Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

NamiNami

After-Smash täällä Salen ja Novin kanssa, tuleeko muita. Oon vielä huomisaamuun asti

mayhem_

Kiitos noville järkkäämisestä oli taas kiva päästä poraamaa.

Novi: Selvää kehitystä foxilla oli huomattavasti hankalampi neutral positiosta pelata nyt ku aiemmin sua vastaa.
Sale: Hyvin pelasit eikä voittokaan kaukana ollu. Techchaset parantunu paljo se mihi kannattaa panostaa on yleinen spacetus ja sijottautuminen.
Nami: Perus autopilot techskill paahto ja monessa matsissa pariin ihan helppoon kuolemaan ratkes. Varsinki salee vastaa huomasin semmosii hetkii et huonosta tilanteesta väkisin vaa painoit päälle.

Loput myöhemmi ku pääsen koneelle. Kiitos kaikille oli hauskaa =)

mayhem_

saska: valitettavasti sut täyty LOPEttaa armada tyyliin
hopo&rt: hajosin kun tulitte niiden mansikoiden kanssa >_>
Kalzu: paikotellen aika konemaista settiä. Vielä vähä lisää vaan tarkkuutta rankasuihin niin hyvä tulee.
jekku: hahmon vaihto on selvästi kannattanu. Pitää ens kerralla ottaa singlesejäkin.
Jaxi: kuten jotkut sulle ohjeistikin niin sun kantsii vaihdella tyylii vähä enemmä

Novi

Kiitoksia kaikille kun tulitte paikalle, toivottavasti ihmisillä oli mukavaa

RT: nyt meni fox ditot paremmin, mutta jälleen löit shagen

Mayhem: kone

saska: menit hurmioon siitä pyörivästä jutusta

hopo: menit hurmioon siitä pyörivästä jutusta

Jekku: Tosi mukava et olit messissä vaikka et ehtiny olee niin pitkään

Sale: kone

Kalzu: ei märjää, tosi hyvin pelasit meidän setissä

Jaxi: nyt opettelet sen restin perkele

mmKALLe: Kiitos tosi paljon avusta! Hyödylliset ihmiset on parhaita

Lzr: Meleekin on tappelupeli, olisit tullu

Jebu: Project M oli ihanaa

Salevits

Itekkin pääsin himaan after porasta. Hyvä miitti kivaa oli. Kohokohdat oli Singles Bracket ja koulun puisto.


Mayhem: Pitkästä aikaa PK-seudulla ja heti rahat taskuun. Paras voitti.

Nami: Kerrankin tuli porattua tarpeeks. Kiitos colasta.

Novi: Hyvät tilat ja ympäristö poralle.

Zlazher(!?): Gay chicken champion 2013

Jaxi: Lähes pelkkä Bair wall ei tälläkään kertaa ihan riittänyt. :P Niinku Novi sanokin niin jos et jaksa miittien ulkopuolella pelata niin sitä suuremmalla syyllä kokeile friendlyissä rohkeemmin uusia juttuja. Haluisin joskus pelaa sun kanssa pokemon korteilla. Voisit esim tuoda 2 toimivaa pakkaa miittiin?

MMKalle: NYT SNOWBOARD CROSS!!! Lisää Go:ta ens kerralla.

RT & Hopo: Kiitos 3 mansikasta jotka söin.

Kalzu: Yhtäkkiä jaettu vuokra.

saska: Voittoprosentti 100.

Jebu

Kiitos Noville porasta. Olin siellä pari tuntia perjantaina ja oli hauskaa kokeilla Project Meleetä taas vaihteeks. Pikachu rupes kiinnostamaan entistä enemmän ja jos se on yhtä fiini hahmo Meleessäkin niin vois harkita myös Meleen pelaamista.
mmKALLLen kanssa oli ihan fiinit MMt Rawlissa.
t. "voi paska eihän toi oo moneymatchkalle"

saska

oisko jotain tuloksia tallessa? mulle ei ainakaa selvinny että mones olin singleissä.

sen muistan, että tiimeissä 8 tapon mario oli toine.

tai no 5/8 tapon mario

RTpmwe

Sopane: ty

hopo: mansikat ja vaniljakastike, voiko enempää toivoa

saska: taisit mennä lopeen

Saleviittis: mite muka oon kehittyny enite sun mielestä? En oo voittanu ketään minua parempaa aikoihi. ps. puti

mmkalle: konemaine jätkä

spoof: puhalla perseesee, konemaiset aurinkolasit

mayhem: #FreeKyrpäKorhonen2013

namu: ois pitäny ottaa enemmän fongedittoja

jaxi: ei petä
[Image: k_market_peliasuihin_jpeg.jpg]

Salevits

(06-03-2013, 02:43 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Saleviittis: mite muka oon kehittyny enite sun mielestä? En oo voittanu ketään minua parempaa aikoihi. ps. puti

Tarjosit paljon aiempaa enemmän haastetta vaikka mielestäni oon kehittyny matchupissa aika paljon kun oon poraillu mm. pekin ja sopasen Foxia vastaan.

RTpmwe

Sopane, ne minun syömäpuikot jäi. Ei tarvi pitää tallessa.

mayhem_

Kalzu on kyl parantunu selvästi se mikä viä puuttuu on kunnollinen dashdance ja sit ehkä joissain tilanteissa tulee liian usein "varman päälle" rankasuja et pitäs vaa luottaa siihen et ei tyri vaikeitakaan gimppejä/comboja. Ei muuten opi ikinä tekeen niitä varmasti jos ei vaan yritä. Ja tuo dashdance on semmonen minkä parantuessa saattaa kyl si yhtäkkiä taso nousta huomattavasti kun ei joudu niin usein oleen huonommassa asemassa sijainnin suhteen koska marsulla voi pelkällä dashdancella painostaa monissa matchupeissa joko reaktion tai perääntymisen reunaa kohti mikä taas on marsulle aina vaan parempi.

Videoita odotellessa toivottavasti kerkeis ennen turnausta =)

Salevits

(06-04-2013, 02:31 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Videoita odotellessa toivottavasti kerkeis ennen turnausta =)

^

Novi

(06-04-2013, 03:27 PM)Salevits link Wrote: [ -> ][quote author=mayhem_ link=topic=296.msg30936#msg30936 date=1370356314]
Videoita odotellessa toivottavasti kerkeis ennen turnausta =)

^
[/quote]

Joojoo

Novi

Tuo Tion paska tosiaan kaatu jossain vaiheessa ja puolet bracketista hävisi sen mukana.
Top 4 taisi kuitenkin olla

1. Mayhem
2. Salevits
3. NamiNami
4. Kalzu

--------------

NamiNami

saska

(06-04-2013, 06:51 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]http://www.youtube.com/watch?v=UCTczEaI8gc

suthleon/kothleon

NamiNami

lisää: http://www.youtube.com/watch?v=pktLLhv4Jik

Saavuinkin kotiin satoja euroja köyhempänä pitkältä reissulta. Yhtäkkiä pröystäily, ja Stockmannin parkkihalli veti vielä kunnon mätkyt. + se saatanan black jack

mayhem: Vaikka häviänkin joka kerta moneymatchit mukaanlukien, pidän silti mahollisena settivoittoa päivänä kun päivänä. Voi kuulostaa liiottelulta mutta sellanen tunne. Toivottavasti saadaan ens kerralla vähän paremmat futikset, oli vähän orpoa se <_<

Novi: Thänksss majotuksesta, toivottavasti siivousavusta oli apua. Oot aamupalan velkaa >:(

hopo: Joskus Dark Alliance co-oppina läpi. Turnauksen virallinen rumpali.

RTpmwe: Fongeditot juub. Hajosin sillon kun potkasit sen pallon sinne pusikkoon, didn't see that coming >_> Ei löydetty sitä enää sieltä sunnuntaina, joku vei sen.

Salevits: Se multishine grab jonka jälkeen matsi loppu oli liian hienoa ja shirtless dance talon nurkalla saatto kertoakin sen. >_> Saatiin kyllä hyviä matseja paljon tällä kertaa, tosin katoaa keskittyminen jos liikaa pelaa putkee saman kanssa, ainakin mulla. Voitit molemmat turnaussetit, gj.

Jekku: Toivottavasti oli edes kivaa lauantai-iltana vaikka teit väärän valinnan. Tuntu että meidän tiimipeli suju paikotellen liian hyvin ollakseen totta. Olisin voinu tiimata doubleseissa.

Jaxi: Kiva että pääsit paikalle. Suoraan piinapenkille ulko-ovesta taas saatto vaikuttaa turnausmenestykseen, mutta niin käy jos on estynyt tulemaan aiemmin paikalle. Tiputa Sale bracketistä Järvenpään turnauksessa 8)

saska: Joskus opettelen sen backflipin arabialaisesta. Puistoilu lauantaina oli kothleon.

kalzu: Oot välillä liian ennalta-arvattava, mutta muuten tulee joskus vaikeuksia sua vastaan. Pää kylmänä vaan setteihin ja unoha se mitä tapahtu hetki sit etkä jää miettii edellistä stockia / tilannetta.

Jekkukissa

(06-04-2013, 08:10 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Jekku: Toivottavasti oli edes kivaa lauantai-iltana vaikka teit väärän valinnan.
Siis. Kellobaari. >_>

mayhem_

(06-04-2013, 08:10 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]mayhem: Vaikka häviänkin joka kerta moneymatchit mukaanlukien, pidän silti mahollisena settivoittoa päivänä kun päivänä. Voi kuulostaa liiottelulta mutta sellanen tunne. Toivottavasti saadaan ens kerralla vähän paremmat futikset, oli vähän orpoa se <_<

Jos ois enemmän vaihtelua pelityylissä niin vaikuttas jo heti paljon siihen kuinka helppo sua vastaan on pelata. Tuossa paluumatkalla just sanoin autossa että annoin sun välillä tulla tahalteen shieldpressureen koska tiesin että saan wavedash fsmashin shieldistä jossain kohtaa ja siis muutenkin vähän liian ykspuolista peliä nii tietää aina mitä voi tehdä. Mutta siis ei se kaukana ole että taito ja techskill löytyy kyse on vaan pelityylistä mun mielestä.

Juu ois kyl kiva päästä vähä isommalla porukalla pelaa futista. Se pikku kenttä ois huomattavasti parempi tolle määrälle.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19