Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Novi

(04-16-2012, 08:54 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Ymmärrän kyllä syysi, mutta tämäkin on vain järjestelykysymys. En tiedä miksi Tampora 3:ssa ei kerätty rahoja heti ovella aiempien tapaan, silloin hommat luistivat kuin kanacombo. Olin itse keräämässä niitä rahoja nimittäin. Muutenkin uskaltaisin ihmisten pitävän käteisestä rahasta mm. sen takia, että voittorahat voi sitten mennä onnellisena tuhlaamaan moneymatcheihin. Muutenkin "rahan tuntuma" eli se, että sen saa puhtaana käteen, on tärkeä monille.

En nyt varsinaisesti ole tapaa vastaan, mutta hyvin pienellä järjestelyvaivalla saa käteismaksut rullaamaan entistä helpommin.

Ja tämä on järjestelyvastaus. Moneymatcheihin ihmiset tuokoon käteistä. Kyllä se varmaan ihan hyvältä tuntuu kun rahat maksetaan tilillekin. "Pienellä vaivalla" on tässä koko homman pointti. Olkaa armollisia ja ymmärtäväisiä.

-LzR-

En nyt tiedä onko edes jossain alle 10 pelaajan miitissä mitään järkeä mitään maksuja edes olla. Turhaa säätöä tuo vaan on imo.

Salevits

Itseasiassa nään tuossa tilisiirrossa selvää järkeä, silloin esim. lootan, tai kenenkään muunkaan ei tarvitsisi turnauksessa olla ovella etc (pelkkä lappu jossa lukisi että yliviivaa nimesi tms riittäisi) ja muutenkin olisi helpompaa.

Mutta tämmöisessä pienessä miitissä jossa on kyse muutamasta eurosta ja muutamasta ihmisestä tuo on overkilliä ja turhaa säätöä indeed.

Jekkukissa

En ite mielelläni ainakaan nyt makselisi mitään tilisiirtoja kun pääsen vasta puol viiden aikaan aikaisintaan paikalle. Tuskin kerkeän singleseihin edes osallistua joten voiko mut armahtaa tästä? :) Toki sit jos kerkeän mukaan niin voin käteisellä heittää si.

Mutta siis turnauksissahan toi on oikein hyvä idea ja toimis varmasti paremmin kuin se rahan kerääminen ja vaihtorahojen saalistaminen. On se kyllä pienemmissäkin miiteissä paskaa kerätä ihmisiltä rahaa jos kaikki tarjoaa niitä kymppejä tai vitosia ja pitäs olla jotain mitä antaa takasin, mutta uskoisin että kun tarpeeksi monta kertaa tässä ennen miittiä siitä muistuttaa niin porukka osaa varata sitä hilua taskuunsa. Ja kyllä toisaalta aina jonkinlainen ratkaisu on löytynyt ainakin Triweeklyissä. Oliko nyt muuten viime Triweeklyssä hankalaa maksujen kanssa vai oliko kaikki osannut varata sopivasti hiluja? Mietin vaan kun erikseen vielä kirjoitettiin topikkiin ja muistutettiin niin muistiko ihmiset paremmin.

Novi

(04-17-2012, 07:49 AM)Jekku link Wrote: [ -> ]En ite mielelläni ainakaan nyt makselisi mitään tilisiirtoja kun pääsen vasta puol viiden aikaan aikaisintaan paikalle. Tuskin kerkeän singleseihin edes osallistua joten voiko mut armahtaa tästä? :) Toki sit jos kerkeän mukaan niin voin käteisellä heittää si.

Mutta siis turnauksissahan toi on oikein hyvä idea ja toimis varmasti paremmin kuin se rahan kerääminen ja vaihtorahojen saalistaminen. On se kyllä pienemmissäkin miiteissä paskaa kerätä ihmisiltä rahaa jos kaikki tarjoaa niitä kymppejä tai vitosia ja pitäs olla jotain mitä antaa takasin, mutta uskoisin että kun tarpeeksi monta kertaa tässä ennen miittiä siitä muistuttaa niin porukka osaa varata sitä hilua taskuunsa. Ja kyllä toisaalta aina jonkinlainen ratkaisu on löytynyt ainakin Triweeklyissä. Oliko nyt muuten viime Triweeklyssä hankalaa maksujen kanssa vai oliko kaikki osannut varata sopivasti hiluja? Mietin vaan kun erikseen vielä kirjoitettiin topikkiin ja muistutettiin niin muistiko ihmiset paremmin.

Jos näyttää siltä että ehdit turnaukseen niin tilinsiirto, ketään en armahda.
Tämän tarkoituksena on nimenomaan kokeilla ja totuttaa ihmisiä, jotta jos tätä käytetään tulevaisuudessa turnauksissa niin se on helpompaa. Helpompaahan ne rahat on joka tapauksessa maksaa tilille kuin käteisenä.
Jos tämä toimii ja jos ihmiset tottuvat käytäntöön, niin jossain vaiheessa ihmetellään että miksi ihmeessä käteisen kanssa piti pelata.

RTpmwe

Siis tuohan on parempi kuin käteisellä, oon tätä kans joskus kai ehdottanut. En tosin tiiä miten tälläsessä miitissä toimii, isossa turnauksessa pitäs ainakin toimia.

peki

mun mielestä ihan ok idea, mutta ei ainoana ja pakollisena vaihtoehtona. >_>

Novi

(04-17-2012, 09:40 AM)pepi link Wrote: [ -> ]mun mielestä ihan ok idea, mutta ei ainoana ja pakollisena vaihtoehtona. >_>

Jos käteinen olisi vaihtoehtoja kukaan ei maksaisi tilille.

mayhem_

jos tätä käytettäis ois sen oltava ainoa vaihtoehto just novin pointin takia, mutta tosiaan pikku miiteissä turhan epäkäyttännöllinen kun porukkaa saattaa tulla ja mennä miten sattuu, että osallistuukin vaan tiimeihin tjsp. isompiin turnauksiin tämmönen vois toimiakkin.

Novi

(04-17-2012, 09:49 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]jos tätä käytettäis ois sen oltava ainoa vaihtoehto just novin pointin takia, mutta tosiaan pikku miiteissä turhan epäkäyttännöllinen kun porukkaa saattaa tulla ja mennä miten sattuu, että osallistuukin vaan tiimeihin tjsp. isompiin turnauksiin tämmönen vois toimiakkin.

Tuo on nimenomaan toinen pointti mistä puhuin, eli sitoutuminen. Kun maksu on suoritettu etukäteen ei mennä eikä tulla enää "miten sattuu" ja TO:lle on helpompaa tietää etukäteen kuinka moni osallistuu. Ja jos jollekin tulee este niin ei takaisinmaksukaan mikään ongelma ole.

mayhem_

no jaa pikku miiteis mun mielestä ainakin ihan positiivistä vaan jos joku pystyy tuleen pariks tunniks niin tulee siks pariks tunniks eikä jätä tulematta jonkun sitoutumis jutun takia.

Novi

(04-17-2012, 10:05 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]no jaa pikku miiteis mun mielestä ainakin ihan positiivistä vaan jos joku pystyy tuleen pariks tunniks niin tulee siks pariks tunniks eikä jätä tulematta jonkun sitoutumis jutun takia.

Saahan sitä tulla ja mennä, mutta jos osallistuu turnaukseen niin samat maksuthan siinä on.
En nyt oikeasti ymmärrä mikä tässä on vaikeaa >_> tai luulenpa ymmärtäväni

mayhem_

siis kun tuo systeemi on turha jos paikanpäälläkin voi vielä maksaa. jos taas paikanpäällä ei voi maksaa niin ei voi tulla ja mennä miten haluaa, koska jollakin voi olla vaikka työpäivät vaihtelevia eikä tiedä kerkeekö tulemaan vai ei niin sit vähän tyhmä maksaa etukäteen semmosesta mihin ei oo varma kerkeekö vai ei >_>

Novi

(04-17-2012, 10:21 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]siis kun tuo systeemi on turha jos paikanpäälläkin voi vielä maksaa. jos taas paikanpäällä ei voi maksaa niin ei voi tulla ja mennä miten haluaa, koska jollakin voi olla vaikka työpäivät vaihtelevia eikä tiedä kerkeekö tulemaan vai ei niin sit vähän tyhmä maksaa etukäteen semmosesta mihin ei oo varma kerkeekö vai ei >_>

Lue mun postaukset uudelleen, oon mielestäni perustellut tämän käytännön melko hyvin jo. Tämä on pieni palvelus TOlle niin että paikallaolijat ottavat vastuuta tulemisistaan.

(04-17-2012, 09:53 AM)Novi link Wrote: [ -> ]Tuo on nimenomaan toinen pointti mistä puhuin, eli sitoutuminen. Kun maksu on suoritettu etukäteen ei mennä eikä tulla enää "miten sattuu" ja TO:lle on helpompaa tietää etukäteen kuinka moni osallistuu. Ja jos jollekin tulee este niin ei takaisinmaksukaan mikään ongelma ole.

mayhem_

mitäs vastuuta se nyt on jos ne rahat saa vielä takasinkin, jos ei menekkään >_> siis tää systeemi toimii isommissa turnauksissa sillä mentaliteetillä, että kaikki maksaa etukäteen eikä mitään takaisin maksuja ja paikanpäällä ei voi maksaa enää. koska sillon se on sitova, mutta en edelleenkään näe pointtia näissä 10 hengen miiteissä käyttää tällästä systeemiä.

RTpmwe

Isoissaki turnauksissa käteinen käy mun mielestä silleen että maksaa enemmän ku mitä etukäteen tulis maksamaan.

mayhem_

eipä tullu mieleen, mutta tuo on just järkevä järjestely.

Novi

(04-17-2012, 10:38 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]mitäs vastuuta se nyt on jos ne rahat saa vielä takasinkin, jos ei menekkään >_> siis tää systeemi toimii isommissa turnauksissa sillä mentaliteetillä, että kaikki maksaa etukäteen eikä mitään takaisin maksuja ja paikanpäällä ei voi maksaa enää. koska sillon se on sitova, mutta en edelleenkään näe pointtia näissä 10 hengen miiteissä käyttää tällästä systeemiä.

Tuo on taas sitä että kyseessä on miitti, eikä turnaus. Ajattelin olla tässä reilu kun tämä on kuitenkin ensimmäinen kerta kun tätä kokeillaan.
Ja kyllä nyt näistä kommenteista päätellen tuntuu että etukäteen maksaminen on kova pala ja se tuntuu oudolta. Kyllä se sitoo enemmän kun maksaa tilinsiirtona etukäteen.

E: Miksi sun mielestä siinä ei ole pointtia?

peki

http://www.youtube.com/watch?feature=pla...FEE#t=145s

tää tulee vaan mieleen tästä säädöäst. ei mulla muuta.

mayhem_

öö jos sanon, että mun mielestä tää toimii isoissa turnauksissa niin enhän mää sillon ole etukäteen maksua vastaan? >_> mut niin mun mielestä turhaa säätöä tälläsiin pieniin 10 hengen porailuihin. toki siis ymmärrän kokeilumielessä yhden kerran, mutta siis pienessä mittakaavassa tuo vaan mun mielestä hankaloittaa asioita.

EDIT: mut niin siis mää annan tässä vaan palautetta, mut voi ottaa pois ehkä listaltakin, koska tuun sinne triweeklyyn sit mielummin että mua on turha kuunnella missään sinänsä :D niin paljon tekemistä, että ei pysty joka viikonloppu lähtee tampereen ulkopuolelle poraileen :)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19