tuoda :)

Novi

Niin oliko kenelläkään tuoda frisbeetä ?

mmKALLL

Nii, mitenkäs se telkku? Viiskö riittää viidelletoista pelaajalle? Also alkuthreadis näyttäis lukevan et settei tarvitaan, vaikka niit on jo kuus (ja telkkuikaan ei oo kuin se viis+(laginen?) LCD telkku).

Tuun varmaa pe-illalla pyörähtämään ja sit lauantaina saavun joskus viiden maissa.

RTpmwe

Lähetää sitte viideltä ku saskalla jotai paskaa pitää tehä

Novi

(05-30-2013, 11:37 AM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Nii, mitenkäs se telkku? Viiskö riittää viidelletoista pelaajalle? Also alkuthreadis näyttäis lukevan et settei tarvitaan, vaikka niit on jo kuus (ja telkkuikaan ei oo kuin se viis+(laginen?) LCD telkku).

Tuun varmaa pe-illalla pyörähtämään ja sit lauantaina saavun joskus viiden maissa.

Joo tuo vaan jos viittit, kiitos =)

E:

Tarvittais vielä 2 settiä + Melee-levy, kuka vois tuua?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19